Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странично клатушкане не само при Фронтера:)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странично клатушкане не само при Фронтера:)

    След натягането на торсионите и подложките отзад джипа се вдигна и прекалено много взех да се клатя. Отзад мисля да вкарам и аз по още една пружина, но по предницата не знам какво мога да направя по въпроса.Нови усилени торсиони не ми се купуват.
    Дайте някаква идея! Джипа го ползвам като ежедневен автомобил а имам няколко км. на ден по черен път. Ако монтирам по още един амортисьор отпред дали ще се оправи ситуацията?
    Sent from my Nokia s fenerche

  • #2
    От: Странично клатушкане не само при Фронтера

    Джанти с отрицателно ЕТ,което е за предпочитане или фланци.
    Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
    Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • #3
      От: Странично клатушкане не само при Фронтера

      С още по една пружина ще направиш каруца и ще разбива тампоните. Клатенето се оправя със стегнати амове или както си решил по 2. Докарай я да огледаме и да помислим.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        От: Странично клатушкане не само при Фронтера

        Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
        След натягането на торсионите и подложките отзад джипа се вдигна и прекалено много взех да се клатя. Отзад мисля да вкарам и аз по още една пружина, но по предницата не знам какво мога да направя по въпроса.Нови усилени торсиони не ми се купуват.
        Дайте някаква идея! Джипа го ползвам като ежедневен автомобил а имам няколко км. на ден по черен път. Ако монтирам по още един амортисьор отпред дали ще се оправи ситуацията?
        Ти хубаво си вдигал а амортисьори по-дълги сложи ли? Оригиналните не стават. Премества им се хода много нагоре и не могат да държат налягане и все едно си без амортисьор. Или ги удължи с толкова колкото си вдигнал джипа или нови по-дълги и по-дебели газови по възможност. А това с отрицателните джанти е направо задължително. Моята фронтера се държи като състезателна кола по завоите след тези интервенции, няма и спомен от клатене.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Странично клатушкане не само при Фронтера

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Ти хубаво си вдигал а амортисьори по-дълги сложи ли? Оригиналните не стават. Премества им се хода много нагоре и не могат да държат налягане и все едно си без амортисьор. Или ги удължи с толкова колкото си вдигнал джипа или нови по-дълги и по-дебели газови по възможност. А това с отрицателните джанти е направо задължително. Моята фронтера се държи като състезателна кола по завоите след тези интервенции, няма и спомен от клатене.
          Сложих по-дълги уазови ама са само 3-4 см. а подложката беше 7см. -не бях се замислял. За фланци или джанти си мислех и знам че ще има подобрение но все не им остава време.
          Лятото ми е доста натоварено а тогава пък е удобното време за доработки.
          Като остане време ще се възползвам от предложението на targa май.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #6
            От: Странично клатушкане не само при Фронтера

            Сложи отпред газови амове, и забрави за клатене. В момвнта съм с Monroe Adventure на тераното, и разликата е коренна. С оригиналните и с Trail Master-а си се клатушкаше като пате. Сега все едно е друга джипка. За сметка на комфорта, обаче.

            УАЗ-овите са маслени, предполагам. Затова се и клати. Мисли за газови, примерно 2 инчови. Монрото са такива. Не че са върха на сладоледа, ама поне са евтини.

            Иде реч за терано. Поне при терано, точно тая част от поведението на джипката зависи почти изцяло от предницата. Няма причина при фронтера да е много по-различно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Странично клатушкане не само при Фронтера

              Ама доколкото си спомням торсиони беше подменял на тераното . Мисля че и те оказват влияние при тебе.
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #8
                От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                Ама доколкото си спомням торсиони беше подменял на тераното . Мисля че и те оказват влияние при тебе.
                И с новите торсиони си се клатеше. Докато не смених амортисьорите. Сега е "бИтон".
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                  Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                  Сложих по-дълги уазови ама са само 3-4 см. а подложката беше 7см. -не бях се замислял. За фланци или джанти си мислех и знам че ще има подобрение но все не им остава време.
                  Лятото ми е доста натоварено а тогава пък е удобното време за доработки.
                  Като остане време ще се възползвам от предложението на targa май.
                  Не можеш да очакваш, че с УАЗкови ще е стабилна. Оригиналните са в пъти по-стегнати, защото работят през рамо. Опитай се да разпънеш на ръка оригиналните и УАЗковите и веднага ще видиш разликата. Скоро вдигах едно Паджеро с TJM торсиони и Траялмастер амове. Е клати се и то. Даже предницата започна да подскача. Явно амовете идват слаби.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                    Не са слаби. Меки са. Това за класическите TrailMaster. До колкото знам са двутръбни с ниско нялагане, демек - меки. Същото е и при мен. Отзад съм ги оставил, и няма проблем. Преднита обаче бяха мекички още от началото, а с времето омекнаха още повече, и клатенето се увеличи. За борба с клатенето си трябват газови, с по-високо нялягане. На порядък по-твърди са от маслените, ако говорим за модели, правени за един и същ автомобил.

                    С меките, за сметка на това, можеше да се кара доста по-бързо по неравности, без да страда комфорта драстично. Сега се държи като бегачка, но ако прекалиш има реална опасност да си глътнеш дъвката или да ти изпопада металокерамиката, или трайно и оконачтелно да се отървеш от камъни в бъбреците. Какви ръчки вижда по завоите обаче, изобщо няма място за сравнение.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Не са слаби. Меки са. Това за класическите TrailMaster. До колкото знам са двутръбни с ниско нялагане, демек - меки. Същото е и при мен. Отзад съм ги оставил, и няма проблем. Преднита обаче бяха мекички още от началото, а с времето омекнаха още повече, и клатенето се увеличи. За борба с клатенето си трябват газови, с по-високо нялягане. На порядък по-твърди са от маслените, ако говорим за модели, правени за един и същ автомобил.

                      С меките, за сметка на това, можеше да се кара доста по-бързо по неравности, без да страда комфорта драстично. Сега се държи като бегачка, но ако прекалиш има реална опасност да си глътнеш дъвката или да ти изпопада металокерамиката, или трайно и оконачтелно да се отървеш от камъни в бъбреците. Какви ръчки вижда по завоите обаче, изобщо няма място за сравнение.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                        Моята фронтера ( ДБ ) имаше ужасно поведение след повдигането, освен че се клати и удряше катио се разпъне рязко амортисьора. След удължаване на предните и смяна на задните е абсолютно различен автомобил. Държи се много добре. Старата ( КБ ) след като сложих +2" Rancho стана също коренно различна. Преди това беше ужас.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                          Карам "4Рънър" джип подобен на автобус при това повдигнат но не люлее поради простата причина, че съм с амортисьори "М.Адвенчър 4Х4".С оригиналните клатеше и се накланяше по завоите доста страшно.Пробвах и с фланци и с джанти с отрицателно ЕТ, но докато не смених амовете ... ефекта беше нулев така, чее ...
                          Колегата "mishev3006" в момента кара "Фронтерата" с "Монро Адвенчър 4х4" и от това което забелязвам е, че джипа стои много добре и на асфалт и на черно.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                            Карам "4Рънър" джип подобен на автобус при това повдигнат но не люлее поради простата причина, че съм с амортисьори "М.Адвенчър 4Х4".С оригиналните клатеше и се накланяше по завоите доста страшно.Пробвах и с фланци и с джанти с отрицателно ЕТ, но докато не смених амовете ... ефекта беше нулев така, чее ...
                            Колегата "mishev3006" в момента кара "Фронтерата" с "Монро Адвенчър 4х4" и от това което забелязвам е, че джипа стои много добре и на асфалт и на черно.
                            Наистина се държи много добре с тези амове.Преди да взема тази,съм карал друга.Разликата е огромна.
                            Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
                            Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #15
                              От: Странично клатушкане не само при Фронтера

                              Така де, при мен разликата беше точно същата, с точно същите амортисьори, само отпред. Дори ако не се лъжа Терано, Паджеро, Трупър и Фронтера изплзват един и същи размер предни амове. Аз конкретно съм с трупърски. Такива имаше. Неразличими са от терановските (имаше само един), поне до колкото може да се провери с ролетка и голи ръце.

                              Единствения им минус е че подочух доста колеги да се оплакват че при сериозна експлоатация сдавали отведнъж, и не карали много. При мен вече за около 10000км няма проблем. Затова пък са евтини, така че и да се скапят скоро, поне няма да ме е яд. Но пък при мен експлоатацията е полянкаджийско-всекидневно-семейна, та трудно може да се нарече "сериозна". Макар че родните пътища, ИМХО, дават може би дори по-голяма дан в разбиването на возилата ни, отколкото горските приключения. В единия случай каквото има да се чупи се чупи, а в другия бавно но сигурно един по един елементите на цялото окачване сдават и се нуждаят от проверка и замяна.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X