Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

    Здравейте,искам ако може да попитам дали някой е обръщал дирекцията на фронтера Б след 2000г. Също така съвети какво да си купя като части,дали някой във форума има такива части и такива неща ме вълнуват.
    Благодаря предварително на всеки който помогне!

  • #2
    От: Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

    Купи си още една Фронтера с лява дирекция. Почти всичко между задната седалка и фаровете, освен двигателя и скоростите, ще ти трябва. Единственият, който знам, че е обръщал Фронтера, е Лозан. И за да не ме питаш кой е и къде е, прочети малко из темите или направо му се обади: 0898780604
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

      Брат ми също си обърна ОФБ 99-а трябват хиляди неща, но най-общо-табло, рейка, климатик/парно, тръбичиките на климатика, спирачките до помпата, най-добре е и инсталацията да се смени наготово, а не да се удължава, отворите между коша и двигателния отсек също е добре наготово да се вземат, чистачките(рамена, машинка§со)има и други работи, но наистина най-добре да ти го прави някой който вече го е правил. Лозан последно нямаше Фронтера с ляв волан за донор, но може и да има нещо, най-добре към него да се обърнеш.

      Коментар


      • #4
        От: Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

        аз съм обръщал дирекция.. мога да ти кажа какво ти трябва.. но само ще ти загатна, че частите ми излязоха около 2500 лв без труда понеже аз си я правих

        Коментар


        • #5
          От: Смяна на дирекцията на OPEL FRONTERA

          сега ще се опитам да направя списък, но съм убеден, че ще пропусна нещо

          най-трудното нещо е рейката аз я намерих за 600лв

          1. рейка
          2. торпедната ламарина от прозореца до ск. кутия ( трябва да се смени зареди извивките)
          3. гредата за която се държи рейката ( огледални са )
          4. таблото със всичко въздуховоди даже и тези за задните крака..
          5. ръчната планките заедно със барчето.
          6. инсталацията. ( аз със с 3.2 взех си от дизел и отрязах 2те за да направя 1)
          7. педалите имат разлика
          8. тръбичките за АБС-то когато се мести сервото абс-то не се мести но трябват тръби от сервото до АБС-то
          9. нови тръби за съединителната помпа
          10. ключалката за предния капак.
          11. тръбите за климатика
          12. вътрешния пакет радиатори за парно,
          13. радиатор за климатик
          14. вентилатор.
          15. пластмасите които държат радиаторите.
          16. лостовете за чистачки
          17. рамена за чистачките
          18. (реже се нов отвор за вход на вентилатора) и се затапва стария
          19. прави се нова дупка за чистачките и за запушва старата
          20. трябват ти нови копчета за стъклата.. не се сменя инсталацията за тях само се презапояват там 5-те кабела и е ОК
          21. така за километража аз си взех от дизел.. но отворих и двата километража (табло) и само отрязах кръгчето с км/ч и замених с милите и се получи перф.. при затворено табло не си личи нищичко
          22. стъпката за отпочиване на шофиора трябва да остане и от дясната страна понеже мокета е изрязан.
          23. най-важното нещо при въздушните възглавници.. при всички случаи на инсталацията не трябва да се сменят местата им.. ляво дясно.. понеже датчиците предават на ПЦ-то удар и съответно те включват ляв или десен аир баг.. не се сменят нито седалките . както са били така пак се закачат.. ляв с левите аир баг.
          24. пластмасата на чистачките
          25. в самото табло има една голяма желязна греда. тя също е огледална
          26. тръбите за хидравликата
          27. добре ще е да си вземеш и изолацията която е м/у ламарината и таблото
          28. жабките са абсолютно еднакви аз ползвах моята зареди ключалката
          29. мн трябва да се внимава със пластмасите от таблото да не се пропусне някоя.. има и една ламарина точно в шофиорските крака.. големия въздуховод за предния прозорец.
          30. неща които ги няма в инсталацията.. кабела за датчика на маслото в серво апарата трябва да се удължи. също и кабела за вентилатора за парно.
          31. аз лично си разглобих и 1 седалка зареди дръжката за падане на седалката понеже знаете фронтера Б има само на пасажерката.. сега моята има и на двете..
          32... трябва ви и карето което сменя ъгъла на кормилния прът, към рейката . то седи на шасито в моторния кош

          да се надявам, че не сам пропуснал нещо..

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X