2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
странно поведение на автоматика...
Свий
X
-
От: странно поведение на автоматика...
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...no signature no problems
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
за проба ще му бодна една 2ра другия път, но нещо не ми се струва нормално това да подскача м/у 1500 и 3800 оборота без междинно положение, както обикновено прави....
иначе съм на газ, ATFа е Kuttenkueler Multisyn с такива спецификации:GENERAL-MOTORS-CORPORATION DEXRON III H, III G, III F, II D
п.п. пак да уточня, че това го прави само когато катеря баир и кутията, както и двг. са под малко по-голямо натоварване....
п.п. 2 - ако се монтира доп. радиатор на ATFa, той къде се слага? Преди или след водния? Или вместо него?Последно редактирано от bushiDO; 17-12-12, 10:09.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеза проба ще му бодна една 2ра другия път, но нещо не ми се струва нормално това да подскача м/у 1500 и 3800 оборота без междинно положение, както обикновено прави....
иначе съм на газ, ATFа е Kuttenkueler Multisyn с такива спецификации:GENERAL-MOTORS-CORPORATION DEXRON III H, III G, III F, II D
п.п. пак да уточня, че това го прави само когато катеря баир и кутията, както и двг. са под малко по-голямо натоварване....
п.п. 2 - ако се монтира доп. радиатор на ATFa, той къде се слага? Преди или след водния? Или вместо него?no signature no problems
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
Жоре, Пробвай освен да я караш с ограничение до втора по баира и само на бензин и кажи какво се случва после. Това с загряването не ми звучи нормално, лятото на някой байр, какво ще правиш, ако зимата загрява при 0 градуса , погледни и за течове от ск. кутия + нивото на маслото...да грее може но, само ако е малко маслото или е много старо или пък, ако катериш офроуд терен на бавни над 1 час. Обади се преди експеримента да ти дам и IR термометър, да провериш температурата на ск.кутия, при градско каране и по баир с включено 4х4Subaru impreza 2.0 boxer, 2007
Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, 2004
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеНай-добре е вместо водния, или ако не искаш се слага след него. Тая серпентина във водния е нож с 2 остриета щото като се сцепи и омазва антифриза, автомата гълта вода и умира от раз. Гледам, че навсякъде по света ги оперират, така направихме и ние с брат ми на дизеларката. Бяга ти втора като я назориш щото се загрява кутията....В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеКолега, а колко голям радиатори и къде го монтирахте в твоя случай? М/у другото ти имаше ли някакви проблеми, или направи интервенцията за всеки случай?
п.с. ти как разбра колко градуса държи автомата? ние го гледаме през ОП-КОМ-а на живо.no signature no problems
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
никак не съм установил - всъщност не знам дали въобще прегрява, или е нещо друго...
аз гледах някакви радиатори в рокауто - има 3 вида лайт, медиум и хеви лоуд.... викаш да слагам най-големия възможен?
Владко, с този IR термометър как се мери Т?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: странно поведение на автоматика...
За много години!
Колега, в по-големите сервизи за автоматици си имат мобилни тестери с които ти проверяват всичко в движение.
Много от параметрите се засичат само в движение на автомобила.
Колкото по-рано я диагностицираш, толкова по-добре.
Иначе и аз подкрепям версията за прегряване.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар