Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

    Привет колеги!Какво е дереджето при ремонтите на съединителя на тази фронтера?Четох,че е с демпферен маховик,което е доста неприятно от финансова гледна точка!Намерили ли са му чалъма вече за заменка с едномасов такъв и обикновен феродов,както при други коли,или не?Ако не,то смяната ма маховик,дискове и лагер според мен е около и над две хиляди!Така ли е?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

  • #2
    От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

    Маховик се намира на най-ниска цена около 1200-1300лв и то ако си го внесеш сам от Европа. Магазините тук го предлагат за около 1500-1700лв в повечето случай. Оригинален е на цена около 3800лв. Комплекта съеднинител е около 600лв. Работата зависи къде - от 200 до 400лв.
    Демек без 2000лв тоя ремонт не минава.
    Моят маховик преди даде фира на 350000км, като за този период съм сменял и един съединител.
    Вариант е да търсиш и здрав маховик втора ръка, там вече цените са в зависимост от продавача, но помня, че бяха между 100-300лв.
    Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

    Коментар


    • #3
      От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

      Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
      Маховик се намира на най-ниска цена около 1200-1300лв и то ако си го внесеш сам от Европа. Магазините тук го предлагат за около 1500-1700лв в повечето случай. Оригинален е на цена около 3800лв. Комплекта съеднинител е около 600лв. Работата зависи къде - от 200 до 400лв.
      Демек без 2000лв тоя ремонт не минава.
      Моят маховик преди даде фира на 350000км, като за този период съм сменял и един съединител.
      Вариант е да търсиш и здрав маховик втора ръка, там вече цените са в зависимост от продавача, но помня, че бяха между 100-300лв.
      Мерси колега!Не съм опрял до ремонт,още съм на етап "проучване" на возилото!Изчетох тук всичко за този двигател и с няколко думи слабите места са:1.помпата и прилежащата и периферия 2.вакуми всякакви,ЕГР и датчици 3.известните проблеми с таблото 4.евентуално обтегач и успокоител на веригата на балансваловете....май синтезирано това е!А за съединителя-пак не е скъпо,на фона на демпферните идиотщини на други машини!То смисъла от тая велика конструкция е да се продават маховици,не друго
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

        Смисъла на този денферен маховик е по-плавното и конфортно потегляне.При замяната му с едномасов промяната е по-рязко отделяне на съединителя и малко повечко вибраций в купето но пък за сметка на това с парите за един денфер ще смениш 10 нормални
        Uaz 469 2.4 D MB
        KTM 600 ROTAX
        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

        Коментар


        • #5
          От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

          Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
          Смисъла на този денферен маховик е по-плавното и конфортно потегляне.При замяната му с едномасов промяната е по-рязко отделяне на съединителя и малко повечко вибраций в купето но пък за сметка на това с парите за един денфер ще смениш 10 нормални
          Например при Мазда 6 вече цената на маховиците отива към 2700 и масово ги сменят с обикновени от 626...не за кеф,а от зор..Как па на старите джипове,а и коли въобще,си отделяше съединителя нормално без тресене и вибрация и си сменяш дискове и лагер за двеста-триста лева?Просто тенднцията в съвременното автомобилостроене е все повече елементи от конструкцията на автомобила да се превърнат в консуматив,а дали това са дюзи,маховици,глави или всичко това заедно,е отделен въпрос!Замяна с нормален маховик вероятно е възможна и е доста бюджетно решение!
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #6
            От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

            В случая проблема с вибрацийте идва от това , че едномасовия маховик , който може да замести денферния е по-лек от което баланса на мотора малко се променя.А иначе за частите за новите коли съм на същото мнение.Все пак трябва да се клатят парици от някъде
            Uaz 469 2.4 D MB
            KTM 600 ROTAX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

            Коментар


            • #7
              От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

              Иво,ще те направят римски патрицийСъединителят комплект тежи точно, колкото всеки един друг( иначе на КВ жална му железовината).Та прав си за потеглянето, ма това не е Жагуар на английски сноб,а високопроходим автомобил.В този аспект-слагаме стария модел и газиме калищака.
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #8
                От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Иво,ще те направят римски патрицийСъединителят комплект тежи точно, колкото всеки един друг( иначе на КВ жална му железовината).Та прав си за потеглянето, ма това не е Жагуар на английски сноб,а високопроходим автомобил.В този аспект-слагаме стария модел и газиме калищака.
                Изпробвано ли е?
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Иво,ще те направят римски патрицийСъединителят комплект тежи точно, колкото всеки един друг( иначе на КВ жална му железовината).Та прав си за потеглянето, ма това не е Жагуар на английски сноб,а високопроходим автомобил.В този аспект-слагаме стария модел и газиме калищака.
                  Ще ме прощаваш но разлика в килограмите много често има!На КВ му пречи ако тоя дето рови му е празна главата!Имам едно Ауди дето е 1.9ТДИ а е с маховик и съединител комплект от Ауди 80 1.8 бенз.Разликата там е 4,5 кг (единя по памет беше 12 кг. а другия 7,5кг.) между двата и каруцата има с лекия диск 350 000 км. и продължава да си джитка така. Всеки , който е олекотявал и правил "бегачки" знае за какво става въпрос.
                  Uaz 469 2.4 D MB
                  KTM 600 ROTAX
                  Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                  Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                    Изпробвано ли е?
                    Да изпробвано е и цената на едномасов маховика втора ръка с нов комплект съединител беше към 500 лв
                    Uaz 469 2.4 D MB
                    KTM 600 ROTAX
                    Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                    Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                      Иво82, това ауди с бензиновия маховик 101% му буксува съединителя. А ДЕМПФЕРНИЯ маховик, най-малкото му предназначение е плавното потегляне, да не кажа че това е пълна глупост!
                      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                        Съединител не буксува защото претискателя е изчислен за по-сериозно натоварване от това на 90 кс мотор , че и Нм му са в границите !
                        А какво му е предназначението щом знаеш по-добре можеш да обясниш тук.Може пък и да науча нещо което незнам
                        Uaz 469 2.4 D MB
                        KTM 600 ROTAX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                          И как точно го изчислихте тоя притискател на фона на маховик като чинийка за кафяна чашка? За предназначението на демпферния маховик, най-общо той действа като успокоител за трептенията на двигателя и спомага за щаденето на к.в.
                          Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                            Също така помага и при развъртенето на мотора.Лек махових добри ниски,слаби високи и обратно.
                            Да кажем,че при бензинов шест цилиндров редови мотор 2 литра има сериозна разлика дали маховика е 8кг или 6.2кг,като има и по-леки варианти.
                            Но високите страдат малко или много,но пълно щастие няма.
                            Няма страшно в умирачката...
                            Страшното е да си жив!...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител при Фронтера 2.2 DTI?

                              Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                              И как точно го изчислихте тоя притискател на фона на маховик като чинийка за кафяна чашка? За предназначението на демпферния маховик, най-общо той действа като успокоител за трептенията на двигателя и спомага за щаденето на к.в.
                              Относно вибрацийте можеш да погледнеш горните ми постове , там сим написал за появата на такива!
                              На 100% съм на ясно каква е ролята на денфера и какви са последиците от подмяната му с едномасов но съм и много наясно с цената на частите.Всеки сам си решава дали ще се изръси за желязото струващо 30-50% от цената на колата му или ще сложи заместител!
                              Никога не давам вариант , който преди това несъм изпитал в практиката си като и още несъм си правил експерименти върху чужди автомобили по мое усмотрение!
                              Съединителя ще отърве (буксува) ако претискателя е мек.Какво значение в случая има маховика като кафяна чаша?Не че е такъв но да има голяма разлика !
                              След като маховика не прегрява, феродото не се опича и претискатела не отърва а и има коли направени така навъртяли едни километри, без да са скъсали вал или потрошили мотор къде е проблема ?
                              Да има повишени вибраций и по-рязко отделяне на съединителя ама пълно щастие няма!Хем евтино ма и хем хубаво и аз не отказвам
                              Uaz 469 2.4 D MB
                              KTM 600 ROTAX
                              Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                              Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X