Здравейте колеги,искам да споделя с вас днес какво видях.Ходих до един сервиз в Пазарджик защото един приятел бачка там и трябваше да се видим.Та влизам аз в сервиза и вътре една избарана Уазка,капака и беще вдигнат и какво да видя,акумулатора беше облицован със фибран
около 5мм.дебел.Попитах моя човек нали има някакъв смисъл от това изолиране,щото според мен е безсмислено,а той ми отговори че не знае има ли ефект ама и друг път виждал саниран акумулатор
. Някой от вас виждал ли е такова нещо,и според вас има ли ефект от такова облицоване?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Саниран акумулатор!
Свий
X
-
От: Саниран акумулатор!
В моя Jeep Wrangler JK акумулатора е "сниран" фабрично. Срещал съм и афтърмаркет отоплителни кожуси за акумулатор. Също толкова важно е лятото да не се допуска прегряване на акумулатора. Прегряването на оловните акумулатори е много по-опасно и вредно от "замръзването". Така че има идея в "санирането".My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
-
От: Саниран акумулатор!
Здравейте. Не виждам смисала. Фибран 5мм. е доста не сериозен термоизолатор примерно акумулатора ще изстине с 1час по-късно. Ако целта е това добре става , но ако ще стои повече време на вън то си е загуба повече като време за саниране и нищожни пари за материали. Бъдете здрави. Лично мнение.
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Аз се бях замислил за темп. на замръзване (заради мотора че не се ползва) и се оказа че напълно зареден замръзва на около -65 градуса
.
Сутрин не вярвам да има повече от 1 градус разлика при единия и другия.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Това значи ли, че лятото кожуха се маха за да не прегрее?Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеВ моя Jeep Wrangler JK акумулатора е "сниран" фабрично. Срещал съм и афтърмаркет отоплителни кожуси за акумулатор. Също толкова важно е лятото да не се допуска прегряване на акумулатора. Прегряването на оловните акумулатори е много по-опасно и вредно от "замръзването". Така че има идея в "санирането".JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Пак си остава и е изолация този път отвън.Ендогенната топлина,произведена вътре в аку-то не е проблем.Проблем е екзогенната,генерирана от мотора.Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнениеТова значи ли, че лятото кожуха се маха за да не прегрее?МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Съвсем точно го е написал mihov_1969. Особено опасно е прегряването за AGM оловните акумулатори (Optima) с какъвто фабрично е оборудвана моята машина. Може би това е и причината фабрично да е "облечен" в топлоизолационнен кожух.My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Има хляб в цялата работа,щото е жалко да имаш зареден акумулатор който не ще да върти стартера.Аз и на двете коли си санирах капака над мотора с едно самозалепващо,а на Дайхатсуто и акумулатора(не съм видял голяма файда).Кога си е - 20,,върти мудно и хаа да не запали.А 124 -ката пали с поглед.Всички знаем за гъстия електролит от минусовите температури и как йоните ги мързи да плуват,но пак зависи от машината.Иначе сега ми дойде наум един трик.Ако се натапани Аку-то в някаква кутия с известна хлабина и се запени с полиуретан,няма ли да стане по-интелегентно и естетично саниране.Щото ако се слага фибран ще трябва теракол и дюбели,че и мрежа
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Саниран акумулатор!
Има много смисъл, само дето са избрали погрешен мат'рял. Това чудо не пази с тази дебелина, гори много лесно, киселините направо го стапят и дори палят, меко е и изобщо е кофти за таз цел. Ако ще е с подръчни средства, само каменна вата, максимално твърда, от 100ца нагоре, не гори под 1000 градуса, издържа значително повече на киселини, много по-здрава е, а и изолацията е много по-добра. За толкоз малко нещо като акомулатор, цената е нищо, особено ако се купи малък пакет или не цял, който пак е 50-60 кинта...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар