Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на спукан маркуч от резервоара.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на спукан маркуч от резервоара.

    Фронтера А 2.2 бензин 97г. дълга база.Спука се маркуча за подаване на бензин.Не е по-дълъг от 20см. но е точно м/у резервоара и пода на багажника.Решенията са-сваляне на резервоара или като се махне кичето на багажника има очертан в ламарината отвор но е запечатан.Решихме че е по-лесно да се среже от горе ламарината отколкото да се сваля резервоара.Номера е обаче че не може да се среже с нещо хвърлящо искри.Със зеге също-триона опира в резервоара.Решението е секач и чук.Сменихме маркуча но сега трябва да затварям отвора-с една дума някой правил ли го е и как.Чудя се защо няма отвор като на другите автомобили.Искам да питам-може ли през този отвор да се смени бензиновата помпа (ако се наложи) без да се сваля резервоара.

  • #2
    От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

    Е надявам се , вече си се убедил кое е по-лесно . И не - не на всички автомобили има такива отвори . А баката се смъква лесно с няколко пръста надолу - колкото да направиш необходимите интервенции .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #3
      От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

      затвори го със боди (Body) 9** и няколко беше

      Коментар


      • #4
        От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

        Сега свалете резервоара и заварете хубаво дупката.
        И не бензиновата помпа едва ли ще успеете да я измъкнете през тази дупка ( зависи колко е голяма де) проблема, е че заради поплавъка помпата се вади нагоре и после под 45 градуса, а за това трябва повечко място.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

          @tara1
          Пишете в тази, вече създадена тема.Не отваряйте нова, за всеки уточняващ въпрос по изкърпването на отвора в пода.

          Коментар


          • #6
            От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

            Отворът го затворих като хванах отрязаната ламарина с планки неръждавейка рапиди и силикон за автомобили.Мисля че откачането на резервора не е лесно-маркучите са много къси и първо трябва да се откачат от твърдите връзки под купето и други неприятности за сваляне на 13 годишен резервоар пред блока.

            Коментар


            • #7
              От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

              Първоначално публикуван от tara1 Преглед на мнение
              Отворът го затворих като хванах отрязаната ламарина с планки неръждавейка рапиди и силикон за автомобили.Мисля че откачането на резервора не е лесно-маркучите са много къси и първо трябва да се откачат от твърдите връзки под купето и други неприятности за сваляне на 13 годишен резервоар пред блока.
              Резервоара се сваля от сам човек точно за 5 минути и то пред блока.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Резервоара се сваля от сам човек точно за 5 минути и то пред блока.
                Така е!Стига да не ти се скъсат 3 от 4-те болта на резервоара!!!Сваля се лесно (маркучите могат да се свалят дори когато резервоара е на мястото му) но тегаво е с болтовете които в повечето случаи неискат да се отвиват заради насъбраната мърсотия!На мен 3 се скъсаха и докато го закарам да му заварят нови се видях в приключение!
                Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                LZ1NES

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                  Eeee , аз ли нещо бъркам или тази година първокласниците са започнали от първи септември ?!
                  Ами ако се скъса болт , как ще си смъкна баката ?
                  Еми тогава си изрежи пода на купето , или иди в сервиз и срещу 50 кинта ше ти сменят спукан маркуч за гориво !
                  В противен случай - пароструйка (която от време на време си е полезна ) за 5 кинта и един спрей за развиване на ръждясали болтове ( който ше ти служи 1-2 години поне) пак за 5 кинта и гаранцията за развиване на четирите кирливи болта , на които се крепи съкровището за придвижване на МПС-то се повишава до 95 % ! И 30 мин. лежане пред блока ... както пееше една рок-група навремето : "за авторитет" ...
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Eeee , аз ли нещо бъркам или тази година първокласниците са започнали от първи септември ?!
                    Ами ако се скъса болт , как ще си смъкна баката ?
                    Еми тогава си изрежи пода на купето , или иди в сервиз и срещу 50 кинта ше ти сменят спукан маркуч за гориво !
                    В противен случай - пароструйка (която от време на време си е полезна ) за 5 кинта и един спрей за развиване на ръждясали болтове ( който ше ти служи 1-2 години поне) пак за 5 кинта и гаранцията за развиване на четирите кирливи болта , на които се крепи съкровището за придвижване на МПС-то се повишава до 95 % ! И 30 мин. лежане пред блока ... както пееше една рок-група навремето : "за авторитет" ...
                    Явно ти бъркаш защото детските ни градини винаги са от 1 септември и аз покраи тях!!!!!(несъм толкова голям зада съм 1 клас)!!!!
                    Значи незнам какъв е този отглас при положение че само споделям какво е станало при мен!За пароструиката на мен не ми го казвай!(имам абонамент)
                    Но болта се каса защото от вътре в шасито е гняста(наречена мърсотия и ръжда)а от моя опит незнам как се пръска там като няма тех. отвори!!!!!Моите бяха пръскани но това не им попречи да се скъсат на 2 навивка на разбата!Казах го и за друго!Защото много са малко блоковете с оксижен пред блока!!!Или по друг начин казано като се смакне "съкровището за придвижване на МПС" и неможеш после да го качиш няма и как да мръднеш докато някой не ти завари нови щпилки на които да го хванеш(следва теглене,маистори ....и т.н.).От всичко написано от мен невиждам никъде подкрепа от моя страна на това да се реже купето или да се дават грешни пари за глупости.....само споделям с какво може да се сблъска човек при такава интервенция и за какво да е подготвен!(което маи е задачата на този форум)!!!!!
                    " Еми тогава си изрежи пода на купето , или иди в сервиз и срещу 50 кинта ше ти сменят спукан маркуч за гориво"-А на това ще отговоря както често fanatic отговаря че когато джипката си е моя мога да си правя каквото искам и както искам!!!

                    Всичко което съм написал не е със замисал да обидя някои.Просто както написах по горе е част от моя опит който споделям.Това се е случило на мен и не е задължително да се случва в 99% от случайте!Просто предупреждавам 1% на който може да се случи!
                    А " "за авторитет" " предпочитам да ме виждат как го карам а не как лежа под него!Някой сме си показали "авторитета" когато е било задалжително!(например когато сме имали Москвичи)
                    Последно редактирано от neshko; 10-09-10, 08:07.
                    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                    LZ1NES

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                      Аз на всяко миене на фронтито отделям 5-10 минути да пръскам с водоструйката в отворите на шасито. От там всеки път излиза поне 1 кило кал. След пръскане с WD40 3 дни подред болтовете се развиха без проблем. От тогава съм свалял резервоара още 2 пъти без да съм късал нищо. За качването използвам малък маслен крик с който намествам резервоара и си завивам болтовете сам. Преди да го сваля развивам 3-те болта на гърловината и не пипам никакви маркучи.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                        Съжелявам че ще стане като спамене малко но и аз да кажа че самото сваляне на резервоара не е никакав проблем за сам човек и наистина отнема около 15 мин.Както и че това е правилният начин за процедурата за проблема на колегата! И моя резервоар съм го свалял после няколко пъти но сега няма проблем защото шпилките и гаиките са от вън и като се напръскат с WD40 се развиват на момента!Но все пак сега има пряк достъп до тях.
                        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                        LZ1NES

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                          Колеги никой не писа защо мястото над бензиновите маркучи беше очертано на пода на багажника?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                            Първоначално публикуван от tara1 Преглед на мнение
                            Колеги никой не писа защо мястото над бензиновите маркучи беше очертано на пода на багажника?
                            На това отговор могат да дадат единствено онези , в Англия . Дето щамповат тенекиите за Фронтера.

                            Ако се качиш в Уаз-ка , ще видиш по таблото ( което е тенекиено) очертани ( релефно изпъкнали от щамповъчните машини) места за часовник , радио , пепелник ... все неща нормални за цивилизацията , но според конструкторите на горния аутомобил - това е "място за екстра" .

                            ...та дизайнерски концепции - всякакви !
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна на спукан маркуч от резервоара.

                              Значи си направих екстра!Чувствам се новатор!Вчера шкурквах металния предпазител на баката намазах го с ръждопреубразовател,и днес го минах с черен шпрей-мат.Стана супер-нов внос!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X