Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работа на три цилиндъра след намокряне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Работа на три цилиндъра след намокряне

    Здравейте колеги!
    Потърсих в информация от форума, но не намерих нищо конкретно!
    Имам следния проблем: При преминаване на по-дълбоки локви колата започна да претрися на празен ход и на ниски обороти, като след 2000-2500 се оправя. Предполагам, че нещо някъде се е намокрило. Преди около три години имах същия проблем при положение, че беше лято би трябвало да изсъхне бързо, но ме тормози повече от месец. Мисля си, че някъде губи част от тока. Става въпрос за ОФБ КБ 2.2 бензин, като преди година съм сменял свещи. Корите отдолу също са си на мястото.
    Имате ли идея от къде е проблема и кое да изолирам за да не се получава пак?

  • #2
    От: Работа на три цилиндъра след намокряне

    Намери някое тъмно място и си огледай кабелите и лулите за пробив.
    Другото е както претриса на тихи обороти, да вадиш кабел по кабел за да разбереш кой цилиндър не работи.После огледай хубаво за сцепено/може и съвсем леко да е/ шийката на бобината за този цилиндър.

    Коментар


    • #3
      От: Работа на три цилиндъра след намокряне

      Ако кабелите светът, би трябвало да ми прави тия мизерии постоянно, не само като се намокри.
      Пропуснах да кажа, че ми светна и лампата с двигателчето!

      Коментар


      • #4
        От: Работа на три цилиндъра след намокряне

        Понякога пукнатината не е видима с невъоръжено око.
        Намери си капачка от същия модел, и пробвай с нея, почти съм сигурен, че ще се оправи. За всеки случай смени и палеца, понякога и оттам излизат проблеми.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Работа на три цилиндъра след намокряне

          Първоначално публикуван от colonel Преглед на мнение
          Ако кабелите светът, би трябвало да ми прави тия мизерии постоянно, не само като се намокри.
          Пропуснах да кажа, че ми светна и лампата с двигателчето!
          Не е задължително да ги прави постоянно, зависи къде пробива към корпус.
          Направи си диагностика да видиш от какво ти е светнал чека.

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Понякога пукнатината не е видима с невъоръжено око.
          Намери си капачка от същия модел, и пробвай с нея, почти съм сигурен, че ще се оправи. За всеки случай смени и палеца, понякога и оттам излизат проблеми.
          Този мотор няма капачка и палец, с четворна бобина е, за това писах да види кой цилиндър не работи и да гледа съответната шийка.

          Коментар


          • #6
            От: Работа на три цилиндъра след намокряне

            Аха...
            Ами тогава остава кабел, или хлабави "камбанки" в краищата му.
            Е, и бобината, ама дано да не е от нея...

            Свещите могат и те да се еб@ват, те поне не са цифра, аз бих започнал оттам
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Работа на три цилиндъра след намокряне

              Смени си само кабелите и ще видиш разликата!
              Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

              Коментар


              • #8
                От: Работа на три цилиндъра след намокряне

                +1....при същия ефект при мен-беше от кабелите!Смених ги и вече няма такъв проблем!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #9
                  От: Работа на три цилиндъра след намокряне

                  Не познавам двигателя обаче нещо си мисля за датчик на положението на коляновия вал. Който подава сигнал на компютъра, сигналът нещо е крив и затова ти свети енджината. От кабели няма как да светне, просто ще се влоши запалването и ламбда сондата ще се подава сигнал за корекция, доколкото успява.
                  Ако наистина работи на 3 цилиндъра - кой не работи. Да не е последния.
                  А пък кривия сигнал - утечки между контактите при намокряне. Като цопнеш в локвата по вероятно е отдолу да се намокри двигателя отколкото отгоре при кабелите и свещите. Не си прави илюзия че кората предпазва от локви.
                  Разбираш че това са само предположения, като се види сигналът със осцилоскоп тогава ще се разбере. Трябва да е правоъгълен и красив, да те кефи като го гледаш. Не се връзвай на някакви компютърджии да те гледат през OBD, да щракат умно с мишката и да гадаят какво става.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X