Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Терано?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Терано?

    Здравейте Колеги! От известно време си търся джипка която ще се кара предимно през уикендите, някъде по горите. Разгледах доста модели и стигнах до извода че ми трябва нещо средно като размер и с бензинов двигател. Така стигнах и до Тераното и имам няколко въпроса към вас:
    1. Какви са тези блокажи за които пише почти във всяка обява - аз гледах едно, ама не си спомням да съм видял нещо такова?
    2. Наистина ли няма никаква разлика между Терано и Маверик освен цената?
    3. Бензиновият 2.4 прави ли някакви сериозни проблеми и какъв произход има?
    Със сигурност няма да го газифицирам, това просто не е моето гориво. Иначе наличието на рама, бавни и превключването между заден и преден мост ми харесва. Имах Витара дълга база преди и разликата ще дойде основно от блокажите, ако ги има. Сега ми се иска къса база, ще си я карам самостоятелно и по-добрата проходимост не е за подценяване! Това е което се сещам засега, благодаря на всички отзовали се!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Съвет за Терано?

    1. LSd на задния диф.Иначе си е part time.
    2. Разликата между терано и маверик е в емблемата.На практика и двете са nissan.
    3. Ако няма да се газифицира по- добре 2.7 тди.Безгрижен като експлоатация, евтин от към обслужване.Няма ангренажни ремъци, няма ангренажни вериги/и те се сменят-все някога/, със зъбни колелета е , с долен разпределителен вал и регулеруеми хлабини на клапаните-не с хидравлични опори.Архаична концепция от времето когато правиха нещата истински.Иначе разход градско под 12 при мен поне няма, но бензиновия ще харчи доста повече в аналогична ситуация.За вървенето- върви достатъчно.Като цяло много здрава кола, за приятно изкарване на свободното време.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Терано?

      LSD-колко да е LSD!!!
      Най-вероятно нищо няма да е останало от него.Трябва да не е каран много за да има и поне малки наченки.
      Моето е дълга база бензиново(нищо не е останало от LSD-то). Причината да е бензиново е газста. Иначе ако(както казва колегата по-горе) няма да слагаш газ, наи-добрия варянт е късо дизелче след 96,7-ма година. Чипва се и става доста прилично и проходимо.Слагаш му едни 31-ци и оставаш изненадан. Пример за това е тераното на Спарки. Сигурен съм, че и той, ще се включи по темата.
      А и още нещо. Бензиновото има неприятно слабо място - хидравлични повдигачи.
      Успех.
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Терано?

        Демек няма ръчни блокажи, жалко, както и очаквах де - щеше да е прекалено хубаво! Като почнат да пишат по обявите "блокажи", в множествено число и човек се размечтава... За дизела не съм убеден, но ако попадна на прекалено запазен екземпляр може и да "обърна резбата"!
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Терано?

          Бензиновото терано харчи 16л газ на градско в София .Това са 20лв на 100км,колкото една лека кола на бензин а и върви като лека кола..Не се плаши от хидравличните повдигачи толкова,почти всички коли са с такива вече а нисанският мотор е доста жилав.Ако имаш възможност покарай и бензинов и дизелов и тогава реши какъв къс или дълък .............бензинов да си вземеш Успех.

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Терано?

            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
            LSD-колко да е LSD!!!
            Най-вероятно нищо няма да е останало от него.
            Ако е сипвано правилното масло, нищо му няма. При това най-често не се износват пластините, ами се чупят пружинните шайби. Тук във форума имахме случай такъв, а и франсетата имат още поне 3 случая на строшени пружинни шайби на H233B и C200. Мойто например си работи. По моргите съм виждал също дифове с работещо LSD.

            А бензин или дизел - пробвай и двете, и после преценявай. Аз би търсил трилитров дизел след 2003-та. Много върви, пущината.

            А пълни блокажи - може да се сложат, при мерак. Отпред малко трудно (но не невъзможно), а отзад - никакъв проблем, ако си готов да се разделиш със съответната сума.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Терано?

              Благодаря за съветите Колеги, трилитровият дизел ми е ясно че много бяга, даже щях да взимам този на Stifler, но не искам да влагам много пари в нещо само за лично ползване - такъв съм си, гледам да си ограничавам гевезенето! Ясно е че накрая ще взема по-добрият екземпляр, но стискам палци да е от мойта кръвна група - бензин.
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Терано?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Ако е сипвано правилното масло, нищо му няма. При това най-често не се износват пластините, ами се чупят пружинните шайби. Тук във форума имахме случай такъв, а и франсетата имат още поне 3 случая на строшени пружинни шайби на H233B и C200.
                Абе ти имаш ли снимки на отворен диф да видя аз какво се чупи?
                А ремонтен комплект има ли?
                Франсетата ти как са си решили проблема?
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  Абе ти имаш ли снимки на отворен диф да видя аз какво се чупи?
                  А ремонтен комплект има ли?
                  Франсетата ти как са си решили проблема?
                  На франсетата им пратих части. А тук във форума един колега си направи.


                  Ей ги:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d6.jpg
Прегледи:1
Размер:41.6 КБ
ID:5311347Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d1.jpg
Прегледи:1
Размер:35.8 КБ
ID:5311348Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d2.jpg
Прегледи:1
Размер:50.1 КБ
ID:5311349Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d3.jpg
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5311350Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d4.jpg
Прегледи:1
Размер:40.8 КБ
ID:5311351Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d5.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5311352
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d7.jpg
Прегледи:1
Размер:177.7 КБ
ID:5311355
                  Последно редактирано от CarTest™; 14-10-11, 15:50.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Терано?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    А тук във форума един колега си направи.
                    Не само си направи, ами и го побългари.
                    Направих ги доста по-яки и резултата в гората е много осезаем.
                    Препоръчвам го за всеки прежален джип.
                    Е на асвалт и обратен завой се чува как приплъзгват фрикционните пластини, но е бял кахър.
                    Скоро го отворих за ревизия, цял целеничак си е след 2000 км мешано асвалт и тежък офф.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Терано?

                      Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                      Не само си направи, ами и го побългари.
                      Направих ги доста по-яки и резултата в гората е много осезаем.
                      Препоръчвам го за всеки прежален джип.
                      Е на асвалт и обратен завой се чува как приплъзгват фрикционните пластини, но е бял кахър.
                      Скоро го отворих за ревизия, цял целеничак си е след 2000 км мешано асвалт и тежък офф.
                      Еми кажи от каква стомана, и с каква обработка че да не дават и други грешни кинти за оригинални части.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Терано?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Еми кажи от каква стомана, и с каква обработка че да не дават и други грешни кинти за оригинални части.
                        Каквато ми препоръча един дърт мотокарен конструктор-65Г.
                        Оригиналните са 1.5 мм, мойте са 1.8мм.

                        Направиха просто приспособление и огъваха на око на преса.
                        Закалиха ги в завод Антон Иванов Пловдив.

                        Имам един приятел, луд всезнайко, авиационен конструктор.
                        Той каза ,че нищо не сме направили и има много по-хубави стомани за пружинни шайби и че 65Г се чупила на студено.
                        Ма кога ли ще му стане студено на дифа и аз не знам.
                        Дали не трябва да му паля огънче през зимата, знам ли?!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Терано?

                          Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                          има много по-хубави стомани за пружинни шайби...
                          То за имане - има сигурно. Ама като знае че има що не каже конкретно каква да се ползва?

                          Иначе, приспособлението за огъване е ясно. Най-неясна е термообработката.

                          Ако пазиш парчетата от старата - прати ми едно и тук ще му направим анализ поне на стоманата. После ще ти го върна.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за Терано?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            То за имане - има сигурно. Ама като знае че има що не каже конкретно каква да се ползва?

                            Иначе, приспособлението за огъване е ясно. Най-неясна е термообработката.

                            Ако пазиш парчетата от старата - прати ми едно и тук ще му направим анализ поне на стоманата. После ще ти го върна.
                            ОК. Ще се разровя в кашона с отпадъци.

                            И професора ще питам каква беше по-добрата стомана.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за Терано?

                              Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                              ОК. Ще се разровя в кашона с отпадъци.
                              Като изровиш - свиркай да ти пратя координати на ЛС.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X