Принципно отдавна бях решил да посменя карантийте под шасито,но чаках подходящия момент.И той настъпи.При последната разходка из Лозенската планина предния диф стана на шопска салата,все пак доста изкара при мен-почти 2 години.С огромното съдействие на Лозан и Цецо,бе осигурен преден диф от 2.2

полуоски от 2.8

скорости от 2.2

а също и заден диф от 2.2.Отпред всичко вече съм качил и е на колела.


Днес следва да кача скоростите,а ако остане време-почвам и задния мост.
					полуоски от 2.8
скорости от 2.2
а също и заден диф от 2.2.Отпред всичко вече съм качил и е на колела.


Днес следва да кача скоростите,а ако остане време-почвам и задния мост.


 .
.
							
						
 
							
						
 ?
?
							
						
 ), и не мога да коментирам какви ги вършиш.
), и не мога да коментирам какви ги вършиш. .
 . ,вчера задния мост е монтиран и вече сме на колела-останаха само да се направят карданите.Експресно се сдобих и с пружини-от Румен синето,щото се оказа,че лявата ми пружина беше счупена-абе потропваше ми нещо ама го отдавах на някое тампонче.Та да се знае-уморени пружини от дълга база заспиват като "шамар на врат",даже се вдигна с 2-3 см.-ами ако беха нови?
,вчера задния мост е монтиран и вече сме на колела-останаха само да се направят карданите.Експресно се сдобих и с пружини-от Румен синето,щото се оказа,че лявата ми пружина беше счупена-абе потропваше ми нещо ама го отдавах на някое тампонче.Та да се знае-уморени пружини от дълга база заспиват като "шамар на врат",даже се вдигна с 2-3 см.-ами ако беха нови? .Много се учудих.
.Много се учудих.
							
						
 
							
						


Коментар