Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

    Колеги, пускам темата от името на наш нов колега с ОФ- 2.2 ТД - 99 година. От Пловдив е.
    Ако може да му бъдем полезни казвайте какво да се прави :
    Колата я има от скоро и има леки проблеми с паленето. Проблемите са следните:
    Когато на колата и е кеф си пали на четвърт оборот дори при минусови температури.
    Обаче като реши - не ще да пали. Върти яко на стартер, но .... няма никой. Не пали.
    Колата е при познати майстори и чакат консултация с вас.
    1. Какво може да му е на джипа?
    2. Какво да проверят и направят за да се реши проблема?
    3. Може ли някой от Пловдив да сложи едно рамо ?
    Казвайте, колеги !

  • #2
    От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
    Колеги, пускам темата от името на наш нов колега с ОФ- 2.2 ТД - 99 година. От Пловдив е.
    Ако може да му бъдем полезни казвайте какво да се прави :
    Колата я има от скоро и има леки проблеми с паленето. Проблемите са следните:
    Когато на колата и е кеф си пали на четвърт оборот дори при минусови температури.
    Обаче като реши - не ще да пали. Върти яко на стартер, но .... няма никой. Не пали.
    Колата е при познати майстори и чакат консултация с вас.
    1. Какво може да му е на джипа?
    2. Какво да проверят и направят за да се реши проблема?
    3. Може ли някой от Пловдив да сложи едно рамо ?
    Казвайте, колеги !
    Да сканират за грешка
    за налягане на горивната система май беше, нещо от сорта на P013xx
    50% е датчик на коляновия вал и другите 50% електрониката на помпата, колегата Кики ги лекува професионално.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Да сканират за грешка
      за налягане на горивната система май беше, нещо от сорта на P013xx
      50% е датчик на коляновия вал и другите 50% електрониката на помпата, колегата Кики ги лекува професионално.
      Здравейте колеги.Наистина е показало грешка за датчика на коляновия вал и друга за температурния датчик.Ако запали от първия път ,пали цял ден без проблем, иначе с дърпане пали веднага и след това пак е без проблем , но общо взето -когато си поиска пали .В сервиза вчера са я палили ,трудно е запалила ,след това са и сложили 10 л.гориво веднага е запалила.Но този номер когато ми го направи миналата седмица ,имаше нафта със сигурност.

      Коментар


      • #4
        От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

        Първоначално публикуван от изток Преглед на мнение
        Здравейте колеги.Наистина е показало грешка за датчика на коляновия вал и друга за температурния датчик.Ако запали от първия път ,пали цял ден без проблем, иначе с дърпане пали веднага и след това пак е без проблем , но общо взето -когато си поиска пали .В сервиза вчера са я палили ,трудно е запалила ,след това са и сложили 10 л.гориво веднага е запалила.Но този номер когато ми го направи миналата седмица ,имаше нафта със сигурност.
        За тая кола е смърт оставането с по-малко от 20 л. в резервоара. Датчика на коляновия вал прави точно така на стартер не може да уцели импулса и пали трудно, на дърпане веднага. 70 лв. чисто нов. Ако е транзистора на електрониката няма да запали при никакви условия, там пали на студено и като се стопли умира, или при пълна газ забива муцуна и е до там докато не изстине или не се смени с нов.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          За тая кола е смърт оставането с по-малко от 20 л. в резервоара. в.
          Вижте тази тема, за този проблем. Може да е същото. http://www.offroad-bulgaria.com/show...49#post1688449

          Коментар


          • #6
            От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            За тая кола е смърт оставането с по-малко от 20 л. в резервоара. Датчика на коляновия вал прави точно така на стартер не може да уцели импулса и пали трудно, на дърпане веднага. 70 лв. чисто нов. Ако е транзистора на електрониката няма да запали при никакви условия, там пали на студено и като се стопли умира, или при пълна газ забива муцуна и е до там докато не изстине или не се смени с нов.

            Благодаря ти fanatiс.
            Преди малко бях в сервиза ,сутринта е запалила без проблем.След това няколко пъти, пак без проблем,компютъра не е отчел грешка при повторно тестване .В такъв случай да смениме ли датчика на коляновия вал или да не оставям колата с малко гориво.Датчика заминал ли е?
            Последно редактирано от fanatic; 29-11-11, 17:27.

            Коментар


            • #7
              От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

              Първоначално публикуван от изток Преглед на мнение
              Благодаря ти fanatiс.
              Преди малко бях в сервиза ,сутринта е запалила без проблем.След това няколко пъти, пак без проблем,компютъра не е отчел грешка при повторно тестване .В такъв случай да смениме ли датчика на коляновия вал или да не оставям колата с малко гориво.Датчика заминал ли е?
              Moя правеше така. 5 паления без проблем 1 палене 2 скунди по-дълго въртене, докато един ден докато си карам с около 100 върнах газта и колата загасна в движение насред околовръстното в София, колата автоматик светна чека автомата се шашна влезе в авариен режим и стана страшно. Ако е дал грешка ще даде пак, лошото е че може да ти даде грешка на вала ако не запали и по друга причина. Дебни го ако пак не запали някоя сутрин и после запали и има грешката сменяй датчика.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Moя правеше така. 5 паления без проблем 1 палене 2 скунди по-дълго въртене, докато един ден докато си карам с около 100 върнах газта и колата загасна в движение насред околовръстното в София, колата автоматик светна чека автомата се шашна влезе в авариен режим и стана страшно. Ако е дал грешка ще даде пак, лошото е че може да ти даде грешка на вала ако не запали и по друга причина. Дебни го ако пак не запали някоя сутрин и после запали и има грешката сменяй датчика.
                Има ли го този проблем още?Как го реши ,понеже е важно.
                Тази сутрин фронтерата е запалила без проблем ,обадих се на майстора преди малко .Казах му да свали резервоара и да види ,дали има нещо нередно ,аз и без това имам проблем със стрелката на горивото /стои крайно ляво положение /при пълен и при празен резервоар.Някаква идея за това положение?Благодаря предварително.

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Вижте тази тема, за този проблем. Може да е същото. http://www.offroad-bulgaria.com/show...49#post1688449

                Ще свалят днес резервоара и не само поради тази причина.Благодаря.
                Последно редактирано от CarTest™; 30-11-11, 12:51.

                Коментар


                • #9
                  От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                  Първоначално публикуван от изток Преглед на мнение
                  Има ли го този проблем още?Как го реши ,понеже е важно.
                  Тази сутрин фронтерата е запалила без проблем ,обадих се на майстора преди малко .Казах му да свали резервоара и да види ,дали има нещо нередно ,аз и без това имам проблем със стрелката на горивото /стои крайно ляво положение /при пълен и при празен резервоар.Някаква идея за това положение?Благодаря предварително.




                  Ще свалят днес резервоара и не само поради тази причина.Благодаря.
                  Колега миналата година бях с почити същия проблем без грешките в компа стане ли време да започне да включва подгряващите свещи.В сервиза подмених всичките гарнитури на ГНП, свещи нови уплътнения на дюзите включително и ротор на стартера изкарах цяла зима без проблем но сега проблема започва да се проявяа на моменти. Забелязах, че като напръсках всмукателния колектор с WD-40 по друга причина с идеята малко да разкарам нагарите 7-8 дни нямах проблеми.Започвам да се замислям за задръстен всмукателен колектор и дали не ми идват от там проблемите.
                  OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                  Polaris Sportsman 800 EFI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                    От датчик на кв. е абсурд да не пали тази кола, това което прочетох ме кара да мисля, че гълта въздух от някъде.
                    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                    Коментар


                    • #11
                      От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                      Имобилайзер.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                        Първоначално публикуван от изток Преглед на мнение
                        Има ли го този проблем още?Как го реши ,понеже е важно.
                        Тази сутрин фронтерата е запалила без проблем ,обадих се на майстора преди малко .Казах му да свали резервоара и да види ,дали има нещо нередно ,аз и без това имам проблем със стрелката на горивото /стои крайно ляво положение /при пълен и при празен резервоар.Някаква идея за това положение?Благодаря предварително.
                        Смених датчика на коляновия вал ( намира се от към коша по към шофьорската страна ) и вече няма проблеми.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                          Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
                          Колега миналата година бях с почити същия проблем без грешките в компа стане ли време да започне да включва подгряващите свещи.В сервиза подмених всичките гарнитури на ГНП, свещи нови уплътнения на дюзите включително и ротор на стартера изкарах цяла зима без проблем но сега проблема започва да се проявяа на моменти. Забелязах, че като напръсках всмукателния колектор с WD-40 по друга причина с идеята малко да разкарам нагарите 7-8 дни нямах проблеми.Започвам да се замислям за задръстен всмукателен колектор и дали не ми идват от там проблемите.
                          Най вероятната причина при мен ,поне за сега, ще се окаже недостатъчно гориво в резервоара /Понеже стрелката не ми работи /и не се ориентирам за точното количество.Сутринта запали отново без проблем .По горе fanatic споменава за подобен проблем,че не трябва да се оставят с малко нафта.Виждам,че си от Пловдив ,къде си поддържаш колата?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                            Първоначално публикуван от изток Преглед на мнение
                            Най вероятната причина при мен ,поне за сега, ще се окаже недостатъчно гориво в резервоара
                            Освен стрелката имаш и лампа за горивото, или тя не работи ?

                            Горивото е и охладителната течност на помпата. Като караш 1 час с 20-тина литра нафта, температурата и е около 70 - 80 С. А с около 50 л. темп. пада на 40 - 50 С.
                            Ха сега познайте защо се прецакват транзисторите в помпата и защо някой коли имат радиатори на горивото...
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #15
                              От: Малко помощ за Фронтера 2.2 ТД

                              Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                              Освен стрелката имаш и лампа за горивото, или тя не работи ?

                              Горивото е и охладителната течност на помпата. Като караш 1 час с 20-тина литра нафта, температурата и е около 70 - 80 С. А с около 50 л. темп. пада на 40 - 50 С.
                              Ха сега познайте защо се прецакват транзисторите в помпата и защо някой коли имат радиатори на горивото...
                              Лампата мига постоянно.Май ще трябва повечко гориво.Опитват се майсторите да отстранят повредата за стрелката .Пак питам за някакви идеи?Благодаря.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X