Тази вечер се оказах без къси светлини.Проверих набързо бушоните и взех нови крушки но не е от тях.Вътре в коша на двигателя има още едно табло с предпазители - и там ги проверих всичките + някакво реле което явно е за късите светлини.Релето нямах време обстойно да го разгледам и проверя но при включени светлини като го вадя и слагам си трака което ме навежда на мисълта че дърпа "котвата" и има вероятност да си бачка.Някой имали идея къде да търся проблема?Да се е сблъскал някой с подобен случай?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избягаха ми късите светлини
Свий
X
-
От: Избягаха ми късите светлини
Пробвах го това - не е от релето.Имах проблем преди седмица със лостчето за мигачите-включваше се само на десен мигач.След катого напръсках отстрани с ВД 40 се оправи.Дали има някаква връзка с това?По моите разсъждения щом релето е ок значи оства само кабелен проблем.Последно редактирано от //Радо//; 20-08-10, 08:36.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнениеПробвах го това - не е от релето.Имах проблем преди седмица със лостчето за мигачите-включваше се само на десен мигач.След катого напръсках отстрани с ВД 40 се оправи.Дали има някаква връзка с това?По моите разсъждения щом релето е ок значи оства само кабелен проблем.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Ключа е залепил само на дълги. Трябва си сваляне и евентуално зачистване на пъпките. При мен не се оправи и заради това си купих друг. Свалянето е кофти, маха се волана.no signature no problems
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеКлюча е залепил само на дълги. Трябва си сваляне и евентуално зачистване на пъпките. При мен не се оправи и заради това си купих друг. Свалянето е кофти, маха се волана.
Може да се намери кабела в снопа, който командва релето и да му се подаде напрежение, за да е със сигурност ключа/или не/, но не знам струва ли си играчката.Воланът с някой друг сиромашки тупаник отляво и отдясно ще излезе.Бележи как си го извадил, да няма после спри/тръгни, докато го направиш да стои нормално при движение направо.
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Кой минус командва ключа, на късите ли?Крушката дълги/къси е с един минус, плюса за късите откъде.Ако имаш предвид, че бутона за фаровете включва първо ляво реле/към калника/, а то прекарва тока за късите през ключа, ми се вижда сложно и неоправдано, и то ако прекарва плюса.Командващ минус може да има само когато отсреща чака реле/командната бобинка на "котвата"/, което да подаде плюс на късите или дългите със силовите си контакти.
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Точно,както е писал колегата фанатик.Ключа е залепил само на дълги.Има една съчма с малка пружинка,при мен беше фръкнала пружинката.Ако имаш нерви го отвори,тъкмо ще зачистиш и пъпките за мигачите(с водна шкурка).Ако не по добре на ел...
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеКой минус командва ключа, на късите ли?Крушката дълги/къси е с един минус, плюса за късите откъде.Ако имаш предвид, че бутона за фаровете включва първо ляво реле/към калника/, а то прекарва тока за късите през ключа, ми се вижда сложно и неоправдано, и то ако прекарва плюса.Командващ минус може да има само когато отсреща чака реле/командната бобинка на "котвата"/, което да подаде плюс на късите или дългите със силовите си контакти.
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Загледах я тази схема сутринта и се зачудих.На цокъла на крушката за къси/дълги общия крак трябва да е захранен от релето с плюс, а минус да получава съответната светлина от ключа.Нищо невъзможно, но ме домързя да сляза с мултицета и да дръпна куплунга на единия фар.
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Днес бях при еладжия и той се оказа в "шах".Започна се стандартната процедура -релета , предпазители и кабели и тъкмо вече се бяхме убедили че е имало "побългаряване" когато побутнах ключето за смяна на светлините отзад по пластмасовото капаче и заработиха.Оказа се откачен кабел (лоша спойка).Със скоба за сваляне на волан махна волана и извади ключа и го презапои, и докато е свален разглобихме и зачистихме пластините на мигачите и сега всичко е ок.Ако ви се появи подобен проблем със светлини и мигачи започнете от там че имаше момент в който ми светеха дългите без халогените а те са свързани заедно, а на клемата за "маса" при крушките имаше 12 волта.Ключа подлежи на ремонт, само трябва да се внимава да не се загуби някоя пружинка или сачмичка че са доста миниатюрни.Благодаря за отзивите!!!
П.С А тая щуротия с ВД- то не е повлияла никак защото механиките и платките са защитени.Смазал съм си кората под волана самоПоследно редактирано от //Радо//; 21-08-10, 18:28.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение... а на клемата за "маса" при крушките имаше 12 волта.
Когато си правих реле с кондензатор да ми се включват светлините автоматично зимата, само намерих релето в коша, видях че бобинката се командва с минус, дублирах функцията на бутона за включване на фаровете и изобщо не съм задълбавал повече, след него какво се случва при смяна на светлините.
Коментар
-
От: Избягаха ми късите светлини
След като оправихме всичко качих майстора на пробно кръгче и изчезнах и 2 та мигача.Оказа се че при монтажа на кората е побутнал ключето за аварийни и то е останало в положение ни включено- ни изключено.Имайте го впредвид и това!Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар