Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемна гарнитура на главата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблемна гарнитура на главата

    Колеги,вчера ми направи впечатление,че колата надува маркучите повече от нормалното и отидох да ми направят тест и се оказа,че има някакъв проблем.Двигателят е 20seh 130к.с. (насаден е)Най-интересното е,че колата не грее,антифриза е чист,няма измити свещи.Както и да е,примирих се,че ще се сваля глава и отидох в магазина за авточасти ми казаха,че гарнитурите са еднакви с тези на c20ne и ме убеждават да взема такива.Така ли е или не очаквам вие да знаете Досега винаги съм купувал гарнитури Виктор Рейнц и мисля пак да заложа на тях.
    Така и така ще се шлайфа главата и се чудя дали да не отрежа повечко от нея(5-6 десети),оригиналната степен е 10:1 и незнам колко мога да сваля без да ударят бутала и клапани.Колата се кара на метан и по-високата степен не вярвам да е проблем,а и имам и хубав аванс процесор и ако трябва ще се върне малко аванс.
    Поздрави!

  • #2
    От: Проблемна гарнитура на главата

    Не съм спец, но от 2л двигател са измъкнати 130 коня. Който когато е трябвало е направил всичко възможно за да го изцеди. Рискуваш.
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • #3
      От: Проблемна гарнитура на главата

      Първоначално публикуван от n.netsov Преглед на мнение
      Колеги,вчера ми направи впечатление,че колата надува маркучите повече от нормалното и отидох да ми направят тест и се оказа,че има някакъв проблем.Двигателят е 20seh 130к.с. (насаден е)Най-интересното е,че колата не грее,антифриза е чист,няма измити свещи.Както и да е,примирих се,че ще се сваля глава и отидох в магазина за авточасти ми казаха,че гарнитурите са еднакви с тези на c20ne и ме убеждават да взема такива.Така ли е или не очаквам вие да знаете Досега винаги съм купувал гарнитури Виктор Рейнц и мисля пак да заложа на тях.
      Така и така ще се шлайфа главата и се чудя дали да не отрежа повечко от нея(5-6 десети),оригиналната степен е 10:1 и незнам колко мога да сваля без да ударят бутала и клапани.Колата се кара на метан и по-високата степен не вярвам да е проблем,а и имам и хубав аванс процесор и ако трябва ще се върне малко аванс.
      Поздрави!
      Няма много смисъл да сваляш главата .Направи и една хубава ревизия и я боцкай с Рейнца и ще заспи

      П.П От този двигател излизат и 300 кончета но по-друг начин
      Лудак

      Коментар


      • #4
        От: Проблемна гарнитура на главата

        А пък на мен ми се струва ,че колегата си е купил проблем.Тоя блок алуминиев ли е?
        Румен Николов

        0888 358 572

        Коментар


        • #5
          От: Проблемна гарнитура на главата

          Чугунен мисля,какво имаш на предвид колега?

          @//Радо//,производителите винаги оставят някакъв мегдан,най-малкото,за да може да се шлайфа няколко пъти главата.

          @Людмил Кюковски,естествено,че ще я обслужа главата с водачи,гумички,напасване на клапани и т.н.И също така ми е ясно,че от 10:1 на 10.7-10.8:1 няма да се усети съществена разлика,но и нищо не губя.Просто нямам представа колко е безопасно да се свали главата.А за 300те коня,фронтерата няма трансмисия за тях,иначе калибри и вектри със лет мотори изпадат за по 4000 лв. и като се разпродаде остатъка от колата,мотора ще излезе почти безплатен.

          Коментар


          • #6
            От: Проблемна гарнитура на главата

            SEH мотора си е чист атмосферен тунинг на NE-то постигнат чрез други бутала и малко по "остър" вал .Това му е тавана на сгъстяване !
            2005-та го играх тоя филм с C20NE и сгъстихме мотора на 10.6 което вместо до положителен ефект доведе до отрицателен .
            Тогава направихме една дискусия в Орел форума и се оказа ,че наистина е грешка тоя "тунинг".
            В момента отново се заигравам с такъв тип мотор но вече има доста повече информация в нета и ще го направя като хората със степен на сгъстяване 8.5:1 ,хибридна "духалка" с 1 бар на 2700 оборота и други "секстри"
            Лудак

            Коментар


            • #7
              От: Проблемна гарнитура на главата

              Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
              SEH мотора си е чист атмосферен тунинг на NE-то постигнат чрез други бутала и малко по "остър" вал .Това му е тавана на сгъстяване !
              2005-та го играх тоя филм с C20NE и сгъстихме мотора на 10.6 което вместо до положителен ефект доведе до отрицателен .
              Тогава направихме една дискусия в Орел форума и се оказа ,че наистина е грешка тоя "тунинг".
              В момента отново се заигравам с такъв тип мотор но вече има доста повече информация в нета и ще го направя като хората със степен на сгъстяване 8.5:1 ,хибридна "духалка" с 1 бар на 2700 оборота и други "секстри"
              Така вече мога да се съглася с теб.Само ще се шлайфа главата колкото главарите си преценят.Мерси колега.

              Коментар


              • #8
                От: Проблемна гарнитура на главата

                Колеги,оправих колата.Ребилднах главата изцяло- гуми,водачи,напасване на клапани,шлайф.Всичко ми излезе около 500лв и първоначално ме беше яд,но след като я покарах гледах така Джипчето върви на гръм,изтегля си от 30-40 на 4та без проблем.В момента съм без теглича и резервна гума и грубо е за около 13 сек до 100км/ч.Зарибих се и като даде фира този мотор ще се слага c20let.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблемна гарнитура на главата

                  ЛЕТ мотора грам не е за джип
                  Лудак

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблемна гарнитура на главата

                    Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
                    ЛЕТ мотора грам не е за джип
                    Със стандартната турбинка си надува от рано или ти имаш нещо друго в предвид?Харесвам го като вариант,защото е плъг енд плей.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X