Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

    Здравейте колеги, искам да ви попитам нормално ли е да не се чува никакво свистене от турбината като натискам газта? Щото според мене трябва да се чува виене а от моята не се чува нищо. ДВГ.е 2,3 ТДИ.

  • #2
    От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б.

    Ако не се чува трябва да почерпиш
    ако не ти работи турбото със сигурност ще разбереш но не по свистенето.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б.

      fanatyc,забравих да вметна че по корпуса на турбината има леко омаслено в долния край.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

        Митко Куздов като се появи ще ти обясни най-точно, от години кара и поправя фронтера като твоята. За турботата знам, че ако не харчат масло повече от допустимото не са развалени, а ако работи и не свисти е идеалният вариант. Този мотор без работещо турбо с мъка ще вдига 80 км./ч.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

          Добре,ще чакаме Митко да се включи.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

            Ако не работи турбото, от 0 до 100 ще вдигаш за поне 1-2 минути по равно, ако въобще успееш да достигнеш такава скорост. Свистене се чува ако са хлабави маркучите на турбото. Профилактично можеш да свалиш и да промиеш с бензин интеркулера и не се стряскай ако е малко омаслен. Нормално е, още повече, че колата е на почтена възраст. А и водния радиатор ако промиеш, няма да навреди. Моя го бях свалял за последно преди 2-3 години и като го свалих пак преди около седмица, излезе поне 1 кило тиня и ръжда от него. Сега виското почти не зацепва, а стрелката седи залепена 1 деление под средата. И прегледай внимателно маркучите, които излизат от водната помпа и минават около изпускателните колектори. Аз от както съм я взел имах лека загуба на антифриз, която така и не можах да усановя от къде е, докато една вечер докато бях на гости на gimax не потекоха води. Оказа се, че маркучът, свързващ разширителния съд и помпата се е опекъл доволно и накрая се е спукал. Друго уязвимо място, е дебелия маркуч, минаващ над болта за опъване на ремъка на хидравличната помпа. Опира в резбата и също се беше протрил. Абе, огледай всички маркучи като източиш антифриза, за да няма изненади.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

              Благодаря ви за съветите. Одеве ми хрумна следното,откачик смукателния маркуч дето свързва турбото с въздушния филтър.И като запалих двг. сложих ръката на маркуча,доста яко засмука,и се успокоих. Бъдете здрави.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос относно турбина при ОФА 94г.Д.Б. 2.3 ТДИ

                Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                Благодаря ви за съветите. Одеве ми хрумна следното,откачик смукателния маркуч дето свързва турбото с въздушния филтър.И като запалих двг. сложих ръката на маркуча,доста яко засмука,и се успокоих. Бъдете здрави.
                Засмукване ще има и при напълно блокирала турбина.Пробваи с откачено съединение което е свързано към двигателя,при работещ двигател на високи обороти трябва да духа като прахосмукачка

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X