Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Максина А32 1995 г трудно пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Максина А32 1995 г трудно пали

    Здравейте Колеги...незнам колко Максими са останали в БГ но ...ще потърся вашите съвети и предложения.
    Имам Максима А32 1995 г на бензин и газ от 17 години.Яка машина излезе.От половин година нещо трудно е паля.Сутрин,вечер ..лято зима първото палена е много трудно .Ако е принудително паля на газ ..пали веднага.Веднъж запалена през деня ..после си пали без проблем на бензин.Някъде четох за различни причини и почти всички ги проверих.Смених бензиновата помпа,сложих възвратен клапан за бензина,смених бензиновият филтър,сложих добавка 1 литър за инжекционите да почистя и не и не ..сутрин сега зимата с бутилка топла вода лъжа газовата и е паля на газ..после на бензин и така.
    Ако е датчин ...после заща пали .Върви и си има мощност не прекъсва на бензин - не е помпа или филтър...по форумът на предни теми четох за проблем след смяна на стартер ,,верно че смених стартерът ,,но си върти нормално..пък и пак се питам ..след първото палене после заща си пали нормално...Незнам ...а майстори за тези автомобили в моят регион няма ..Та ако имате идеи и предположения ще се радвам да споделите
    Благодаря и спорна и без-аварийна година

  • #2
    Имах такъв проблем с друга кола. При мен се оказа, че газовата уредба пропуска по малко газ, която се събира в смукателния колектор. Така мотора се дави при първо палене. Най евтино за диагностика е да изхарчиш всичката газ и да я подкараш на бензин. Ако е от това - ще започне да пали добре. Друг вариант е на газаджия с газанализатор - да успее да хване теча на газ, но нямам представа колко с прецизни уредите им, дали могат да хванат малък теч...
    Толкова от мен, лека вечер!

    Коментар


    • #3
      Провери инжекторите, обикновенно това е първи симптом. По-натам ще започне и да прекъсва в движение на бензин. Това ако проблема е в тях де.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Газта ако е проблем съм пробвал да спра от крана на бутилката и работи вечерта докато огасне двигателя ..да няма газ по системата на сутринта пак е същото ..
        Да ..инжекторите трябва да ги сваля и проверя .сложих добавка ама не свърши работа ..ще трябва да се свалят..Благодаря ..ще пробвам и след това споделя ..Благодаря

        Коментар


        • #5
          Значи си проверил правилно за теч на газ ...

          Аз като имах проблем с бензинова дюза .... Свалих дюзите и почледнах през четерите отвора вътре в колектора. На трите дюзи, които нямаха проблем - вътре се виждаже леко опушен колектора Като сажди, но съвсем тънък матов слой. А на четвъртата, проблемната дюза - колектора вътре беше лъскав и измит. Точно тя излезна проблемната, като ги занесох на стенд. После чистиха с ултразвук, но нямаше резултат. Защото чистенето помага при нагар, но ако има износване - не става.

          Друго - регулатора на налягането на горивото. Трябва да е накрая на рейката. Той взима вакуум от колектора през тънко маркучле. Вътре има мембрана, която с годините може да се е напукала. Когато се напука, при загасен двигател връща по малко бензин през маркучлето в колектора. Проверката е лесна - намираш регулатора, вадиш маркучлето и вътре то трябва да е чисто и сухо. Ако има следи от бензин, значи мембраната е заминала.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Пълна ревизия и обслужване на инжекционната система от кадърен майстор,и ще се оправи.Трябва да се намери точния човек-трудна работа...

            Коментар


            • #7
              Запалването, ако е тип Делко,, почисти дистрибуторната капачка отвътре и палеца съответно. Ако е с бобини, огледай ги за външни забележки. Кабели на свещите също. Луфта между електродите на всички свещи да е в норма. и тн...
              -Чем занимаетесь по жизни?
              -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
              -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

              Коментар


              • #8
                Щом палиш на газ, значи не е проблема в запалителната система. На топло пали на бензин, не прекъсва не работи неравномерно. Тоест малко вероятно ще да е от дюзи или горивопреносната система.
                Остава контрол на дюзите-компютър- температурен датчик за Инжекциона. На студено вероятно се дави или не пуска никакво гориво.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X