Здравейте колеги. От няколко месеца притежавам ОФА КБ 1995г. 2.0 бензин. Купих я от автокъща във Варна. Като цяло съм много доволен от джипката с изключение на големият разход на гориво - 17/100 градско и 12-13 извънградско на газ. Газовото е обикновено не е инжекцион.
Проблемът е следният - забелязах че тръбата, която вкарва въздух в кутията на въздушният филтър е прерязана. Липсва частта която би трябвало да влиза в калника. Интересното в случая е, че на тръбата е поставена метална шайба която да намалява сечението на тръбата и съответно да намалява въздушният дебит. Когато махна тази шайба двигателят пали, но при натискане на газта се дави и гасне, и това само като работи на газ, на бензин няма разлика. Ако закрия отвора на тръбата за момент докато форсирам, на високи обороти си работи без проблем.
Явно става въпрос за тарикатско маскиране на проблем. Някой има ли идея каква може да е причината за тази груба интервенция и как може да се отстрани първоначалният проблем?
Прилагам снимки.
Проблемът е следният - забелязах че тръбата, която вкарва въздух в кутията на въздушният филтър е прерязана. Липсва частта която би трябвало да влиза в калника. Интересното в случая е, че на тръбата е поставена метална шайба която да намалява сечението на тръбата и съответно да намалява въздушният дебит. Когато махна тази шайба двигателят пали, но при натискане на газта се дави и гасне, и това само като работи на газ, на бензин няма разлика. Ако закрия отвора на тръбата за момент докато форсирам, на високи обороти си работи без проблем.
Явно става въпрос за тарикатско маскиране на проблем. Някой има ли идея каква може да е причината за тази груба интервенция и как може да се отстрани първоначалният проблем?
Прилагам снимки.
Коментар