ЗДРАВЕЙТЕ СЪФОРУМЦИ,
Откакто стана студено моята фронтерка почна да ми прави магарии. Сутрин след подгряване пали от 2-3 оборота, но веднага гасне. Започва се едно яко въртене и много трудно пали. Проверих подгревните свещи, като дадох на късо от +-са на акумолатора и според мен са наред. Може би от някъде гълта въздух. Когато през деня я загаса за 10-20 мин. без проблем, ама след 1 час престой пак пали трудно. При работа на двигателя откъм врата на водача се осеща мириз на нафта и то не лек. Проверх ГНП-ТО доколкото мога с опипване с ръка но от никъде няма теч. Няма и видимо овлажняване нито по нея нито по тръби филтри маркучи , дюзи и други такива / поне видимо отгоре под кпака/ Някаква идея от къде може да е този проблем.
2.5TDS 98г.
Мерси предварително!
Откакто стана студено моята фронтерка почна да ми прави магарии. Сутрин след подгряване пали от 2-3 оборота, но веднага гасне. Започва се едно яко въртене и много трудно пали. Проверих подгревните свещи, като дадох на късо от +-са на акумолатора и според мен са наред. Може би от някъде гълта въздух. Когато през деня я загаса за 10-20 мин. без проблем, ама след 1 час престой пак пали трудно. При работа на двигателя откъм врата на водача се осеща мириз на нафта и то не лек. Проверх ГНП-ТО доколкото мога с опипване с ръка но от никъде няма теч. Няма и видимо овлажняване нито по нея нито по тръби филтри маркучи , дюзи и други такива / поне видимо отгоре под кпака/ Някаква идея от къде може да е този проблем.
2.5TDS 98г.
Мерси предварително!
Коментар