Обява

Свий
Няма добавени обяви.

странно поведение на автоматика...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • странно поведение на автоматика...

    2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  • #2
    От: странно поведение на автоматика...

    Те за това има и ръчка с други положения освен-D.
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • #3
      От: странно поведение на автоматика...

      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
      2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...
      С газова уредба ли е? Защото при мен, на леката ми кола, го прави само на газ. Приемам, че заради загубата на мощност на газ е различно положението на педала на газта спрамо това на бензин. С това си го обяснявам при мен.

      Коментар


      • #4
        От: странно поведение на автоматика...

        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
        2-3 пъти ми се случваше до сега, но за малко и не бях сигурен, но сега забелязах на 100%, че при дълго изкачване (днес гарнирано и със сняг по пътя) и по-силно раздаване на газ, авоматика като че ли губи средните скорости - ту работи в режим на много ниски обороти, ту прескача в режим на много високи. Все едно да превключва непрекъснато м/у 2ра и 4та, вместо да застане на 3та. Маслото и филтъра са сменени преди няма и 8-9000 км и температурата (поне на водата) не прескача 90 гр...
        Нищо добро не вещае, или е соленоид или след смяната на маслото някой от клапаните в мозъка е зацепил... а 90-те градуса на водата не значи че автомата работи на толкова, под 100 градуса съм убеден че не бачка. Ако сложиш външен радиатор на автомата ще се подобри работата му много. Другия вариант е да ти е гаден АТФ-а.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: странно поведение на автоматика...

          за проба ще му бодна една 2ра другия път, но нещо не ми се струва нормално това да подскача м/у 1500 и 3800 оборота без междинно положение, както обикновено прави....
          иначе съм на газ, ATFа е Kuttenkueler Multisyn с такива спецификации:
          GENERAL-MOTORS-CORPORATION DEXRON III H, III G, III F, II D

          п.п. пак да уточня, че това го прави само когато катеря баир и кутията, както и двг. са под малко по-голямо натоварване....
          п.п. 2 - ако се монтира доп. радиатор на ATFa, той къде се слага? Преди или след водния? Или вместо него?
          Последно редактирано от bushiDO; 17-12-12, 10:09.
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #6
            От: странно поведение на автоматика...

            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
            за проба ще му бодна една 2ра другия път, но нещо не ми се струва нормално това да подскача м/у 1500 и 3800 оборота без междинно положение, както обикновено прави....
            иначе съм на газ, ATFа е Kuttenkueler Multisyn с такива спецификации:
            GENERAL-MOTORS-CORPORATION DEXRON III H, III G, III F, II D

            п.п. пак да уточня, че това го прави само когато катеря баир и кутията, както и двг. са под малко по-голямо натоварване....
            п.п. 2 - ако се монтира доп. радиатор на ATFa, той къде се слага? Преди или след водния? Или вместо него?
            Най-добре е вместо водния, или ако не искаш се слага след него. Тая серпентина във водния е нож с 2 остриета щото като се сцепи и омазва антифриза, автомата гълта вода и умира от раз. Гледам, че навсякъде по света ги оперират, така направихме и ние с брат ми на дизеларката. Бяга ти втора като я назориш щото се загрява кутията....
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              От: странно поведение на автоматика...

              Жоре, Пробвай освен да я караш с ограничение до втора по баира и само на бензин и кажи какво се случва после. Това с загряването не ми звучи нормално, лятото на някой байр, какво ще правиш, ако зимата загрява при 0 градуса , погледни и за течове от ск. кутия + нивото на маслото...да грее може но, само ако е малко маслото или е много старо или пък, ако катериш офроуд терен на бавни над 1 час. Обади се преди експеримента да ти дам и IR термометър, да провериш температурата на ск.кутия, при градско каране и по баир с включено 4х4
              Subaru impreza 2.0 boxer, 2007
              Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, 2004

              Коментар


              • #8
                От: странно поведение на автоматика...

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Най-добре е вместо водния, или ако не искаш се слага след него. Тая серпентина във водния е нож с 2 остриета щото като се сцепи и омазва антифриза, автомата гълта вода и умира от раз. Гледам, че навсякъде по света ги оперират, така направихме и ние с брат ми на дизеларката. Бяга ти втора като я назориш щото се загрява кутията....
                Колега, а колко голям радиатори и къде го монтирахте в твоя случай? М/у другото ти имаше ли някакви проблеми, или направи интервенцията за всеки случай?
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • #9
                  От: странно поведение на автоматика...

                  Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                  Колега, а колко голям радиатори и къде го монтирахте в твоя случай? М/у другото ти имаше ли някакви проблеми, или направи интервенцията за всеки случай?
                  Тези радиатори са си специално за автоматични СК, този който ползвахме е от X5 монтирахме го възможно най-горе точно зад декоративната решетка, защото дизеляка има и без това 3 други радиатора. СК държеше по-висока температура отколкото е предписано от производителя а именно 90-100 градуса. Нашия държеше 100-110, това е индикация за тръгнала турбина и колкото повече прегрява толкова повече се търка турбината. С радиатора свалихме 10 градуса перманентно. Сега в яките жеги лятото и с много натоварен по баирите не надвишава 105 а иначе си седи на 85-90. Всички които карат тоя автомат офроуд или теглят нещо слагат възможно най-големите радиатори което също повишава количеството АТФ в системата, предимно говоря за Австралия, и така му удължават живота в пъти .

                  п.с. ти как разбра колко градуса държи автомата? ние го гледаме през ОП-КОМ-а на живо.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    От: странно поведение на автоматика...

                    никак не съм установил - всъщност не знам дали въобще прегрява, или е нещо друго...
                    аз гледах някакви радиатори в рокауто - има 3 вида лайт, медиум и хеви лоуд.... викаш да слагам най-големия възможен?

                    Владко, с този IR термометър как се мери Т?
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • #11
                      От: странно поведение на автоматика...

                      За много години!
                      Колега, в по-големите сервизи за автоматици си имат мобилни тестери с които ти проверяват всичко в движение.
                      Много от параметрите се засичат само в движение на автомобила.
                      Колкото по-рано я диагностицираш, толкова по-добре.

                      Иначе и аз подкрепям версията за прегряване.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X