Здравейте, отварям темата, като се надявам да не е дразнещ дубликат на друга подобна, но не открих такава. Ако бъркам, се извинявам ::
Размишлявам по въпроса дали да предприема такава стъпка (заваряване на диференциала).
Причината да се замислям е, че забелязах, когато съм в дълбока и трудна за излизане дупка и има голяма част от тежестта на колата разпределена по диагонал, или в случаите когато предницата е в кал и буксува а една от задните гуми е здраво натисната на твърдо, джипа не излиза, задната гума със наличното сцепление не се върти а другата задна, обикновенно намираща се във въздуха, се върти свободно.
По моите оскъдни знания за LSD-то, очаквах че ще има блокиране и няма да се държи така. Подобно поведение забелязах и на сняг.
Ще съм благодарен да споделите опит, мнения, алтернативи и т.н.
Размишлявам по въпроса дали да предприема такава стъпка (заваряване на диференциала).
Причината да се замислям е, че забелязах, когато съм в дълбока и трудна за излизане дупка и има голяма част от тежестта на колата разпределена по диагонал, или в случаите когато предницата е в кал и буксува а една от задните гуми е здраво натисната на твърдо, джипа не излиза, задната гума със наличното сцепление не се върти а другата задна, обикновенно намираща се във въздуха, се върти свободно.
По моите оскъдни знания за LSD-то, очаквах че ще има блокиране и няма да се държи така. Подобно поведение забелязах и на сняг.
Ще съм благодарен да споделите опит, мнения, алтернативи и т.н.
Коментар