Историята тръгва от скъсан вътрешен маншон на предното каре карето .... за съжаление първите снимки са правени с телефона и качеството им и трагично ,но може да помогне на някой .... И така и така не намерих тема ,която да има конкретни обяснения как ставя подмяната аз ще попиша малко .
Започваме с вдигане на колата на крик и УКРЕПВАНЕ на стойки или трупчета(безопасността преди всичко) .
За смяната на маншоните е желателно да се извадят и 2 та шарнира - става и само с долния ,но е доста голяма теснотия и е по-неудобно)
Откача се спирачният апарат - аз лично го откачих от болтовете ,по които плава я накладките си останаха на диска съссупорта на спирачката .... (не е добре апарата да виси на спирачният маркуч ,защото си е тежък една тел би свършила чудна работа.
Развиват се шесте болта на главината Внимание трябва много як шестограм с китайски ментета нестава ..... с болтовете пада и защитната капачка и после фланеца се изнизва от шлиците на полуоската (на старите модели май този фланец е хъб със заключване ) след ,което във вътрешния край на шлицит е си вижда зегерка ,която се вади чрез разпъване и след нея има тънка шайба.... Полуоската вече е свободна
Откача се накрайника на рейката , датчика на АБСа също (държи се на един 6тограм и влиза дъста плътно в шенкела )- вади се с издърпване, откачат се 2 та шарнира (с чука нестава ползват се скоби) шенкела диска лагера и всичко останало тежи доста като откачите шарнирите внимавайте не е за сам човек .....
Вече всичко нужно е разглобено и започва мръсната част старите маншони се режат и махат .... ако ще слагате оригинални трябва да се откачат и каретата (всички казват с издърпване - не съм наясно) аз сложих някъкви силиконово-пориуретанови , които се вкарват през каретата - ДА МИНАВАТ вез да се скъсат и аз останах изумен .... слага се новата грес (старата се почиства колкото може по-добре) слагат се скобите и това е ...
Семеринга на главината ако не е здрав се сменя ако е зрав само се почиства
като време ако имате подходящи условия може да ви отнеме около 2 часа ..... на мен ми отне 1 следовед за разглабяне и 20 минути за събиране ...... не е сложно но трябват читави инструменти
Имам още снимки за прикачване, но ще ги добавя по-късно ...
Дано темата да е отполза на някой
Започваме с вдигане на колата на крик и УКРЕПВАНЕ на стойки или трупчета(безопасността преди всичко) .
За смяната на маншоните е желателно да се извадят и 2 та шарнира - става и само с долния ,но е доста голяма теснотия и е по-неудобно)
Откача се спирачният апарат - аз лично го откачих от болтовете ,по които плава я накладките си останаха на диска съссупорта на спирачката .... (не е добре апарата да виси на спирачният маркуч ,защото си е тежък една тел би свършила чудна работа.
Развиват се шесте болта на главината Внимание трябва много як шестограм с китайски ментета нестава ..... с болтовете пада и защитната капачка и после фланеца се изнизва от шлиците на полуоската (на старите модели май този фланец е хъб със заключване ) след ,което във вътрешния край на шлицит е си вижда зегерка ,която се вади чрез разпъване и след нея има тънка шайба.... Полуоската вече е свободна
Откача се накрайника на рейката , датчика на АБСа също (държи се на един 6тограм и влиза дъста плътно в шенкела )- вади се с издърпване, откачат се 2 та шарнира (с чука нестава ползват се скоби) шенкела диска лагера и всичко останало тежи доста като откачите шарнирите внимавайте не е за сам човек .....
Вече всичко нужно е разглобено и започва мръсната част старите маншони се режат и махат .... ако ще слагате оригинални трябва да се откачат и каретата (всички казват с издърпване - не съм наясно) аз сложих някъкви силиконово-пориуретанови , които се вкарват през каретата - ДА МИНАВАТ вез да се скъсат и аз останах изумен .... слага се новата грес (старата се почиства колкото може по-добре) слагат се скобите и това е ...
Семеринга на главината ако не е здрав се сменя ако е зрав само се почиства
като време ако имате подходящи условия може да ви отнеме около 2 часа ..... на мен ми отне 1 следовед за разглабяне и 20 минути за събиране ...... не е сложно но трябват читави инструменти
Имам още снимки за прикачване, но ще ги добавя по-късно ...
Дано темата да е отполза на някой
Коментар