Здравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Свий
X
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от dok Преглед на мнениеЗдравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
някой с дизеларка ще каже от опитno signature no problems
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеНямам лични наблюдения щото карам бензин но по пътя на логиката при добре загрял двигател масления радиатор на входа трябва да е доста топъл на изхода по-хладен, температурата на маслото е с около 10 градуса по-висока от тази на антифриза.....
някой с дизеларка ще каже от опитJEEP KJ 3.7 V6
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от Косьо Преглед на мнениеТочно обратното- маслото е и трябва да е по-хладно от антифриза!
аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
Обоснови се!no signature no problems
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеИ как го реши това?
аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
Обоснови се!
Естествено, че си прав и е така, просто в бързината не съм допрочел и мислейки в неправилна посока, написах механически глупост!!!
Исках да бъде- маслото е и трябва да е по-топло!
Sorry!!!JEEP KJ 3.7 V6
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениенякой с дизеларка ще каже от опит
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
А по-вероятно термостатния клапан на корпуса на масления филтър да не работи, как така ще е леко топъл.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Като откача щуцера на изхода на радиатора и джипа работи на малки обороти,масло не тече.Когато изфорсирам излиза масло от радиатора на струя,без разлика дали мотора е студен или загрят.NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Ще ви споделя моите наблюдения по въпроса,защото по рано и аз бях пуснал подобно питане по въпроса, но никой не даде конкретен отговор. Така моята хубавица е 2.0 98г бензинова ,но с маслоохладител. Управлението на подаването на маслото през маслоохладителя става посредством съвсем обикновен пружинен байпасен клапан. Когато маслото е студено и гъсто успява да преодолее съпротивлението на пружината, отваря клапана и влиза директно във входа на масленият филтър, като байпасира маслоохладителя . При загряване на маслото и спадане на вискозитета респективно и на налягането на подаваното масло ,то започва да не може да отваря напълно този клапан. По този начин част от маслото започва да минава през маслоохладителя и пак постъпва на входа на филтъра по принципа на по-малкото съпротивление. Така че част от маслото минава през маслоохладителя и част от него директно през филтъра. Пропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо. А при мен когато двигателят е работил достатъчно дълго в режим когато пипна входа на маслоохладителя е доста горещ, а изходящата тръба е чувствително по-"студена" образно казано. Самият охладител е топъл.
Това е което мога да споделя по въпроса, дано съм бил полезен и изчерпателен.
Поздрави на всички фенове.Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Тази система съществува при Волги и УАЗ-ки от доста годиниВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнениеПропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо..
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеХм. А това не означава ли, че като сипеш синтетично масло, което не си променя вискозитета от температурата (това му е едно от предимствата) масления радиатор няма да работи въобще?!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнениеАми да ти споделя друго което наблюдавах по въпроса: предното масло с което карах беше синтетика и точно тогава започнах да си мисля че маслоохладителя ми не работи. Стоеше си студен. Сега сложих минерално 15w40 и маслоохладителя си заработи. Не знам може би има истина в думите ти.no signature no problems
Коментар
-
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Хм, чак пък противопоказно. Маслото ми е сто процента минерално и с него мотора си работи отлично. Държи налягане , не тракат клапаните, вдига бързо при студен старт. Предното ми беше полусинтетика и с него имах всичките по-горе изредени проблеми. Какъв е проблема да е минерално, щтом са спазени изискванията да е от посоченият от производителя клас?Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар