От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.
Колеги тая сутрин не можах да запаля.
Вкарвам ключа - всичко изглежда нормално, check, подгрев и т.н.
Завъртам и само се чуват някакви релета цък, цък, цък... постоянно... ни стартер ни нищо.
Вадя ключа и продължават да се чуват още известно време (5 сек), даже и някаво ел.моторче..
Ток в акумулатора би трябвало да има - карам я всеки ден, и вечерта се прибрах съвсем нормално.
Преди два дена обаче се случи следното - след като извадя ключа/изгася колата - радиото почва да мига, от двигателния отсек се чуват релета да щракат, че и май някакви релета в таблото. Абе дискотека. Така около 2-3 минути. После спира.
Отдадох го на намокрено, защото в края на деня всичко си беше ОК. Не я и закарах на сервиз, защото нали знаете как гледат, когато само им обясняваш за проблема, а той не се проявява...
А... забравих - скоростомера, оборотите и подобни неща по-принцип не се включват, докато не пусна фаровете. От както съм я купил.
Предния собственик ми каза, че е прекарал захранването им през ключа на фаровете, за да не забравя да включва фаровете...
Някакви идеи...
Колеги тая сутрин не можах да запаля.
Вкарвам ключа - всичко изглежда нормално, check, подгрев и т.н.
Завъртам и само се чуват някакви релета цък, цък, цък... постоянно... ни стартер ни нищо.
Вадя ключа и продължават да се чуват още известно време (5 сек), даже и някаво ел.моторче..
Ток в акумулатора би трябвало да има - карам я всеки ден, и вечерта се прибрах съвсем нормално.
Преди два дена обаче се случи следното - след като извадя ключа/изгася колата - радиото почва да мига, от двигателния отсек се чуват релета да щракат, че и май някакви релета в таблото. Абе дискотека. Така около 2-3 минути. После спира.
Отдадох го на намокрено, защото в края на деня всичко си беше ОК. Не я и закарах на сервиз, защото нали знаете как гледат, когато само им обясняваш за проблема, а той не се проявява...
А... забравих - скоростомера, оборотите и подобни неща по-принцип не се включват, докато не пусна фаровете. От както съм я купил.
Предния собственик ми каза, че е прекарал захранването им през ключа на фаровете, за да не забравя да включва фаровете...
Някакви идеи...
стартера. В него влизат 3+ (не е изключена и някоя нова конструкция с повече/по-малко свързващи кабели, но да ги разделим просто така - дебел/силов и тънък/управляващ. На дебелия/те има постоянен плюс - там затягаш евентуално разхлабена връзка. На тънкия идва плюс от контактния ключ като дадещ стартер. Там с проста пробна лампа мериш има ли го. Проверяваш и масата към двигателя и купето. Ако всичко е ОК - проблем в стартера.
Коментар