Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВОДНА ПОМПА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВОДНА ПОМПА

    ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, ДНЕС ЗАБЕЛЯЗАХ ЧЕ НА МОЯТА ТДИ 94г.ИМА ЦИРКУЛАЦИОННА ПОМПА ПРЕД РАЗШИРИТЕЛНОТО КАЗАНЧЕ, ИЗВАДИХ ЗАХРАНВАЩАТА БУКСА И Я СВЪРЗАХ С АКУМУЛАТОРА, ЗАПОЧНА ДА ХВЪРЛЯ АНТИФРИЗ В КАЗАНЧЕТО,ЗНАЧИ РАБОТИ АМА КОГА СЕ ВКЛЮЧВА САМА И ЗА КАКВО СЛУЖИ СЕ НАДЯВАМ ДА НАУЧА ОТ ВАС . БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО В АВАНС. А СЕТИХ СЕ ЧЕ НЕ ЗНАМ ОТ КЪДЕ СЕ ТОЧИ АНТИФРИЗА НА ТДИто ЩОТО ЕДИН ПРИЯТЕЛ МИ КАЗА ЧЕ Е ДОБРЕ ДА ГО ПРОМИЯ, ДАЙТЕ ЕДНО РАМО, МОЛЯ

  • #2
    От: ВОДНА ПОМПА

    Циркулационната помпа е предвидена да работи когато загасиш двигателя,а температурата му е още висока.Тогава тази помпа почва да върти охлаждащата течност вместо водната помпа.Моята не съм я чувал да работи,макар че съм се ослушвал лятото....По въпроса за източването на антифриза - имаш пробка на долното казанче на радиатора.Загряваш,докато отвори термостата и отваряш пробката.

    Коментар


    • #3
      От: ВОДНА ПОМПА

      То и аз наскоро разбрах, че имам такава помпа и я тествах по същия начин, но никога не съм я чувал да се включва. Обаче преди да изгася мотора, винаги го изчаквам да поработи няколко минути на място и стрелката да слезе надолу ако е достигнала макс. работна температура. Това го правя и с бензинови коли.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #4
        Благодаря ви за съдействието колеги,бъдете ЗДРАВИ!

        Абе, нещо не мога да я открия тази пробка за антифриза
        Последно редактирано от maxxx; 15-09-11, 13:26.

        Коментар


        • #5
          От: ВОДНА ПОМПА

          При мен пробката е под дифузьора,ама за по-голяма сигурност ще погледна утре...

          Коментар


          • #6
            От: ВОДНА ПОМПА

            Ако може да обясните защо трябва да се загрее дотолкова, че да отвори термостата? Отворен, или затворен-не оказва влияние на източването на антифриза.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: ВОДНА ПОМПА

              Отворен точиш и доста от двигателя и парното.Има си дупчица на него по принцип но все пак...
              BMW X6

              Коментар


              • #8
                От: ВОДНА ПОМПА

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Ако може да обясните защо трябва да се загрее дотолкова, че да отвори термостата? Отворен, или затворен-не оказва влияние на източването на антифриза.
                Бе тя опелската техника се подчинява на съвсем други закони,къде си тръгнал ти със своя "сузуки" светоглед.
                Тук се борави с ирационални числа,а пък и "ПИ" употребяваме ,поне няколко пъти докато изтакаме антифриза.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #9
                  От: ВОДНА ПОМПА

                  При мен като дам контактен, помпата почва да върти .После спира.Не съм я чувал да върти като изгася мотора, а има логика точно тогава да върти!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ВОДНА ПОМПА

                    Колеги,перката за охлаждане на двг. ми е свързана с прекъсвач който е на арматурното табло. Според вас ако свържа тази въпросна помпа към перката, и да включвам двете едновременно правилно ли ще е,щото циркулационната помпа не се включва дори и когато стрелката на термометъра стигне червения сектор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ВОДНА ПОМПА

                      Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                      Колеги,перката за охлаждане на двг. ми е свързана с прекъсвач който е на арматурното табло. Според вас ако свържа тази въпросна помпа към перката, и да включвам двете едновременно правилно ли ще е,щото циркулационната помпа не се включва дори и когато стрелката на термометъра стигне червения сектор.
                      няма да е добре защото в системата ще имаш вече работеща помпа и ще затрудниш движението на охлаждащата течност. По-скоро направи едно реле за време с температурен датчик да я пали като загасиш мотора и да работи примерно 1 минута.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        От: ВОДНА ПОМПА

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        няма да е добре защото в системата ще имаш вече работеща помпа и ще затрудниш движението на охлаждащата течност. По-скоро направи едно реле за време с температурен датчик да я пали като загасиш мотора и да работи примерно 1 минута.
                        ...или релето да е свързано с датчик за температура
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #13
                          От: ВОДНА ПОМПА

                          Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                          ...или релето да е свързано с датчик за температура
                          a да това е задължително, няма смисъл да пали всеки път ако температурата не го изисква, не го написах щото е съвсем логично
                          no signature no problems

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X