Здравейте,
доколкото ми е известно при Фронтера Б включването (в раздатката) става с ел.мотор, а отделно в предния мост има дисконектор с вакуумно управление на единия вал на диференциала. Отделно ли се управляват дисконектора и муфата в раздатката или заедно от бутона за включване на предния мост? Ако има проблем с включването той индикира ли се по някакъв начин на таблото? Примерно лампата да мига. По мигането (ако има такова) може ли да се разбере дали има проблем с муфата на раздатката (не се е реализирало включването, дали поради механични или електрически повреди) или проблема е в дисконектора (проблем с вакуум, ел.клапан или механичен проблем)?
Изобщо тази с-ма при Фронтера Б надеждна ли е? Какви проблеми създава най-често? Има ли вариант когато се налага често включване и изключване на предния мост, да се остави дисконектора постоянно зацепен (все едно си с ръчни хъбове, които си оставил заключени)?
доколкото ми е известно при Фронтера Б включването (в раздатката) става с ел.мотор, а отделно в предния мост има дисконектор с вакуумно управление на единия вал на диференциала. Отделно ли се управляват дисконектора и муфата в раздатката или заедно от бутона за включване на предния мост? Ако има проблем с включването той индикира ли се по някакъв начин на таблото? Примерно лампата да мига. По мигането (ако има такова) може ли да се разбере дали има проблем с муфата на раздатката (не се е реализирало включването, дали поради механични или електрически повреди) или проблема е в дисконектора (проблем с вакуум, ел.клапан или механичен проблем)?
Изобщо тази с-ма при Фронтера Б надеждна ли е? Какви проблеми създава най-често? Има ли вариант когато се налага често включване и изключване на предния мост, да се остави дисконектора постоянно зацепен (все едно си с ръчни хъбове, които си оставил заключени)?
Не съм запознат със задвижването на твоята машина, но при постоянно зацепени предни колела и включване на раздатка си представям страшни мизерии от сорта на непасване на зъбни колела... Ако ставаше да са си постоянно зацепени предните колела към диференциала то нямаше въобще да имаме хъбове на по-старите машини.
Коментар