Здравейте, надявам се да не повтарям темата но преди две седмици като търсех симтоми за появилия се проблем не излезе писано за тази повреда.
Става въпрос за на ОФБ 2,2дти.След като загрееше двигателя се случваше следното, загуба на мощност и звук като пробив в изпускателния тракт.Оказа се дефектирал датчик на коляновия вал.Интересното е че, компа не запомня грешката а я хваща като се появи(при загряване на двигателя)За тези симптоми е писано за извадени маркучи на турбото и прочие, но за тази повреда аз поне не намерих писано ,за това си позволявам да я опиша.
За сведение датчика "оригинален"от София Ауто е142лв. неоригинален 75лв. Надявам се с тази информация да бъда полезен.
Става въпрос за на ОФБ 2,2дти.След като загрееше двигателя се случваше следното, загуба на мощност и звук като пробив в изпускателния тракт.Оказа се дефектирал датчик на коляновия вал.Интересното е че, компа не запомня грешката а я хваща като се появи(при загряване на двигателя)За тези симптоми е писано за извадени маркучи на турбото и прочие, но за тази повреда аз поне не намерих писано ,за това си позволявам да я опиша.
За сведение датчика "оригинален"от София Ауто е142лв. неоригинален 75лв. Надявам се с тази информация да бъда полезен.
Коментар