Джипката е Нисан Патрол К-160 L28 бензинов 2,8 кубика мотор, 1982 година. Сменени са кабелите, свещите, дистрибуторната капачка, палец, бобината (българска от лада Б-117, с такава е сменена, защото и старата беше такава) сложихме и електронно запалване.
Проблема е, че работи на 5 цилиндъра, а не на 6 както би трябвало, заради това и смених всичко изброено по-горе. Цилиндъра, който не работи обаче не е един и същ а при всеки път различен, от което следва, че проблема е някъде по ел инсталацията и при подаването на искрата. Не мога да разбера от къде точно обаче. Един монтьор ми каза, че чукчето на делкото е за смяна и от него идвал проблема, друг, че на делкото има изронен зъб и то е за смяна, трети, че понеже бобината не е оригинална, а е от лада и понеже била направена за 4 цилиндъра и не смогвала да подава искра на шестака.
Понеже да сменя всичко от тези трите на принципа на елиминирането за момента не ми се вижда като добър вариант, защото то накрая нищо няма да остане за смяна и пак майсторите ще дигат ръце. Ще ми е интересно какво вие мислите по въпроса и ако някой тук смята, че знае от къде идва проблема и може да го отсрани да казва, къде се намира и да ходя направо при него, че вече не знам какво да правя, всеки майстор казва различно.
Проблема е, че работи на 5 цилиндъра, а не на 6 както би трябвало, заради това и смених всичко изброено по-горе. Цилиндъра, който не работи обаче не е един и същ а при всеки път различен, от което следва, че проблема е някъде по ел инсталацията и при подаването на искрата. Не мога да разбера от къде точно обаче. Един монтьор ми каза, че чукчето на делкото е за смяна и от него идвал проблема, друг, че на делкото има изронен зъб и то е за смяна, трети, че понеже бобината не е оригинална, а е от лада и понеже била направена за 4 цилиндъра и не смогвала да подава искра на шестака.

Понеже да сменя всичко от тези трите на принципа на елиминирането за момента не ми се вижда като добър вариант, защото то накрая нищо няма да остане за смяна и пак майсторите ще дигат ръце. Ще ми е интересно какво вие мислите по въпроса и ако някой тук смята, че знае от къде идва проблема и може да го отсрани да казва, къде се намира и да ходя направо при него, че вече не знам какво да правя, всеки майстор казва различно.
Коментар