Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Саниран акумулатор!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Саниран акумулатор!

    Здравейте колеги,искам да споделя с вас днес какво видях.Ходих до един сервиз в Пазарджик защото един приятел бачка там и трябваше да се видим.Та влизам аз в сервиза и вътре една избарана Уазка,капака и беще вдигнат и какво да видя,акумулатора беше облицован със фибран около 5мм.дебел.Попитах моя човек нали има някакъв смисъл от това изолиране,щото според мен е безсмислено,а той ми отговори че не знае има ли ефект ама и друг път виждал саниран акумулатор. Някой от вас виждал ли е такова нещо,и според вас има ли ефект от такова облицоване?

  • #2
    От: Саниран акумулатор!

    В моя Jeep Wrangler JK акумулатора е "сниран" фабрично. Срещал съм и афтърмаркет отоплителни кожуси за акумулатор. Също толкова важно е лятото да не се допуска прегряване на акумулатора. Прегряването на оловните акумулатори е много по-опасно и вредно от "замръзването". Така че има идея в "санирането".
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #3
      От: Саниран акумулатор!

      Здравейте. Не виждам смисала. Фибран 5мм. е доста не сериозен термоизолатор примерно акумулатора ще изстине с 1час по-късно. Ако целта е това добре става , но ако ще стои повече време на вън то си е загуба повече като време за саниране и нищожни пари за материали. Бъдете здрави. Лично мнение.
      Последно редактирано от EIvanov; 04-02-12, 17:28. Причина: допълване

      Коментар


      • #4
        От: Саниран акумулатор!

        Аз се бях замислил за темп. на замръзване (заради мотора че не се ползва) и се оказа че напълно зареден замръзва на около -65 градуса.
        Сутрин не вярвам да има повече от 1 градус разлика при единия и другия.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #5
          От: Саниран акумулатор!

          Ако автомобилът няма да се ползва в студа повече от седмица, по добре акумулаторът да се свали и да се прибере на по-топло място. Аз го правя този номер зимата с едната кола. По този начин акумулаторът е винаги готов за действие.
          HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

          Коментар


          • #6
            От: Саниран акумулатор!

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
            В моя Jeep Wrangler JK акумулатора е "сниран" фабрично. Срещал съм и афтърмаркет отоплителни кожуси за акумулатор. Също толкова важно е лятото да не се допуска прегряване на акумулатора. Прегряването на оловните акумулатори е много по-опасно и вредно от "замръзването". Така че има идея в "санирането".
            Това значи ли, че лятото кожуха се маха за да не прегрее?
            JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

            Коментар


            • #7
              От: Саниран акумулатор!

              Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
              Това значи ли, че лятото кожуха се маха за да не прегрее?
              Пак си остава и е изолация този път отвън.Ендогенната топлина,произведена вътре в аку-то не е проблем.Проблем е екзогенната,генерирана от мотора.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: Саниран акумулатор!

                Съвсем точно го е написал mihov_1969. Особено опасно е прегряването за AGM оловните акумулатори (Optima) с какъвто фабрично е оборудвана моята машина. Може би това е и причината фабрично да е "облечен" в топлоизолационнен кожух.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #9
                  От: Саниран акумулатор!

                  Това е добра информация, лятото ще помисля как да си санирам акумулаторите.
                  JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                  Коментар


                  • #10
                    От: Саниран акумулатор!

                    Има хляб в цялата работа,щото е жалко да имаш зареден акумулатор който не ще да върти стартера.Аз и на двете коли си санирах капака над мотора с едно самозалепващо,а на Дайхатсуто и акумулатора(не съм видял голяма файда).Кога си е - 20,,върти мудно и хаа да не запали.А 124 -ката пали с поглед.Всички знаем за гъстия електролит от минусовите температури и как йоните ги мързи да плуват,но пак зависи от машината.Иначе сега ми дойде наум един трик.Ако се натапани Аку-то в някаква кутия с известна хлабина и се запени с полиуретан,няма ли да стане по-интелегентно и естетично саниране.Щото ако се слага фибран ще трябва теракол и дюбели,че и мрежа
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Саниран акумулатор!

                      Има много смисъл, само дето са избрали погрешен мат'рял. Това чудо не пази с тази дебелина, гори много лесно, киселините направо го стапят и дори палят, меко е и изобщо е кофти за таз цел. Ако ще е с подръчни средства, само каменна вата, максимално твърда, от 100ца нагоре, не гори под 1000 градуса, издържа значително повече на киселини, много по-здрава е, а и изолацията е много по-добра. За толкоз малко нещо като акомулатор, цената е нищо, особено ако се купи малък пакет или не цял, който пак е 50-60 кинта...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X