Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера наклонена на една страна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фронтера наклонена на една страна

    Здарвейте другари и другарки,

    От скоро имам Фронтера, къса база, 92г. В началото си мислех, че ми се струва, но сега вече съм сигурен, че е наклонена на дясната страна с няколко сантиметра. Какви могат да са причините за това и дали лесно би се оправило?

    Ако съм объркал мястото на темата или вече има такава, се извинявам на обидените. Търсех но не намерих.

  • #2
    От: Фронтера наклонена на една страна

    Погледни темата за смяна на тампони на ресьорите, ако не ти се плащат 25+лв за брой, а те са осем.Като ги смениш, ще я дорегулираш с натягане на торсиона, ако има нужда.
    Може и да имаш счупен ресьорен лист или неравномерно омекване на листите, погледни и това.

    Коментар


    • #3
      От: Фронтера наклонена на една страна

      Първоначално публикуван от cheltsi Преглед на мнение
      Здарвейте другари и другарки,

      От скоро имам Фронтера, къса база, 92г. В началото си мислех, че ми се струва, но сега вече съм сигурен, че е наклонена на дясната страна с няколко сантиметра. Какви могат да са причините за това и дали лесно би се оправило?

      Ако съм объркал мястото на темата или вече има такава, се извинявам на обидените. Търсех но не намерих.
      С какви амортисьори си?
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        От: Фронтера наклонена на една страна

        Марински, според мен амовете нямат значение(стига да са с еднакъв размер) а само ресорите и торсионите.Отпред реглаж, отзад ремонт и готово.....
        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

        Коментар


        • #5
          От: Фронтера наклонена на една страна

          Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
          Марински, според мен амовете нямат значение(стига да са с еднакъв размер) а само ресорите и торсионите.Отпред реглаж, отзад ремонт и готово.....
          Че имат значение имат,явно доста хора не са се сбъсквали с този проблем.Преди време казах на Божко да внимава като си сменя амовете за да не се получи разлика от двете срани.Но това се получава само от няколко марки амове при които съм забелязъл,монро адвенчър 4х4 и билщайн доста скъпи за фронтера но пък истински-(моя гледна точка).Ще копирам една тема като мнение защото я имам в ахива...ако модовете решат могат да я ппремахнат,пускам я за да стане ясно на хората за този проблем:

          Ето и темата събрано в едно мнение:
          Първоначално публикуван от MARINHAKER
          Понеже амовете оригинално са разположени противоположно и при смяната им с газови които имат доста голям натиск на горе,се получи леко изкривяване на ляво,защото единият вдига по лека част от другия.За да компенсирам това изкривяване преместих лявия амортисьор като десният.С две думи и двата да са от едната страна на моста



          За целта направих ос



          Която заварих на шасито на което имаше фабричен отвор,ето и как изглежда оста (намира се над ауспуха)



          Ето десният



          Оригинално както са



          Старото място си го оставих свободно



          Ето и новото разположение на амортисьора



          Преработва се и планката която държи моста към ресьорите











          След смяната се подобри в завоите,общо казано возията корено се промени към положително!!

          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            От: Фронтера наклонена на една страна

            Значи може и да си прав,но по принцип товара ляга на торсионите и ресьорите.Ама по принцип и дефакто са две различни неща.
            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

            Коментар


            • #7
              От: Фронтера наклонена на една страна

              Марине, човека си е гледал джипа и не е знаел що виси на дясно.Какви амортисьори, че и газови, че и от скъпите...
              Една рулетка през веждите не е прекарал, че долу горе да ни ориентира в разликата, както и отпред или отзад в дясно е наклонена колицата повече.
              Бие ли на тампони при неравности с по-голяма скорост,къде, ако "да' и т.н., какво да обяснявам точно на теб.
              Понеже на Фронтерата ресьорите са читави и зор се трошат/моите и шпренгване преживяха, трета година не са омекнали/, предполагам смляни тампони.
              Знаеш колко може да се сниши Фронтера от това, ако е само от едната страна за сега, ще е крива доста осезаемо.

              Коментар


              • #8
                От: Фронтера наклонена на една страна

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                Марине, човека си е гледал джипа и не е знаел що виси на дясно.Какви амортисьори, че и газови, че и от скъпите...
                Една рулетка през веждите не е прекарал, че долу горе да ни ориентира в разликата, както и отпред или отзад в дясно е наклонена колицата повече.
                Бие ли на тампони при неравности с по-голяма скорост,къде, ако "да' и т.н., какво да обяснявам точно на теб.
                Понеже на Фронтерата ресьорите са читави и зор се трошат/моите и шпренгване преживяха, трета година не са омекнали/, предполагам смляни тампони.
                Знаеш колко може да се сниши Фронтера от това, ако е само от едната страна за сега, ще е крива доста осезаемо.
                Прав си,поне обяснение трябва за да стане ясно на човек
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  От: Фронтера наклонена на една страна

                  Първоначално публикуван от cheltsi Преглед на мнение
                  Здарвейте другари и другарки,

                  От скоро имам Фронтера, къса база, 92г. В началото си мислех, че ми се струва, но сега вече съм сигурен, че е наклонена на дясната страна с няколко сантиметра. Какви могат да са причините за това и дали лесно би се оправило?

                  Ако съм объркал мястото на темата или вече има такава, се извинявам на обидените. Търсех но не намерих.
                  Кажи сега как точно измери, че е наклонена на една страна. Само визуално ли? На равно място ли го направи? Предполагам че да, но премери на всеки калник от земята до веждата колко ти е разстоянието и пиши. И още нещо много важно, имаш ли предства дали е удряна тази фронтера някога? Да не е криво шасито.
                  Последно редактирано от sony bono; 11-08-10, 06:18.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X