Здравейте всички съпритежатели, а също и съфорумци.
Бързам да поясня, че публикувам това писание след двуседмично търсене на подобна тема във форума, за да не изпадна в ролята на типичния новобранец, който пита без да чете.
Та значи купих ОФА ДБ 2.8 TDI с проблем виещ диф след 80км/ч (това разбира се разбрах след като я купих :-) карах я градско)
Както и да е надявах се да са лагери в дифа, оказа се паднала цементация и понеже съм перфекционист стигнах до смяна на дифа. Е понеже не намерих веднага като моя (пред.ч.4.55) , а и мисля да го ползвам повече като паркетник, намерих и смених и двата на 4.30.
Тъй като двигателя на машината наистина работи (по мнението на всички попитани) перфектно и има тяга, която се усеща мислех, че по-бързия диференциал ще е удачен вариант. Та значи забелязвам, че преди при изкачване на дълъг наклон на директна (5 скорост) от 60км/ч фронтерата се ускоряваше нормално леко и държайки 2600 оборота без пълна газ вървеше със ~115км/ч. Сега с наличния диф на същия наклон не мога да превиша 90км/ч (~2400 оборота.) При 2500 оборота имам точно 100 км/ч.
Та въпросът ми е към съпритежателите относно оборотите им в подобни на моите тестове условия. Защото на дифовете нямаше табелки, но пишеше на тях 4.30 (както ги означават в авто моргите)
Имам и още един въпрос свързан с тягата при ускорение. Карал съм същия двигател на един Трупър и той не даваше да му дам газ, превъртаха колелетата, а при моя такова не успях да постигна дори и с газ и рязко пускане на съединителя. Но тягата като сцепление при потегляне при мен изглежда добре. Просто работи тромаво. Струва ми се, че при 2100 оборота (както по спецификация) е мощен, но при 3000 оборота вече се запушва, вместо да се отприщва.
От дясната страна са монтирани едни пневматични клапани които мисля,че управляват ЕГР-а тъй като на част от щуцерите липсват гумените маркучета мисля, че може на тях да се дължи проблема ми.
Та в общи линии това са основните ми питания и ще съм благодарен на мнения или идеи.
Извинете ме ако съм пропуснал необходими данни, за да ви е по-лесно опътването, но от толкова много прочетено вече всичко ми е в главата.
Благодаря
Бързам да поясня, че публикувам това писание след двуседмично търсене на подобна тема във форума, за да не изпадна в ролята на типичния новобранец, който пита без да чете.
Та значи купих ОФА ДБ 2.8 TDI с проблем виещ диф след 80км/ч (това разбира се разбрах след като я купих :-) карах я градско)
Както и да е надявах се да са лагери в дифа, оказа се паднала цементация и понеже съм перфекционист стигнах до смяна на дифа. Е понеже не намерих веднага като моя (пред.ч.4.55) , а и мисля да го ползвам повече като паркетник, намерих и смених и двата на 4.30.
Тъй като двигателя на машината наистина работи (по мнението на всички попитани) перфектно и има тяга, която се усеща мислех, че по-бързия диференциал ще е удачен вариант. Та значи забелязвам, че преди при изкачване на дълъг наклон на директна (5 скорост) от 60км/ч фронтерата се ускоряваше нормално леко и държайки 2600 оборота без пълна газ вървеше със ~115км/ч. Сега с наличния диф на същия наклон не мога да превиша 90км/ч (~2400 оборота.) При 2500 оборота имам точно 100 км/ч.
Та въпросът ми е към съпритежателите относно оборотите им в подобни на моите тестове условия. Защото на дифовете нямаше табелки, но пишеше на тях 4.30 (както ги означават в авто моргите)
Имам и още един въпрос свързан с тягата при ускорение. Карал съм същия двигател на един Трупър и той не даваше да му дам газ, превъртаха колелетата, а при моя такова не успях да постигна дори и с газ и рязко пускане на съединителя. Но тягата като сцепление при потегляне при мен изглежда добре. Просто работи тромаво. Струва ми се, че при 2100 оборота (както по спецификация) е мощен, но при 3000 оборота вече се запушва, вместо да се отприщва.
От дясната страна са монтирани едни пневматични клапани които мисля,че управляват ЕГР-а тъй като на част от щуцерите липсват гумените маркучета мисля, че може на тях да се дължи проблема ми.
Та в общи линии това са основните ми питания и ще съм благодарен на мнения или идеи.
Извинете ме ако съм пропуснал необходими данни, за да ви е по-лесно опътването, но от толкова много прочетено вече всичко ми е в главата.
Благодаря
Коментар