Здравейте!
Настъпи сезонът със активно умиращи акумулатори и ми хрумна да отворя тази тема за да съберем тук нашите виждания и опит по темата със акумулаторите.
Принципно относно експлоатацията на Фронтери ,но темата по същност би трябвало да стане общо информативна!
Та да започна аз със моят случай- чудесният ми Ексайд дето въртеше без грешка умря! И сега се озъртам за нов, но на човешка цена. Това за мен означава да си направя съпоставка на това какво се предлага ,на каква цена и какво ми трябва на мен за да си свърша работата,тоест да ми пали колата и да и светят всички допълнителни фарове добре.
И второто тещо което търся е акумулатора да е обслужваем,просто така съм решил и си имам моите основания.А и не държа на определена марка!Показателни са онези числа дето ги пише отстрани на акумулатора и да има гаранция!
И какво направих до тук, харесъл съм два акумулатора-първият 75Ач-570А обслужваем 2години гаранция, и вторият 74Ач-680А необслужваем 2години гаранция.
На Фронтерата ОФА 2.0X20SE и дават по Аутодатата че стартера и черпи пусков ток около 250А пиково, та въпросът е кое е по важно във случая акумулаторът да има по голям капацитет Амперчасове за да храни по дълго консуматорите или да има излишно голям запас от пиков стартов ток!
Във случая за мен е приемлив първият вариант,още повече че цената е и по-ниска.
Нека чуя и вашите разсъждения по въпроса, но нека не са от сорта„ вземай най големия и си свиркай“!!!
Поздрави!
Настъпи сезонът със активно умиращи акумулатори и ми хрумна да отворя тази тема за да съберем тук нашите виждания и опит по темата със акумулаторите.
Принципно относно експлоатацията на Фронтери ,но темата по същност би трябвало да стане общо информативна!
Та да започна аз със моят случай- чудесният ми Ексайд дето въртеше без грешка умря! И сега се озъртам за нов, но на човешка цена. Това за мен означава да си направя съпоставка на това какво се предлага ,на каква цена и какво ми трябва на мен за да си свърша работата,тоест да ми пали колата и да и светят всички допълнителни фарове добре.
И второто тещо което търся е акумулатора да е обслужваем,просто така съм решил и си имам моите основания.А и не държа на определена марка!Показателни са онези числа дето ги пише отстрани на акумулатора и да има гаранция!
И какво направих до тук, харесъл съм два акумулатора-първият 75Ач-570А обслужваем 2години гаранция, и вторият 74Ач-680А необслужваем 2години гаранция.
На Фронтерата ОФА 2.0X20SE и дават по Аутодатата че стартера и черпи пусков ток около 250А пиково, та въпросът е кое е по важно във случая акумулаторът да има по голям капацитет Амперчасове за да храни по дълго консуматорите или да има излишно голям запас от пиков стартов ток!
Във случая за мен е приемлив първият вариант,още повече че цената е и по-ниска.
Нека чуя и вашите разсъждения по въпроса, но нека не са от сорта„ вземай най големия и си свиркай“!!!
Поздрави!
Коментар