Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заваряване на диференциал Nissan Terrano 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заваряване на диференциал Nissan Terrano 2

    Здравейте, отварям темата, като се надявам да не е дразнещ дубликат на друга подобна, но не открих такава. Ако бъркам, се извинявам ::
    Размишлявам по въпроса дали да предприема такава стъпка (заваряване на диференциала).
    Причината да се замислям е, че забелязах, когато съм в дълбока и трудна за излизане дупка и има голяма част от тежестта на колата разпределена по диагонал, или в случаите когато предницата е в кал и буксува а една от задните гуми е здраво натисната на твърдо, джипа не излиза, задната гума със наличното сцепление не се върти а другата задна, обикновенно намираща се във въздуха, се върти свободно.
    По моите оскъдни знания за LSD-то, очаквах че ще има блокиране и няма да се държи така. Подобно поведение забелязах и на сняг.
    Ще съм благодарен да споделите опит, мнения, алтернативи и т.н.

  • #2
    А защо хората дават торба с пари да си сложат блокаж, вместо да теглят по една заварка?
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Ако караш 100 % само на кал и сняг - нямаш проблем да го направиш !
      Даже е препоръчително !
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
        Ако караш 100 % само на кал и сняг - нямаш проблем да го направиш !
        Даже е препоръчително !
        И поради какво по-точно е препоръчително? Това не е BMW дрифтачка.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Че е препоръчително, да прав си - малко прекалих. Все пак ако кара 100 % на кал и сняг, както съм писал е по-добре да ти е блокиран задния мост.
          Но в случая ставаше въпрос, че на практика тия 100 % са невъзможни, т. е. е пълна глупост да заваряш.

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Абе ако има някъде кален наклон , няма да му е весело.

      • #5
        По-скоро ,раздели ръчната спирачка ,на лява и дясна . По-евтино от туй , не се сещам
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • didooo
          didooo коментира
          Редактиране на коментар
          Тва е някакъв супер минимум и не пречи на нищо . До като със заварен дифф , не бих карал :половината от завоите няма да ги може ,тераното от завода си е без междинен диф ,представям си ,как е и с блокиран заден . Друг е въпроса , от трансмисията кое , колко ще изкара , ако намериш сцепление-ако не караш със "сликове"

      • #6
        Здравейте, благодаря на всички за мненията! Извинявам се за късната реакция. В крайна сметка помислих и си сложих блокаж

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X