Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с полуоска и каре!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с полуоска и каре!

    Здравейте, вчера се опитах да сваля предна лява полуоска на моята фронтера за да сменя маншона на външното каре и май ударих на какък. Нито успях да я извадя нито да сваля карето и сега джипката седи на 3 крака. Изчетох всичко изписано по този въпрос, което не е никак малко, но не ми помогна особенно. Не откривам нито процеп за зегерка на каретата нито вариант за сваляне на полуоската за да я огледам по обстойно. Така както си седи полуоската се опитах с резки удари с чука да измъкна карето, но безуспешно то и местото е доста криво.
    Някой ще просветли ли невежия за процедурите по смяна на маншона?!

    Благодаря ви предварително!
    0877 83 30 90 - Жоро

  • #2
    От: Проблем с полуоска и каре!

    Първоначално публикуван от Георги Стоилов Преглед на мнение
    Някой ще просветли ли невежия за процедурите по смяна на маншона?!
    Готово.Значи махаш маншона на вътрешното каре-там има зегерка-махаш я и полуоската излиза,а вътрешното каре си остава.Ако имаш АВС,махаш датчика от шенкела,щото пречи и не може да освободиш долния шарнир.Друго?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с полуоска и каре!

      Мерси!
      Махнах маншона на вътрешното каре но и там не намерих зегерка, почистих греста и не можах да видя!
      Да не е на корпуса на карето (на чашката), а не на полуоската тази зегерка на вътрешното каре?
      0877 83 30 90 - Жоро

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с полуоска и каре!

        Първоначално публикуван от Георги Стоилов Преглед на мнение
        Да не е на корпуса на карето (на чашката), а не на полуоската тази зегерка на вътрешното каре?
        Точно-на корпуса е и е по-скоро голяма скоба,която държи карето да не изпадне-с размера на корпуса е и се маха на ръка.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с полуоска и каре!

          Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
          Точно-на корпуса е и е по-скоро голяма скоба,която държи карето да не изпадне-с размера на корпуса е и се маха на ръка.
          Благодаря ти! Довечера ще пробвам да я сваля!

          ПС. Нали трябва да е на линия до 17-ти
          0877 83 30 90 - Жоро

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с полуоска и каре!

            По-скоро е кръгло парче стоманизирана тел.И все пак държи карето в чашата.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с полуоска и каре!

              ПС. Нали трябва да е на линия до 17-ти
              Ами да,нали Копривките ви е близо,гледайте да отсрамите Фронтерите!
              Последно редактирано от Николай Кесов; 12-12-11, 21:14. Причина: корекция

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с полуоска и каре!

                Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
                По-скоро е кръгло парче стоманизирана тел.И все пак държи карето в чашата.
                Ей, адаш, много обичам някой като каже "стоманизирано" да го питам какво аджеба представлява стоманизирането?

                Извинявам се за спама. Кесов ми е приятел, но не мога да пропусна случая...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с полуоска и каре!

                  Стоманизирано за мен означава,че не е "няква" тел,а е с определена здравина и твърдост,за да си изпълни предназначението,а пък иначе си има сигурно много технически и химически наименования.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с полуоска и каре!

                    Няма да участвам в състезанието, защото съм и на работа и не ми е свободен целия уикенд, но се надявам поне да се заиграем малко с тези които няма да се състезават. Иначе полуоската вече е готова, следва смяна на шарнири и сглобяване!
                    0877 83 30 90 - Жоро

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с полуоска и каре!

                      Да не отварям нова тема ще попитам тук!Как се сваля вътрешното каре /или цялата полуоска не пред шофьора/ на Фронтера 2.2 DTI 1999 г. ДБ ако има значение!Гледах пулих се но зегерка не видях никъде!Дали излиза със сила?Благодаря!
                      Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с полуоска и каре!

                        Първоначално публикуван от herkules Преглед на мнение
                        Да не отварям нова тема ще попитам тук!Как се сваля вътрешното каре /или цялата полуоска не пред шофьора/ на Фронтера 2.2 DTI 1999 г. ДБ ако има значение!Гледах пулих се но зегерка не видях никъде!Дали излиза със сила?Благодаря!
                        Зегерка има! Изчисти греста и огледай чашката на карето отвътрешната страна. И аз доста трудно я видях. А цялата полуоска се сваля като се отвори дифа и се освободи полуоската от там!
                        0877 83 30 90 - Жоро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с полуоска и каре!

                          Първоначално публикуван от Георги Стоилов Преглед на мнение
                          Зегерка има! Изчисти греста и огледай чашката на карето отвътрешната страна. И аз доста трудно я видях. А цялата полуоска се сваля като се отвори дифа и се освободи полуоската от там!
                          Зегерка вътре в самата чашка така ли?Не говорим за стоманизираната скобичка която държи карето да не излезе нали така?Ако съм те разбрал правилно за да се смени вътрешното каре трябва да се освободи от диференциала?
                          Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с полуоска и каре!

                            Май има смесване на термини?Зегерката и скобичката са едно и също нещо според мен.А за да се смени вътрешното каре,то трябва да се извади от чашката на вътрешната полуоска след като се освободи зегерката или скобичката,което е едно и също нещо....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с полуоска и каре!

                              Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
                              Май има смесване на термини?Зегерката и скобичката са едно и също нещо според мен.А за да се смени вътрешното каре,то трябва да се извади от чашката на вътрешната полуоска след като се освободи зегерката или скобичката,което е едно и също нещо....
                              Да, точно това имах в предвид.
                              0877 83 30 90 - Жоро

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X