Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем ли е това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем ли е това?

    Мине се - не мине и току се зачесат пак маслата .
    Аз само ще отбележа , че и 5W30 и 10W40 са си Engine oil ! На СК на Фронтерата призводителите ( били те японци , немци , или марсианци е друг въпрос ) са пресметнали и предписали да се сипва моторно масло . От там нататък "мисълта на марксиста - материалист е могъща" и може да си умува , или да си сипва в неговата си Фронтера каквото си поиска . Правилното обаче е това , което е предписал Производителя , а преоткривателите на топлата вода край нямат .
    Друг е въпроса , че при загряло масло разликата между горните масла е никаква , така че и едното и другото са правилни . Все пак 10W40 е за предпочитане през лятото - за нашите географски ширини .
    ... а качеството на маслата , произведени от различни фирми влияе дотолкова , че може да се удължи пробега на въпросното масло .... едно време обаче баба ми едва ли е карала все с Кастрол , Шел и т.н. ... предимно караше с Диона . .... стотин хиляди километра .....
    .... та така .

    ПС. А "грееньето" си е нормално . Е , все пак не говорим за температура на възпламеняване , щот тогава явно има някакъв друг проблем .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем ли е това?

      Оф. Веднага да повторя, че на никого не казвам да сипва каквото не пише в ръководството.

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Не не, чупи се от трансмисионно изобщо. Ако ще да е за 60 лв. литъра. Кутията е много странна и не е Опелска. Чиста Японска кутия е, не е проектирана от Японци и произведени от Опел, просто си е Японска. Масло различно от двигателно с различен вискозитет от 10/30, 10/40 или 15/40 както при мен, я чупи за няма и 2000 км. Мога да ти обясня защо точно ма е писане....
      Тука си разсъждавам като любител на трибологията. Я кажи какво точно и се чупи, ако не те мързи? На руската в подобни случаи умират синхронизаторите за има-няма 2000км.

      maxxx:
      Не съм сигурен, но вискозитетите на моторните и трансмисионните масла мисля, че се означават по различна схема и 10/30 моторно съответстваше на примерно 75/80 трансмисионно или нещо такова. Може и да бъркам.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем ли е това?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        maxxx:
        Не съм сигурен, но вискозитетите на моторните и трансмисионните масла мисля, че се означават по различна схема и 10/30 моторно съответстваше на примерно 75/80 трансмисионно или нещо такова. Може и да бъркам.
        Не знам, моите ги наливах зимата и разликата беше осезателна между 15/40 и 75/140-ел.шприца се видя в чудо, докато налее 1.900 в задния диф от второто.Колко да е по-рядко 75/80, което е за предния мост по каталог, идея нямам/надали много/, аз и там сложих 75/140.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем ли е това?

          Вискозитетните рейтинги на САЕ за моторни и трансмисионни масла са различни

          J306 за трансмисионни:
          http://www.widman.biz/English/Tables/J306.html

          J300 за моторни масла
          http://www.widman.biz/English/Tables/J300.html
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Проблем ли е това?

            Здравейте пак. Днес намерих време и отворих кожения маншон в купето, отдолу беше се извадил гумения маншон който отделя ск. кутия от купето. Смятам,че това е била причината за греенето на лоста, но преди не грееше до изгаряне чак. Сега ще карам така и ще приценя дали има разлика и ще ви отговоря. Преди време свалях мотора и най-вероятно когато сме местили ск. кутия се е разместил маншона.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем ли е това?

              Особенна разлика във конструкцията на кутията е че нма подобие на маслени помпи със дюзи за смазване на вътрешните иглени лагери , а дюзата пуска едиси какво количество при едиси каква гъстота. Проблема при нея е че си пали вътрешните иглени лагери . Като замисъл кутията датира от 83 лето
              МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

              Коментар


              • #22
                От: Проблем ли е това?

                Направих проба като разходих фронти до Ахтопол и лоста спря да грее, след като управих маншона

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X