Честито рождество Христово. Уважаеми колеги,преди една седмица смених стартера защото по време на път започна едно ромолене което се оказа че е от електромотора,докато установя от къде идва гадния шум стартера си отиде .Закарах джипа на ел. сервиз казаха ми че проблема е в клеймореда. Смениха клеймореда и  стартера защото стария беше се овъглил.Карах два три дни без проблеми,но вчера както си карах, радиото изгасна приборите и те, освен километража и отново стартера започна да върти
.Закарах джипа на ел. сервиз казаха ми че проблема е в клеймореда. Смениха клеймореда и  стартера защото стария беше се овъглил.Карах два три дни без проблеми,но вчера както си карах, радиото изгасна приборите и те, освен километража и отново стартера започна да върти .Веднага изгасих двигателя,след около една минута завъртях ключа и забелязах че лампата за подгревните свещи светка само за части от секундата.Обадих се в сервиза и майстора ми каза след като запаля двигателя веднага да измъкна релето което е монтирано над стартера.Стартирам си аз свалям веднага реленцето и стартера спря,веднага сменихме релето и проблема изчезна
.Веднага изгасих двигателя,след около една минута завъртях ключа и забелязах че лампата за подгревните свещи светка само за части от секундата.Обадих се в сервиза и майстора ми каза след като запаля двигателя веднага да измъкна релето което е монтирано над стартера.Стартирам си аз свалям веднага реленцето и стартера спря,веднага сменихме релето и проблема изчезна . Да ама одеве отивам да паля щото дружинката ме чака,и с завъртането на контакт лампата на свещите пак премигна само за част от секундата и пак същия проблем.Възможно ли е според вас на това реле нещо да му е студено щото вчера докато сменихме релето времето вече се беше позатоплило.
. Да ама одеве отивам да паля щото дружинката ме чака,и с завъртането на контакт лампата на свещите пак премигна само за част от секундата и пак същия проблем.Възможно ли е според вас на това реле нещо да му е студено щото вчера докато сменихме релето времето вече се беше позатоплило.
							
						
					 .Закарах джипа на ел. сервиз казаха ми че проблема е в клеймореда. Смениха клеймореда и  стартера защото стария беше се овъглил.Карах два три дни без проблеми,но вчера както си карах, радиото изгасна приборите и те, освен километража и отново стартера започна да върти
.Закарах джипа на ел. сервиз казаха ми че проблема е в клеймореда. Смениха клеймореда и  стартера защото стария беше се овъглил.Карах два три дни без проблеми,но вчера както си карах, радиото изгасна приборите и те, освен километража и отново стартера започна да върти .Веднага изгасих двигателя,след около една минута завъртях ключа и забелязах че лампата за подгревните свещи светка само за части от секундата.Обадих се в сервиза и майстора ми каза след като запаля двигателя веднага да измъкна релето което е монтирано над стартера.Стартирам си аз свалям веднага реленцето и стартера спря,веднага сменихме релето и проблема изчезна
.Веднага изгасих двигателя,след около една минута завъртях ключа и забелязах че лампата за подгревните свещи светка само за части от секундата.Обадих се в сервиза и майстора ми каза след като запаля двигателя веднага да измъкна релето което е монтирано над стартера.Стартирам си аз свалям веднага реленцето и стартера спря,веднага сменихме релето и проблема изчезна . Да ама одеве отивам да паля щото дружинката ме чака,и с завъртането на контакт лампата на свещите пак премигна само за част от секундата и пак същия проблем.Възможно ли е според вас на това реле нещо да му е студено щото вчера докато сменихме релето времето вече се беше позатоплило.
. Да ама одеве отивам да паля щото дружинката ме чака,и с завъртането на контакт лампата на свещите пак премигна само за част от секундата и пак същия проблем.Възможно ли е според вас на това реле нещо да му е студено щото вчера докато сменихме релето времето вече се беше позатоплило.
							
						

 . Искам да споделя с вас следното. Проблема с паленето изглежда няма решение.Всички кабели и наставки са проследени и всичко си е на ред,но когато температурата спадне под минус два градуса, след завъртане на ключа за подгряване на свещите,оранжевата лампа светка много за малко,но консумация на ток има защото си личи по плафоните.Изчаквам около десет секунди завъртам и двигателя си пали,ама ел мотора не спира да върти,измъквам релето и ел мотора спира.Както по горе написах това се случва само при по ниски температури.Никой ел техник при който ходих не може да си обясни що за чудо е това.Моля някой от вас ако се сеща за причината от която вече ми пуши главата да пише.Бъдете здрави.
. Искам да споделя с вас следното. Проблема с паленето изглежда няма решение.Всички кабели и наставки са проследени и всичко си е на ред,но когато температурата спадне под минус два градуса, след завъртане на ключа за подгряване на свещите,оранжевата лампа светка много за малко,но консумация на ток има защото си личи по плафоните.Изчаквам около десет секунди завъртам и двигателя си пали,ама ел мотора не спира да върти,измъквам релето и ел мотора спира.Както по горе написах това се случва само при по ниски температури.Никой ел техник при който ходих не може да си обясни що за чудо е това.Моля някой от вас ако се сеща за причината от която вече ми пуши главата да пише.Бъдете здрави.
							
						
 
							
						
 . Оказа се че целия проблем идва от термо датчик който включва подгряването на нафтата.Нагревателя,се намира в горната част на горивния филтър.И сега няма датчик няма проблем
. Оказа се че целия проблем идва от термо датчик който включва подгряването на нафтата.Нагревателя,се намира в горната част на горивния филтър.И сега няма датчик няма проблем .
.
							
						
Коментар