Здравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Нямам лични наблюдения щото карам бензин но по пътя на логиката при добре загрял двигател масления радиатор на входа трябва да е доста топъл на изхода по-хладен, температурата на маслото е с около 10 градуса по-висока от тази на антифриза.....Първоначално публикуван от dok Преглед на мнениеЗдравейте Колеги,имам едно питане.Масления радиатор трябва ли да е горещ когато двигателя работи,защото моя е едва доловимо топъл?
някой с дизеларка ще каже от опит
							
						no signature no problems
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Точно обратното- маслото е и трябва да е по-хладно от антифриза!Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеНямам лични наблюдения щото карам бензин но по пътя на логиката при добре загрял двигател масления радиатор на входа трябва да е доста топъл на изхода по-хладен, температурата на маслото е с около 10 градуса по-висока от тази на антифриза.....
някой с дизеларка ще каже от опит
JEEP KJ 3.7 V6
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
И как го реши това?Първоначално публикуван от Косьо Преглед на мнениеТочно обратното- маслото е и трябва да е по-хладно от антифриза!
аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
Обоснови се!no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Извинявам се сърдечно!!!Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеИ как го реши това?
аз карах 3 години кола с температурен датчик на маслото и на антифриза със скали и градуси който беше фабрично поставен и абсолютно винаги маслото ми е било 10 градуса отгоре независимо какво масло съм наливал а за 3 години смених 2 марки и еди вискозитет.
Обоснови се!
Естествено, че си прав и е така, просто в бързината не съм допрочел и мислейки в неправилна посока, написах механически глупост!!!
Исках да бъде- маслото е и трябва да е по-топло!
Sorry!!!JEEP KJ 3.7 V6
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Ами аз съм с дизеларка, японска, но те и вашите май са такива... Поне при мен въпроса е решен с термостатичен клапан. Абе направо казано си е термостат като този на охладителната уредба. Така, че масления радиатор не работи докато маслото не достигне определената температура.Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениенякой с дизеларка ще каже от опит
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
А по-вероятно термостатния клапан на корпуса на масления филтър да не работи, как така ще е леко топъл.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Като откача щуцера на изхода на радиатора и джипа работи на малки обороти,масло не тече.Когато изфорсирам излиза масло от радиатора на струя,без разлика дали мотора е студен или загрят.NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Ще ви споделя моите наблюдения по въпроса,защото по рано и аз бях пуснал подобно питане по въпроса, но никой не даде конкретен отговор. Така моята хубавица е 2.0 98г бензинова ,но с маслоохладител. Управлението на подаването на маслото през маслоохладителя става посредством съвсем обикновен пружинен байпасен клапан. Когато маслото е студено и гъсто успява да преодолее съпротивлението на пружината, отваря клапана и влиза директно във входа на масленият филтър, като байпасира маслоохладителя . При загряване на маслото и спадане на вискозитета респективно и на налягането на подаваното масло ,то започва да не може да отваря напълно този клапан. По този начин част от маслото започва да минава през маслоохладителя и пак постъпва на входа на филтъра по принципа на по-малкото съпротивление. Така че част от маслото минава през маслоохладителя и част от него директно през филтъра. Пропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо. А при мен когато двигателят е работил достатъчно дълго в режим когато пипна входа на маслоохладителя е доста горещ, а изходящата тръба е чувствително по-"студена" образно казано. Самият охладител е топъл.
Това е което мога да споделя по въпроса, дано съм бил полезен и изчерпателен.
Поздрави на всички фенове.Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Тази система съществува при Волги и УАЗ-ки от доста години
							
						Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Хм. А това не означава ли, че като сипеш синтетично масло, което не си променя вискозитета от температурата (това му е едно от предимствата) масления радиатор няма да работи въобще?!Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнениеПропорцията се определя от вискозитета и респективно от налягането на маслото от една страна и от друга от силата на пружината на байпасният клапан. Просто и работещо..
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Ами да ти споделя друго което наблюдавах по въпроса: предното масло с което карах беше синтетика и точно тогава започнах да си мисля че маслоохладителя ми не работи. Стоеше си студен. Сега сложих минерално 15w40 и маслоохладителя си заработи. Не знам може би има истина в думите ти.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеХм. А това не означава ли, че като сипеш синтетично масло, което не си променя вискозитета от температурата (това му е едно от предимствата) масления радиатор няма да работи въобще?!
Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Минералното масло е абсолютно противопоказно за този мотор! сигурен ли си че не е полусинтетика?Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнениеАми да ти споделя друго което наблюдавах по въпроса: предното масло с което карах беше синтетика и точно тогава започнах да си мисля че маслоохладителя ми не работи. Стоеше си студен. Сега сложих минерално 15w40 и маслоохладителя си заработи. Не знам може би има истина в думите ти.no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: МАСЛЕН РАДИАТОР НА 2.3 TDI
Хм, чак пък противопоказно. Маслото ми е сто процента минерално и с него мотора си работи отлично. Държи налягане , не тракат клапаните, вдига бързо при студен старт. Предното ми беше полусинтетика и с него имах всичките по-горе изредени проблеми. Какъв е проблема да е минерално, щтом са спазени изискванията да е от посоченият от производителя клас?Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар