Проблема на фронтерата 2,3ТДИ 92г е че на 1000 километра къса ремъка на алтернатора и ми спира и водната помпа(все прегрявам).Вече за 4 път ми се случва.Няма свирене на ремъка но постоянно се разпадат,изронват зъбите му и стои като препечен остарял каучук.
Оглеждах многократно шайбите и неми се вижда да са износени. По време на работа го наблюдавам има си съосие и се движи нормално без пришляпвания и звуци. Лагерите на динамото и водната помпа са добре,динамото зарежда добре.
Ремъците които съм слагал и се късат са все трапецовидни и назъбени.Продават ми ги все по каталог,Последно взех от опел магазина в русе.
Мисля си че проблема идва от калпави ремъци,залежали по складовете.
Друго нещо което видях на картинка в програмата EPC3 е че за моя мотор 23DTR ремъка трябва да е обикновен клиновиден, а не със зъби, а на мен ми ги продаваха досега все клиновидни със зъби.
Ако някой е имал подобен проблем или има идея защо става така да ми пише.
Мисля да пробвам с обикновен клиновиден ремък а в момента съм сложил ремък за проба от омегата която е със същия двигател.
Оглеждах многократно шайбите и неми се вижда да са износени. По време на работа го наблюдавам има си съосие и се движи нормално без пришляпвания и звуци. Лагерите на динамото и водната помпа са добре,динамото зарежда добре.
Ремъците които съм слагал и се късат са все трапецовидни и назъбени.Продават ми ги все по каталог,Последно взех от опел магазина в русе.
Мисля си че проблема идва от калпави ремъци,залежали по складовете.
Друго нещо което видях на картинка в програмата EPC3 е че за моя мотор 23DTR ремъка трябва да е обикновен клиновиден, а не със зъби, а на мен ми ги продаваха досега все клиновидни със зъби.
Ако някой е имал подобен проблем или има идея защо става така да ми пише.
Мисля да пробвам с обикновен клиновиден ремък а в момента съм сложил ремък за проба от омегата която е със същия двигател.
Коментар