Обява

Свий
Няма добавени обяви.

трудно първо палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • трудно първо палене

    Здравейте, рових доста, но не намерих подобна тема. Имам проблем с колата: първото палене за деня и след като е стояла повече от 4-5 часа е затруднено, а понякога трябва доста да върти стартера докато запали/добре, че е редукторен, иначе досега да е хвътлила втулките/. Проблемът го прави винаги, така я купих и е независимо от външната температура. Фронтерата е 2,2 бензин 1999 година.
    Моля споделете насоки какво да проверя!!! Също така моля за линк или схема на регулатора на налягането на бензина в рейката - нямам достъп до систематизираната информация!!!

  • #2
    От: трудно първо палене

    Като за начало започни с тривиалните неща, свещи, кабели, бубини, почисти дебитомера виж датчика за входяща температура какви стойности дава. Схема на регулатора няма да намериш, прост мембранен регулатор, ако не работи като хората няма да върви като във високите обороти, или ще се дави на празен ход.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      От: трудно първо палене

      Fanatic приятели автомонтьори ми бяха споменали, че подобен проблем се получава когато 'О'пръстен в регулатора изпуска и не задържа налягането при неработещ двигател, затова питах за схема, че не съм отварял такъв регулатор. Допускам/засега/, че евентуално някоя от дюзите при палене задържа в притворено състояние и дави двигателя. Не съм сигурен, но на два пъти ми се стори, че когато върти стартера по-дълго замириса на бензин: май ще трябва да търся ваничка/имало някакви китайчета, които ставали/.

      Коментар


      • #4
        От: трудно първо палене

        Ако О-пръстена на клапан-регулатора изпуска ще имаш явен и миризлив теч на гориво...Ако не се лъжа тези пръстенчета дори са две.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #5
          От: трудно първо палене

          Преди години имах подобен проблем на една кола и го реших с еднопосочен клапан/не съм сигурен дали така се казва-пропуска горивото само в една посока/.Резнах маркуча на входящия бензин,две хубави скоби и заспа-почна да пали от четвърт оборот.

          Коментар


          • #6
            От: трудно първо палене

            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
            Преди години имах подобен проблем на една кола и го реших с еднопосочен клапан/не съм сигурен дали така се казва-пропуска горивото само в една посока/.Резнах маркуча на входящия бензин,две хубави скоби и заспа-почна да пали от четвърт оборот.
            Колега какъв е този клапан, от какво е или поне как изглежда.

            Коментар


            • #7
              От: трудно първо палене

              Първоначално публикуван от makcc Преглед на мнение
              Колега какъв е този клапан, от какво е или поне как изглежда.
              "Колега",можеше да напишеш в чичко гугъл-"еднопосочен клапан за гориво" и щеше да видиш поне 10 различни вида или да влезеш в първия магазин за авточасти и да поискаш-има ги навсякъде.Ето един от вариантите:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a3f.jpg
Прегледи:1
Размер:32.6 КБ
ID:5510697

              Коментар


              • #8
                От: трудно първо палене

                Проблемът е решен.
                1.Пропуснах да спомена при задаване на въпроса, че от купуването и до вчера плющеше при студен двигател от изпускателния колектор-при леко затопляне плющенето изчезваше: оказа се, че съм си я купил с 3 скъсани шпилки/на 1ви и 2ри цилиндър/: следва разпробиване на скъсаните шпилки и минаване на М8. Сега си мърка като коте от първото палене.
                2.Монтирах и еднопосочния клапан. Наистина го взех от първия магазин за 12 лв. Като, че ли веднага даде резултат, но тогава като пробвах, беше все още 'топла'.
                3.Сложих и двойна доза присадка за почистване на горивната система и покарах 20тина км на бензин.
                Мисля, че клапанът най-много е помогнал, но най-вероятно и другите две неща са си казали думата.

                А някой дали има здрав втора употреба датчик за температурата на входящия въздух/за двигател Х22ХЕ/, че не дава никаква разлика с него и без него?????
                Ако има, моля звъннете на 0878 21 21 01 или 0985 52 60 60, Бойко!!!
                Благодаря!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X