Здравейте отново,имам въпрос .Някой заменял ли е на фронтера б дълга база голямото гърне което е след катализатора? С какво от къде и от какво би станало??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гърнето след катализатора
Свий
X
-
От: Гърнето след катализатора
Ето на първо четене виж тук: http://drive.bg/product_info.php?cPa...0&ModelId=9992
Walker са скъпички но са и добри. На пасата преди години слагах такива. Нямат никаква разлика с оригиналните - монтираш за минути и забравяш, не се налага напасване. На практика демонтажа на старото ти отнема повече време.
Със сигурност има и по-евтини предложения. Но аз лично бих си взел на тази марка,
Иначе от drive.bg веднъж съм поръчвал пружини за 124-ка - пичовете са много точни.TOYOTA LAND CRUISER 120
OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
YAMAHA TDM 850 4TX
-
От: Гърнето след катализатора
за проблема с гърнетата може да се намери решение, обаче какво се прави когато катализаторите предадат богу дух? някой може ли да препоръча сервиз, за цялостна замяна на изпускателната система?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: Гърнето след катализатора
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеза проблема с гърнетата може да се намери решение, обаче какво се прави когато катализаторите предадат богу дух? някой може ли да препоръча сервиз, за цялостна замяна на изпускателната система?
Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнениеСнимки на процеса не съм правил .За да свърша работата ползвах "канала" на приятел и трябваше да пипаме по чевръсто ,а и да бях направил заради "ограничението" не мога да качвам!!!!
Смятах темата за тривиална и затова бях лаконичен.Но щом предизвиква интерес....
Проблема общо взето се решава с девиза на един колега от форума -"С резак и електрожен -няма неможе!!"
1.Сваля се защитната кора под скоростната и раздатъчната кутии.
2.Развиват се двата болта на фланеца в задния край на катализатора.
3.Скоростната и раздатъчната кутии се укрепват с крик ,след което се демонтира носещата греда.
4.Сваля се термокужуха на турбината и се освобождава колектора от фланеца към турбината.
5.Ред е на "резака" и катализатора -пада.Сега вече колектора може да бъде свален.
6.Ред е на СО-то.На мястото на катализатора се "припарва" тръба -1" .Колектора се поставя обратно ,като се фиксира с болтовете към фланеца към турбината.Вземат се необходимите размери за тръбата.
7.Отново се сваля колектора.Тръбата се реже по бележките.Заварки.Фланеца на катализатора се заварява в задния край на тръбата.Оставя се да истине!!!
8.Поставяме колектора обратно ,като го фиксираме с тампона и завиваме болтовете на фланеца към турбината.
9.Завиват се двата болта на фланеца в задния край на тръбата(графитна смазка).
10.Монтаж на гредата ,която държи скоростната и раздатъчната кутии(графитна смазка).
11.Поставяне на защитната кора(графитна смазка)
12.Testdrive!!!Джипа върви като бесен!!!
13.Студена бира!!!!!!
Дано инфото да Ви е от полза....
Поздрави!!!
Коментар
-
От: Гърнето след катализатора
Здравей колега и от мен . Така точно това ми е работата и тук мисля че ще помогна най-добре.Значи проблемът с въпросния катализатор се решава като се елеминира и на негово място се монтира резонаторно гърне което има бленда в него.Да може да задържа част от газовете така че да може Ланда-сондата да приема точни дани,ако Ланда сондата ти е на катализатора ЗАДАЛЖИТЕЛНО се поставя въпросната на Резонаторното гърне.Ако желаеш мога да съдействам пиши на лична.Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)
Коментар
-
От: Гърнето след катализатора
колега minchevp, при мен проблема е, че имам 2 катализатора от двете страна със по 1 ламбда преди и след катализатора.. опасявам се, че ако просто го оперирам, ще имам проблеми със втората ламбда....
п.п. към chvora - лабдата мери съдържанието на кислород в отработените газове. как ще я излъжеш с резонаторно гърне?!?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар