Темата произхожда от тук
	
		
			
			
				
	
Много точно казано. Моя Патрол дълга база ,Y60 92г. с RD28T двигател е вече на 235000 км. Присадих му интерколер от Y61 ,увеличих  му горивото ,увеличих му налягането и пак си бяга по магистралката с 150 км.ч. / само , че вече с 3600 об.м. а не като преди с 4400 об.м. /и дори не си помисля да прегрява. В момента е вече 129 к.с. при 3100 об.м. и 292 н.м. при 2200 об.м. като ги държи при почти права линия до 2800 об.м. Среден разход при смесено каране - преди доработването 11л. ,след това 12л. при щатен размер гуми 31х10.5х15 Гудрич АТ. Всичко е въпрос на добро стопанисване. А иначе аз продължавам да се радвам на носещите се градски легенди ,какво " недоразумение е този двигател за този автомобил". Просто състоянието на машината си е визитната картичка на стопанина.
							
						
					
					Първоначално публикуван от turtey
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		




 А аз да давам толкова пари за диференциали, пък то колко лесно било
 А аз да давам толкова пари за диференциали, пък то колко лесно било  
							
						


 
							
						
 
							
						
Коментар