Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метанов Инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Метанов Инжекцион

    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
    Фабрично произведените автомобили на метан са с титаниеви глави на двигателите за да не горят въпросните заедно с клапаните. Така, че при обикновен двигател метановата уредба винаги крие опастност от изгаряне на клапаните и даже буталата, от работата на метан. Особено при бедна смес. Така че пълно щастие няма.
    Да не се бъркаш малко с титана?
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #17
      От: Метанов Инжекцион

      Първоначално публикуван от Fronteraa Преглед на мнение
      Вече се замислям за обикновенна уредба понеже няма мангизи (за инжекцион) ....А и не се знае колко по евтина ще ми е еобикновенната.....
      Е това не го разбрах... За обикновена газова уредба ли говориш, или метанова?
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #18
        От: Метанов Инжекцион

        Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
        Да не се бъркаш малко с титана?
        Така пише в Ауто Билд. Там го прочетох и го приемам за истина

        Коментар


        • #19
          От: Метанов Инжекцион

          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
          Така пише в Ауто Билд. Там го прочетох и го приемам за истина
          Не знам какво пише там ,ама знам какво видях в моя двигател.Та, по същество.Когато я купих ,Фронтерата ми бе с монтирана обикновена метанова уредба и съдейки по износването на цилиндрите вероятно бе на около 400-500 хиляди.Ако на километража пишеше 202000.
          По интересното е ,че щети по глава ,клапани и бутала не се видяха.По точно щети като гореизброените.Нормално износване на двигател.Всъщност макаронко добре се е грижел за нея,защото ако не бе отишла маслена помпа и не бях отворил двг,щях да си мисля ,че наистина е на 202000.
          Румен Николов

          0888 358 572

          Коментар


          • #20
            От: Метанов Инжекцион

            Здравейте колеги. Досега само четях темата и не са обаждах защото нямаше какво да кажа. Но от днес Фронтерата ми е с метанов инжекцион AG Zenit и съм много доволен как върви. Загубата на мощност е минимална. Ще пиша по късно като я засека колко гори.

            Коментар


            • #21
              От: Метанов Инжекцион

              Първоначално публикуван от all_drive Преглед на мнение
              Здравейте колеги. Досега само четях темата и не са обаждах защото нямаше какво да кажа. Но от днес Фронтерата ми е с метанов инжекцион AG Zenit и съм много доволен как върви. Загубата на мощност е минимална. Ще пиша по късно като я засека колко гори.
              А колко ти излезе всичко ,малко повече инфо(за Фронтерата,за метана,за разход) ако може ???

              Коментар


              • #22
                От: Метанов Инжекцион

                Фронтито е къса база двигател X20SE. Инжекциона е AG Zenit, с монтажа 1100лв плюс нова бутилка 54л. = 700лв., общо 1800лв всичко. За разхода засега имам наблюдение само от първата зарядка, с 15,38лв или 9,1 кг метан минах около 130 км градско. Тепърва ще а пробвам извън града как гори.

                Коментар


                • #23
                  От: Метанов Инжекцион

                  колега ако искаш има пусната тема за разход на метан във форума виж каква е разликата в цената има сметка стига да не го качат сега с тези акцизи
                  Първоначално публикуван от Fronteraa Преглед на мнение
                  А колко ти излезе всичко ,малко повече инфо(за Фронтерата,за метана,за разход) ако може ???

                  Коментар


                  • #24
                    От: Метанов Инжекцион

                    [QUOTE=Fronteraa;1690086]Здравейте колеги ,аз съм нов в този форум и имам въпрос отностно метанов инжекцион ....

                    Аз съм с метанов инжекцион на ОФА 2.0i X20SE. Бутилката ми събира 13.5 кг. - през зимата. Нямам багажник вече но май не ми и трябва. На градско из Русе - 160 км. Извънградско - 220. Процесора е Литовски (Тамона), кой знае защо всички повтарят, че е латвийски. Аванс процесор кобра, редуктор Томасето, дюзи Валтек 3 ома и някакъв "часовник" за налягане на бутилката - не знам какъв. Мапсензора си е на Тамона. Не е лоша системата. Макар че е доста шумна.
                    Далаверата с метан става все по-малка. Ония хищници с акцизите чакат момента. Вместо да ни отпуснат една "екологична отсъпка". ...... Ако знаех кои са - просто щях да ги гръмна, но те са умни - пробутват ни напред идиота Дянков.
                    При правилна настройка - мощността стига до 90% от бензиновата. Мисля, че на пропан-бутана е по-зле в това отношение но .... темата е друга.
                    От москвича трябва да са останали, часовник за налягането, някакъв аванс процесор и щутцера за зареждането. Бутилките сигурно събират 6-7 кг. Ще ти стигат за 100-тина км. градско най-много. Редуктора най-вероятно ще е неизползваем. Но пък - може и да стане.
                    Най-добре е да си вземеш нов компютър. Макар, че тия устройства (компютърните блокове), ако издържат първия половин час работа - след това обикновенно издържат безкрайно дълго (е стига да се отнасяш нормално с тях).
                    Беше ми попаднал сайт на български производител нещо от сорта на Блутроник ли беше, блугас ли - има търсачка. Предлагат гъвкави варианти - само компютър 400 лв. Пълна конфигурация (без бутилка) но редуктора (изпарителя) беше за пропан бутан - 800 лв. Хубавото е че предлагат и софтуера за управление на блока.

                    1. Преглед на бутилките - май към 80-100 лв. Същото важи и за пропан-бутановите.
                    2. Четворна рейка валтек - 50-70 лв.
                    3. Редуктор, ако стария не става - 150 - 200 лв
                    4. компютър - 400 лв.
                    5 мапсензора не знам колко е ама не вярвам да е много повече от 50.
                    6 ако нямаш адванспроцесор - Кобра 510 - 120-130 лв. Не знам защо им удържаха толкова висока цената ама. Идникатор на налягането - като разходомер не ти трябва. Аз отдавна не го гледам.
                    7. метални тръби и други консумативи - допълни до 1000 лв.
                    Това е без поставянето.
                    Цените са на дребно. По сервизите си имат други цени на тези материали и от там избиват значителна част от цената за поставянето.

                    Ако започнеш да смяташ като такситаджия - ще "си избиеш парите" - на 3-тата година. Всъщност - избиване няма - все сме вътре, на метан просто по-малко.
                    Аз лично като видя пари на куп - предпочитам да ги дам на куп за нещо такова, отколкото да отворя ръка и да ги издуха вятъра. Моята уредба ми излезе 2000. Такситаджийската сметка никак не ми излиза.
                    Но всяка седмица с 20-ачка в ръка на метанстанцията си казвам - а къде са 50 в бензиностанцията отсреща. Просто съм с 30 лв по-малко вътре.

                    Можеш да намериш компютърен блок втора ръка и много евтино но трябва да им разбираш (и да погълнеш доста информация от интернет).
                    На моргите просто ги хвърлят на отделна купчина задно с другите електронни кутийки и при внимателен подход и разбиране - 50 лв. Но са главно италиански и обикновенно няма софтуер за настройка. Предполагам че всичките работят добре. Но просто трябва да разбираш, да ти се играе и времето ти да не е по-скъпо от 2000 лв.
                    Ако искаш евтино - трябва да си го направиш сам и да имаш време за губене. Всъщност накрая, когато успееш - няма да е загубено. Ще си научил много неща.
                    Ако искаш - мога да ти пратя един kml файл с метан-станциите в България, или пък същите, подготвени за навигатор - но за Мирео 35... Доста старичък е вече но пък ми върши работа. Не съм си играл да ги преобразувам за други навигатори. Скайпа ми трябва да написан някъде из профила ми.
                    ОФБ ДБ X22SE
                    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Метанов Инжекцион

                      Колкото по скоро си сложите метана, толкова повече пари ще спестите от каране . Не му мислете.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Метанов Инжекцион

                        Здравей,аз вече карам 30 000км. на МЕТАН .Купих си 70литрова бутилка,нов испарител,тръба и няколко мъркуча.Всичко си направих сам,фронтирата ми е дълга база въобще не е клекнала мотора 2,2 16v екотек .Метеновият инжекцион е само набутване на кинти

                        Коментар


                        • #27
                          От: Метанов Инжекцион

                          И Аз след дълго мислене реших да остана без багажник на ОФБ 2.2 .Сложих обикновена газова BRC от старата ми кола форд мондео с която минах 300 000 на метан без да и мигне окото.Тези глупости за клапани и износване на двигател ги говорят хора които си нямат хал хабер какво означава метан!!!!!!!!!!!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X