Здравейте колеги .Карам Фронтера 1996 2.2 екотек .При палене на студен двигател не мога да потегля докато не минат 3-4 мин .През това време при подаване на газ двигателят заглъхва .След 4 мин вдига обороти до 1600 и смъква до нормалните и няма проблем .знам че има някакъв клапан при студен двигател който сработва .молбата ви е да разясните за какво иде реч и възможно ли е да е запушен и да прекъсва от това .Благодаря ви предварително .Автомобила е с газов онжекцион .Километрите които съм изминал до сега са 45000 за година и общо взето съм доволен за сега .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Свий
X
-
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Така както си го описал , на студено не ще да обогатява сместа . В общия случай за това отговаря един датчик в "черната кутия" на дебитомера , който подава информация на ЕКУ-то за температурата . С този екотек обаче , може да има и клапан - не знам . Иначе 4 мин. са достатъчно време , за да вдигне мотора температура около 40 градуса и тогава се нормализира и състава на сместа . Във всеки случай е добре да минеш на стенд . Още повече , че профилактика от време на време не е излишна . От разстояние са само общи разсъждения .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Колега и аз съм с същия двигател и с същя проблем ( и с газов инжекцион) от извесно време!При мен проблемът е само при бензина но не се оправя !колкото и време да мине когато съм на бензин и подам рязко газ мотора глахне преди да набере!След разпитване за мнение съм се спрял на почистване на дебитомера!оказва се че при цирлулацията на маслените пари често се замарсявал дебитомера и ги правел тези номера!Но тъй като все още несъм си намерил почистващ спреи немога да потвърдя че проблема ще се реши но тези дни ще го направя и ще кажа резултата!Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Дебитомерът при вас е капсулован и доста далеко от маслените пари.
Чистете моторчето за ППХ/соленоида/, слагайте кламера и четете мнението на ECU по въпроса с глъхненето, ако не се оправи с чистене.
Почистващ спрей може и да не търсиш, накисвай соленоида до куплунга в коресилин и го остави да спи там една нощ.
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Проблемът според мен, така на първо четене, е всеобщия със задръстването на дюзите от неработата им при работещ двигател. Това се натрупва като проблем с времето. И при мен е така. Макар че сега откакто сложих 40 мм. дифузьор този проблем намаля драстично, даже почти изчезна. Ама и времето се постопли. Вие сте с газови инжекциони и не ви е проблемът в дефузьора, защото нямате, но като работи на газ дълго време една кола започва да се появява този проблем.
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Е как я виждате тази работа , дюзите да са запушени на студен двигател , а после при 40-60 градуса да се продухат и мотора да си работи нормалноТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Я и аз да се включа.Принципно карам на метан,но сега в Родопите се оказа че метан станции -няма ,та се наложи да видя разхода на бензин.Оказва се че имам същия проблем описан по-горе,тоест прехода между празен ход и ниски обороти е нестабилен.Не е температурно зависим ,защото го прави при всякакви температури.Даже когато карах на първа бавна и се наложеше да подам изведнъж газ ,ми създаваше неприятен проблем в най засадното място.От диагностиката преди време ,занам че ламбдата ми е умряла и отдавам този проблем на това,но може нещата да са комплексни,напр. и поспечени дюзи.На метан този проблем го няма.Ама да знаете в гората този мотор е ламя .Даде ми разход около 25-26 на сто бензин.Но пък си имаше значение наличието на всички кончета.Румен Николов
0888 358 572
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Такаааа!При мен проблема малко се пооправи след смяната на маслото и най вече консумативите (като въздушен филтър и горивен такъв)Не е изчезнал напълно но е доста по добре!Купих и спрея с който исках да пробвам да изчистя дебитомера но се оказа че точно този неми върши работа така че ще трябва да си купя май от този които си е за почистване на карбуратори!Така че докато него направя немога да кажа все още дали проблема се решава с тази интервенция но.....скоро ще го направя и ще кажа резултата!За дюзите несъм съгласен защото другия ми е бил с запушени дюзи и държанието му беше съвсем различно!Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: ПРЕКЪСВАНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ НА ФРОНТЕРА 2.2 16V БЕНЗИН
Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнениеЗа дюзите несъм съгласен защото другия ми е бил с запушени дюзи и държанието му беше съвсем различно!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар