Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

    Проблема на фронтерата 2,3ТДИ 92г е че на 1000 километра къса ремъка на алтернатора и ми спира и водната помпа(все прегрявам).Вече за 4 път ми се случва.Няма свирене на ремъка но постоянно се разпадат,изронват зъбите му и стои като препечен остарял каучук.
    Оглеждах многократно шайбите и неми се вижда да са износени. По време на работа го наблюдавам има си съосие и се движи нормално без пришляпвания и звуци. Лагерите на динамото и водната помпа са добре,динамото зарежда добре.
    Ремъците които съм слагал и се късат са все трапецовидни и назъбени.Продават ми ги все по каталог,Последно взех от опел магазина в русе.
    Мисля си че проблема идва от калпави ремъци,залежали по складовете.
    Друго нещо което видях на картинка в програмата EPC3 е че за моя мотор 23DTR ремъка трябва да е обикновен клиновиден, а не със зъби, а на мен ми ги продаваха досега все клиновидни със зъби.
    Ако някой е имал подобен проблем или има идея защо става така да ми пише.
    Мисля да пробвам с обикновен клиновиден ремък а в момента съм сложил ремък за проба от омегата която е със същия двигател.

  • #2
    От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

    Вероятно ремъка приплъзва и прегрява. Ремъците, които продават по каталог са по-дълги и не могат да се натегнат добре. Единия ремък е 888х9,5, а другия 833х9,5.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

      Не мога да се сетя дали ремъците ми са назъбени или обикновени.Джипа в момента е в сервиз и най-рано в понеделник ще мога да погледна какви са и с какви размери.

      Коментар


      • #4
        От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

        Преди време имах подобен проблем - оказа се, че ремъка опира във перката на алтернатора, която го разсипваше много бързо. Погледни дали не е изтъркан от едната страна на клина, като се наруши целостта на повърхността, зъбите падат за нула време.

        ПП При мен само назъбени ремъци са излизали досега в каталозите
        Последно редактирано от batDancho; 01-05-11, 12:33.
        Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

        Коментар


        • #5
          От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

          Между правия и назъбения клиновиден ремък няма чак такава разлика, назъбеният може да се сложи на повечето места, където е по идея прав. И даже изкарва повече.

          Коментар


          • #6
            От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

            Погледнах какви ремъци досега съм слагал,всичките са различни марки но все със размер 900x10mm.Ще видя да пробвам със 900x9,5 а иначе 888x9,5 ми идва малко къс и не мога да го вкарам.
            Само се колебая назъбен ли да го взема или нормален клиновиден.

            Коментар


            • #7
              От: ФРОНТЕРА А 2,3ТДИ 92г къса ремък на алтернатора

              Влиза малко със зор, но става. Всъщност, не съм сигурен дали бяха 9,5 или 10, но за дължината със сигурност е такава. Иначе 900 като се отпусне след малко каране не може да се натегне и се пързаля.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X