Здравейте , накратко проблема е следният, смених хъбовете с ръчни-/Бразилски/Смених ги защото от време на време старите-оригинални хъбовете откачаха моментно и се чуваха силни удари при закачането/ така аз си обеснявам нещата/.Проблема обаче остана макар и по рядко от преди-пукането и ударите продължават и с ръчните,получава се при странично разклащане на колата по време на движение при изкачване на наклон или в друга натоварена ситоация.Питах приятели с други марки автомобили- но пак с ръчни хъбове- казват ,че притях няма подобни неща.Та въпроса ми е някой зблъсквал ли се е с подобен проблем и къде е решението.Колата е къса база 2.0 бензин-96 година.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с двойното
Свий
X
-
От: Проблем с двойното
Здравей
Аз имам същия този проблем в момента-силни удари откъм предните главини при голямо натоварване или изкачване на стръмен наклон.Мислех че това е от автоматичните хъбове .Преди да ги сменя с ръчни отидох на майстор който разбира от4х4 но ми предложиха да оставя колата да я проверят откъм предния диференциял.Не я оставих защото ми трябваше но като се замисля сега май преди да си купя ръчни хъбове трябва дасе открие точния проблем.0885022939 Недрет
-
От: Проблем с двойното
хмм... имат ли зегерки тия ръчни дето си сложил? На вътрешния канал на полуоската обаче не на външния. Като слагахте хъбовете някой извади ли полуоската да погледне останали ли са иглени лагери след блъскането заради ръчните хъбове? Лагерите с обран луфт ли са?no signature no problems
Коментар
-
От: Проблем с двойното
Огледай си предното окачване . Да нямаш някой разбит шарнир , че ми е късал нервите по подобен начин .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Проблем с двойното
И едно жокерче от мен, я виж дали пък случайно не ти е скъсан левият тампон на мотора!!!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
От: Проблем с двойното
Първоначално публикуван от vesko-f Преглед на мнениеВ комплекта нямаше зегерки но купих отделно и ги сложиха на вътрешният канал. Луфтовете на предните главини са в допустимите граници.Полуоските не са вадени.no signature no problems
Коментар
-
От: Проблем с двойното
Побутни капачката на джантата която скрива хъбовете.Държи се на 3 винта към джантата може да се поохлабила.При мен лявата беше така след смяна на гуми дрънчеше на счупено.Все пак да се започне от елементарните неща преди да се отваря квото да било.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Проблем с двойното
Първоначално публикуван от vesko-f Преглед на мнениеКъде се намират тези иглени лагери.Последно редактирано от maxxx; 15-10-10, 15:57.no signature no problems
Коментар
-
От: Проблем с двойното
Аз съм повече за предния диф.Проблемчето е някъде в касетата.Тя винаги лъже при товар,чувасе от външна страна.Стужки няма да намериш.Бръкни с пръсчето и опипай да видим дали ще напипаш детайли от зъби едри.Зъбите се къртят в основата цели.При теб май няколко липсват.sigpic
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар