От една година горе долу наблюдавам изключително скачане в цените на споменатия модел независимо дали е 1во поколение, дали е 2.7 ,3.0. Станаха по над 10 000лв ,толкова струваха топ моделите 3.0д преди 10 години ,а сега разни модели 1998 гнилочи ги продават по 8 000лв ,а 3.0д ги има за по 15 000лв. В крайна сметка това е работен джип,който не предлага буквално нищо ,нито екстри ,нито комфорт и е стар на години ,за тия пари кеф ти Е65,Кайен,W220,A8 и тн. Да не говорим,че и частите 2ра ръка станаха много скъпи дръжката на багажника врата е 100лв, най обикновен салон платнен с корите е 500лв,та кожено рекаро с подгрев за Е90 е 600лв. Дали, че вече почти няма джипове всичко е нагоре? Каква е причината, та моя джип ако реша ще му взема парите ,който навремето съм дал за него с тия цени.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо Терано станаха толкова скъпи ?
Свий
X
-
Причини няколко. Първата е, че всички коли поскъпнаха доста, и нови и втора употреба. Миналата година си продадох Паджерото с 1200 лв. по-скъпо, отколкото го купих 6(шест!!!) години по-рано. Купих и обслужих Маверика, 9 години по-нов, за тези пари. Сега мога да го продам с поне 2000 лв. повече. Както казваш, джипове в истинския смисъл на думата намаляват, СУВ-вете превземат пазара, просто естествен процес. В следващите години според мен ще е още по-зле. Имаш вече 3 години намалени продажби на МПС в целия свят, което значи че след 2-3-5 години пазара на втора ръка ще е мноооого постен = високи цени. Пазар, какво да се прави.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 3 likes
-
Взимаме един E65, Кайен, W220, A8, и моето, засилваме се със 100 към произволна вдигната пешеходна пътека или легнал полицай, и после броим щетите. Което е оцеляло, правим го още един път. И още един път и т.н. Да ти казвам ли кое ще е последното оцеляло БЕЗ щети, или сам се сещаш?
И да, вече почти няма читави. Колкото до предлагането на нищо, приеми че доста хора не търсят нищо повече от климатик. Аз пътувам от София до морето с максималната разрешена скорост и като сляза съм в състояние да мога да се върна и обратно без да съм на парцал. Това ми е достатъчно.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Дай ако искаш и челно да ги блъскаме с Кайена примерно. Аз не плюя по тераното ,то си е горски джип а изброените са леки коли ,но премиум клас на цената на едно терано. И не сравнявам БМВ Е65 и другите горе сравнени с качествата на тераното . Въпреки, ЧЕ тераното е един от джиповете с най- кекава и лесно трошима предница в класа си (ПОВТАРЯМ В КЛАСА СИ ,НЕ ГО СРАВНЯВАМ С ЛЕКА КОЛА) ще минеш 10 пъти със 100 на спящ полицай и ще се разшляпа (казвам го от опит защото аз си карам пълноценно колите ,ръгалясвям здраво и не паза)
-
Ми и аз го казвам от опит. По въпросния начин си тествам окачването, когато съм правил нещо ново. И двете ми са изяли доста повече бой от това, най-малкото поради факта че въпрсните съоръжения за мен в редица случаи практически не съществуват. Та, моите уважения, ама МОЕТО няма да се разшляпа. За чуждите не отговарям. От друга страна като мина някъде с Гранд Черокито така че да думне на ограничител, само звука ми държи влага доста време.
И, разбрал си ме погрешно - и аз не плюя кайена или някое от другите. Просто кайени има на корем, и кайеноподобни ще продължи да има още дълго. Сравняваш банани с краставици. Аз кайен няма да имам никога, зашото лично на мен няма какво да ми даде. И, ако в момента търсех Терано, щях да съм готов да платя примерно 12-13 за късо в добро състояние (най-вече без ръжди, от друго не ме е страх). Частите са скъпи, защото стават дефицитни. Последните теранота скоро ще станат пълнолетни. Със всеки одъртяващ автомобил се случва така - читавите части поскъпват. А ако автомобила по някаква причина продължава да се търси, и неговата цена скача. Дали кайените ще продължат да се търсят, когето последните от даден модел навършат пълнолетие, предстои да видим.
Ако тръгна на някъде и ми е супер важно да стигна, между тераното и всяко от изброените, ще избера тераното. Толкова е просто.
-
-
1. Цените на всички коли - и нови и стари, започнаха за растат покрай кризата с чипове и Ковид-ът
2. Замислете се кои по-нови "джипки" стават за това за което става Тераното. Няколко модела и цената им е х2 - х5, съответно трудно се прежалват за в гората. Всичко останало се превърна в асфалтов СУВ
Моето първо Терано го купих 2013-та за 3500. Късо, 1998, с кръглия фар, без ръжди. После 2017 си супих дълго, 2000, без грам ръжда за 6000. Сега мога да му искакам 9000, но какво по-ново да взема за смислени пари? А то милото просто върви и не създава грижи. Ще го карам докато мога. После като одъртея може да си взема Джимни на газ, да ми е по-евтинко.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 2 likes
Коментар
-
Пазар.
От години следя пазара за автомобили (не съм джамбазин) и цената се вдига от голямо търсене и слабо предлагане. Точно това се случва с джипки като Терано, Сузуки Гранд Витара, Патрол, Ланд Крузер и др....
Същото е и с пазара при СУВ, модели като CR-V, Rav 4 на по 15 години вървят по 15-20 хил. лв.
Отделно и инфлацията през последната година и нещата стават ясни.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Абсолютно нормално поведение на цените при завишено търсене.
Преди години купих три джипа Чероки за около 500 кинта, два от които бяха в движение и с всички екстри, последните две години цените на Черокитата луднаха и имаше сделки на 12-14-16 бона... за коли на 150 000км и на 20/25+ години.
Сега цените пак се успокоиха и се върнаха в горе долу нормални рамки.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Абсолютно същото съм забелязал и при Фронтерата, конкретно тази ОФБ 3.2 V6 съм я купувал за около 7К преди години а сега са между 10-15К, истинските джипки ще стават все по-търсени, моята Фронтера съм решил да си я карам с нея, живи и здрави да сме, докато има части и възможност да я поддържам.
- 2 likes
Коментар
-
- 2 likes
Коментар
-
Моите наблюдения са , че от старите джипове които се ползват за лов, работа, разходки, най-търсено е Тераното в момента.
Имам си и обяснение за мен :
Паджеро - по-старите гният повече от Терано и горят повече.
Сузуки - По-нисък клас.
Патрол, Ленд Крузер - цените са много високи.
Корейските и Фронтерите по принцип не са много долюбвани у нас.
-
Само който не е карал Фронтера, няма как да се убеди че по нищо не отстъпва на Тераното като качества, Фронтерата има и още едно много важно качество, ако не е удряна, не са податливи на ръжда, предишната ми ОФА 1994г нямаше грам ръжда, сегашната ми ОФБ 2001г. също няма грам ръжда, не съм правил нищо по това както си е от завода така, след време ще видите че само Фронтерите ще останат като истински джипки, именно заради добрата си заводска защита срещу корозия, ще оцелеят на пазара за след още 15 години, само до 5 години ще видите как Фронтерите ще струват колкото сега Тойотите , не се смейте ще видите, само да има резервни части за тях, другото се прави и не ги плаши .Последно редактирано от Еделвайс; 01-02-23, 16:07.
Коментар
-
Гнили Витари и Гранд Витари, почваме от 7к ... Даже се замислям да пускам моята, макар че е следващото попколение и не е чак така тачено ама след 2-3 години като изгният и последните оцелели от миналото и тая ще я търсят.. поне има бавни.
Коментар
-
Гнили Витари и Гранд Витари, почваме от 7к ... Даже се замислям да пускам моята, макар че е следващото попколение и не е чак така тачено ама след 2-3 години като изгният и последните оцелели от миналото и тая ще я търсят.. поне има бавни.
Недей я продава колега,следващото поколение Витара си е чист паркетник!+359 889 301 623 Явор
Suzuki Grand Vitara 2,0л.2007
Коментар
-
-
Тераното навремето беше обичано и търсено защото беше евтино,не че е нещо особено имам терано ,имал съм и чероки, паджеро,витара. Относно опел фронтера А по абсолютно нищо не отстъпва на терано особено с 2.8тди исузу мотора който е жилав колкото и 2.7 на нисан. Предницата е подобна, малко по-здрава ,но по трудна за ремонт от на тераното , шасито на фронтерата е по тънко от на терано . От всички изброени ако търся джип за 10-12 бона ще взема паджеро - най джип е. Между другото разглеждах и патроли е там цените са от 20 до 45 000лв и то няма значение Y60 или Y61.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
- 1 like
Коментар
-
В нашата група има 2 галопера , 1 паджеро 2,8 , три Терано , две Диско , витари , самураи , и други.... Има и два Патрул , единица и У60 2,8 , от всички най *корав* е у60 , обаче е наточен и с 35ци гуми.Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар