Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

    Здравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
    NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

  • #2
    До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

    Първоначално публикуван от dok Преглед на мнение
    Здравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
    Нямам лични наблюдения щото карам бензин но по пътя на логиката при добре загрял двигател масления радиатор на входа трябва да е доста топъл на изхода по-хладен, температурата на маслото е с около 10 градуса по-висока от тази на антифриза.....

    някой с дизеларка ще каже от опит
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Нямам лични наблюдения щото карам бензин но по пътя на логиката при добре загрял двигател масления радиатор на входа трябва да е доста топъл на изхода по-хладен, температурата на маслото е с около 10 градуса по-висока от тази на антифриза.....

      някой с дизеларка ще каже от опит
      Точно обратното- маслото е и трябва да е по-хладно от антифриза!
      JEEP KJ 3.7 V6

      Коментар


      • #4
        До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

        Първоначално публикуван от Косьо Преглед на мнение
        Точно обратното- маслото е и трябва да е по-хладно от антифриза!
        И как го реши това?
        аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
        Обоснови се!
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          И как го реши това?
          аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
          Обоснови се!
          Извинявам се сърдечно!!!
          Естествено, че си прав и е така, просто в бързината не съм допрочел и мислейки в неправилна посока, написах механически глупост!!!
          Исках да бъде- маслото е и трябва да е по-топло!
          Sorry!!!
          JEEP KJ 3.7 V6

          Коментар


          • #6
            До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

            няма никакъв проблем важното е да помогнем на колегата с точна информация
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              някой с дизеларка ще каже от опит
              Ами аз съм с дизеларка, японска, но те и вашите май са такива... Поне при мен въпроса е решен с термостатичен клапан. Абе направо казано си е термостат като този на охладителната уредба. Така, че масления радиатор не работи докато маслото не достигне определената температура.

              Коментар


              • #8
                До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                А по-вероятно термостатния клапан на корпуса на масления филтър да не работи, как така ще е леко топъл.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                  Като откача щуцера на изхода на радиатора и джипа работи на малки обороти,масло не тече.Когато изфорсирам излиза масло от радиатора на струя,без разлика дали мотора е студен или загрят.
                  NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                    Ще ви споделя моите наблюдения по въпроса,защото по рано и аз бях пуснал подобно питане по въпроса, но никой не даде конкретен отговор. Така моята хубавица е 2.0 98г бензинова ,но с маслоохладител. Управлението на подаването на маслото през маслоохладителя става посредством съвсем обикновен пружинен байпасен клапан. Когато маслото е студено и гъсто успява да преодолее съпротивлението на пружината, отваря клапана и влиза директно във входа на масленият филтър, като байпасира маслоохладителя . При загряване на маслото и спадане на вискозитета респективно и на налягането на подаваното масло ,то започва да не може да отваря напълно този клапан. По този начин част от маслото започва да минава през маслоохладителя и пак постъпва на входа на филтъра по принципа на по-малкото съпротивление. Така че част от маслото минава през маслоохладителя и част от него директно през филтъра. Пропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо. А при мен когато двигателят е работил достатъчно дълго в режим когато пипна входа на маслоохладителя е доста горещ, а изходящата тръба е чувствително по-"студена" образно казано. Самият охладител е топъл.
                    Това е което мога да споделя по въпроса, дано съм бил полезен и изчерпателен.
                    Поздрави на всички фенове.
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #11
                      До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                      Тази система съществува при Волги и УАЗ-ки от доста години
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                        Пропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо..
                        Хм. А това не означава ли, че като сипеш синтетично масло, което не си променя вискозитета от температурата (това му е едно от предимствата) масления радиатор няма да работи въобще?!

                        Коментар


                        • #13
                          До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Хм. А това не означава ли, че като сипеш синтетично масло, което не си променя вискозитета от температурата (това му е едно от предимствата) масления радиатор няма да работи въобще?!
                          Ами да ти споделя друго което наблюдавах по въпроса: предното масло с което карах беше синтетика и точно тогава започнах да си мисля че маслоохладителя ми не работи. Стоеше си студен. Сега сложих минерално 15w40 и маслоохладителя си заработи. Не знам може би има истина в думите ти.
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #14
                            До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                            Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                            Ами да ти споделя друго което наблюдавах по въпроса: предното масло с което карах беше синтетика и точно тогава започнах да си мисля че маслоохладителя ми не работи. Стоеше си студен. Сега сложих минерално 15w40 и маслоохладителя си заработи. Не знам може би има истина в думите ти.
                            Минералното масло е абсолютно противопоказно за този мотор! сигурен ли си че не е полусинтетика?
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI

                              Хм, чак пък противопоказно. Маслото ми е сто процента минерално и с него мотора си работи отлично. Държи налягане , не тракат клапаните, вдига бързо при студен старт. Предното ми беше полусинтетика и с него имах всичките по-горе изредени проблеми. Какъв е проблема да е минерално, щтом са спазени изискванията да е от посоченият от производителя клас?
                              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X