Здравейте Колеги,
сега в жегите е яви гаден проблем с паленето на веячката. Като се кара по-дълго време и загрее стабилно после не иска да завърти. Давам контакт, чакам да угасне каквото има и като завъртя ключа нищо не се случва....волтметърът реагира, лампите по таблото също замижават, но стартерът не завърта...и така в следващия (минимум) 1 час може и повече.
Интересното е, че когато не е толкова каран не завърта само първия път....веднага щом чукна втори път завърта и пали.
Другото е, че при първия старт за деня също се мъчи и върти повече време докато запали, понякога пали от 2ри път. Като запали си работи добре.
Не знам каква информация би била полезна, освен че гориво има,свещите и акумулаторът са изправни.
Става дума за 2.3 ТДИ ОФА '94.
Благодаря !
сега в жегите е яви гаден проблем с паленето на веячката. Като се кара по-дълго време и загрее стабилно после не иска да завърти. Давам контакт, чакам да угасне каквото има и като завъртя ключа нищо не се случва....волтметърът реагира, лампите по таблото също замижават, но стартерът не завърта...и така в следващия (минимум) 1 час може и повече.
Интересното е, че когато не е толкова каран не завърта само първия път....веднага щом чукна втори път завърта и пали.
Другото е, че при първия старт за деня също се мъчи и върти повече време докато запали, понякога пали от 2ри път. Като запали си работи добре.
Не знам каква информация би била полезна, освен че гориво има,свещите и акумулаторът са изправни.
Става дума за 2.3 ТДИ ОФА '94.
Благодаря !

. Оригинално белия кабел за който говоря, тръгва като червен 6 кв.мм от един сноп, вързан към стартера. Минава под радиатора и отива в кутията в моторното. Захранва всички големи консуматори и през един голям предпазител 30 А се връща обратно към купето и влиза в снопа до шофьора. Не помня дали отиваше към контактния ключ направо, но май да. С допълнителния кабел просто се разтоварва цялата схема навързана оригинално, иначе като се сгрее кабела (а и като е поостаряла и поокислена инсталацията и връзките) падът върху него става много голям и дава 2 волта разлика между напрежението на акумулатора и напрежението в купето.
Коментар