Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загуба на мощност!

    Най-ясна става проверката при отворен колектор и с вакуум пистолет. При липсата им, запушваш вакуум-а към камбанката и го откачаш от нея, след това пробваш колата .
    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

    Коментар


    • #17
      От: Загуба на мощност!

      Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
      Най-ясна става проверката при отворен колектор и с вакуум пистолет. При липсата им, запушваш вакуум-а към камбанката и го откачаш от нея, след това пробваш колата .
      А как да разбера какво е положението на колектора като колата е загасена или запалена!Аз вакума го проверявам с отделно маркуче и го закачам за вакума и със устата/колкото и гадно да звучи/ дърпам малко за да видя дали мембраната е здрава!Ще пробвам и с откачането на вакума!
      Благодаря !
      Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

      Коментар


      • #18
        От: Загуба на мощност!

        Първоначално публикуван от herkules Преглед на мнение
        А как да разбера какво е положението на колектора като колата е загасена или запалена!Аз вакума го проверявам с отделно маркуче и го закачам за вакума и със устата/колкото и гадно да звучи/ дърпам малко за да видя дали мембраната е здрава!Ще пробвам и с откачането на вакума!
        Благодаря !
        Вихровите клапи, за които става въпрос, в незапалено състояние на мотора са отворени, при наличие на вакуум се затварят, винаги има още какво да се обърка де.
        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

        Коментар


        • #19
          От: Загуба на мощност!

          Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
          Вихровите клапи, за които става въпрос, в незапалено състояние на мотора са отворени, при наличие на вакуум се затварят, винаги има още какво да се обърка де.
          Това с объркването ми хареса!Утре/ако ми стигне времето че съм на работа/ ще видя дали прави вакум там и ще пиша!
          Благодаря!
          Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

          Коментар


          • #20
            От: Загуба на мощност!

            Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
            Вихровите клапи, за които става въпрос, в незапалено състояние на мотора са отворени, при наличие на вакуум се затварят, винаги има още какво да се обърка де.
            Днес ми остана време да видя вакума на вихровите клапи но и там нещата изглежда работят!Откачих вакума на клапите и закачих друг маркуч,дръпваики с уста се чувства че вакум прави!Сложих си оригиналния маркуч и запалих колата при форсиране ясно се вижда че лостчето на клапите се движи!Но друго ми направи силно впечатление,по маркучите /вакума/ имаше двигателно МАСЛО!Махнах ЕГР клапана и тои беше пълен с масло! !При натискане на лостчето на клапана от тръбичката за вакума пръска масло!Махнах вакума на турбото и тои имаше масло!И на централния вакум маркуч имаше масло!Почистих където каквото можах но ефек нямаше!От къде според вас идва това масло!ЕГР клапана прави вакум което значи че мембраната е здрава?
            Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

            Коментар


            • #21
              От: Загуба на мощност!

              Хм, би трябвало вакум помпата да го дръпне това масло. Дали няма някое обърнато клапънче?

              Коментар


              • #22
                От: Загуба на мощност!

                Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                Хм, би трябвало вакум помпата да го дръпне това масло. Дали няма някое обърнато клапънче?
                Ако говориш за ел.клапаните които управляват турбото,ЕГР и вихровите клапи няма обърнат защото съм ги гледал и трите!А от къде го е дръпнала е по интересно?
                Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                Коментар


                • #23
                  От: Загуба на мощност!

                  Ясно е че е от вакум помпата. Само там има масло.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загуба на мощност!

                    Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                    Ясно е че е от вакум помпата. Само там има масло.
                    Какво има там семеринг към главата ли или какво?Ремонтира ли се?
                    Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загуба на мощност!

                      Първоначално публикуван от herkules Преглед на мнение
                      Какво има там семеринг към главата ли или какво?Ремонтира ли се?
                      Колега, продухай всички вакууми и този към турбото, и я закарай някъде да я закачат на компютър.
                      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загуба на мощност!

                        Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                        Колега, продухай всички вакууми и този към турбото, и я закарай някъде да я закачат на компютър.
                        Ще я закарам на компютър най-вероятно утре защото ми омръзна вече това е, не е това,но най лошото е че нямаме качествени майстори!!!!
                        След диагнозата ще пиша пак!
                        Благодаря на всички за помоща!
                        Последно редактирано от herkules; 21-12-11, 21:25.
                        Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загуба на мощност!

                          Сутринта бях на диагностика в един сервиз /няма да му правя реклама/ и след закачане на компютъра се оказа че турбината прави малко налягане!След проверка на вакуми,клапани и др. елементи се оказа че клапана за управление на вихровите клапи не работи/по думи на маистора/ и беше изолиран!След изолацията на клапана компютъра показа нормална работа на турбината и с това моята сага /засега/ по колата приключва!Колата си върви много добре!
                          Благодаря на всички включили се за помоща!
                          Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X