Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan T30 2.2 136 chip & hybrid

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan T30 2.2 136 chip & hybrid

    Здравейте, преди време придобих този джип купуван от nissan българия на времето, успях да го измъкна от стария собственик с малко късмет. Та в момента е на около 300к километра и съм адски доволен като изключа смяната на съединителя до сега не съм имал проблеми. Та по темата искам малко да го засиля тъй като малко ми е муден. Някой слагал ли е чип + хибрид на такъв мотор ? Притеснява ме дали ще издържи да речем до към 200 к.с без да се отваря мотора. Ако някой е слагал, моля да сподели дали е имал проблеми след това. Също така трябва ли да се сменят разпръсквачите? Скоростите ще издържат ли ? Чух от майстора че тресна ли скорости ще ме боли после, то и със съединителя и демпфера ме заболя. Общо взето съм запознат с бензиновите турбо коли, но дизелите са ми тъмна индия. Информация също за някой читав мапер в София също ще е полезна. Много малко хора се навиват да пипат нещо различно от 1.9tdi и 3.0 дизел. Идеята е да получа малко повече динамика тъй като пътувам с него и след 100 километра ми е малко муден. П.С турбината е на 30к километра след като бе сменена от стария стобственик с нова, до скоро имаше и гаранция. Предвърително се извинявам ако е имало такава тема, не успях да я намера. Благодаря предвърително!

  • #2
    За 200 коня забрави. Ако докараш 150-155 без да се строши, се радвай - и без друго е поизстискан. Аз не бих го пипал, ако исках да го карам дълго. Y моторите на нисан не се славят като най-добрите им, даже и в заводски вид, нищо че 2.5-цата са я напомпали до 190 коня и 450 нютона.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      На колега, същия Нисан, същия мотор... Понатискал го със 160км/ч по магистралата, и мотора сдал багажа, мотовилка стърчеше през блока.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        Благодаря колеги, по-дборе да дам 3-4 хилки и да си взема нещо което да се забавлявам с него, с повече динамика, отколкото да правя на японска кола мотор, то по-добре да я извхърля. Иначе редовно пътувам с него не веднъж съм го гърчил с над 180. Ма то зависи и колко е тормозен мотора и преди това. За сега карантията си е все още вътре. Получих отговор на въпроса си, благодаря

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X