Еми,пак съм аз.
Проблемът се явява понякога,но вече зачести.
При гасене от контактният ключ,някъде под помпата има едно двигателче с редуктор,да кажем че е подобно като на чистачките.Трябва да направи оборот и да спре.Така издърпва жило,което дърпа рейката на помпата и гаси двигателя.Да обаче,то не спира,в резултат двигателят работи неравномерно,отнема му се горивото,подава му се,отнема му се,подава му се, а редукторчето се върти постоянно.Имам още един същият такъв нисан,и там е решен въпросът с жило което се опъва ръчно.Имам питане,- отстраним ли е проблема и как.Сега временно решавам проблема като откачам куплунга който явно командва двигателчето с редуктора,но има вероятно и други функции,защото после не иска да запали ако не е мушнат куплунгът,някаква обратна връзка сякаш,а и жиците са много на брой за да има само една две функции.
Проблемът се явява понякога,но вече зачести.
При гасене от контактният ключ,някъде под помпата има едно двигателче с редуктор,да кажем че е подобно като на чистачките.Трябва да направи оборот и да спре.Така издърпва жило,което дърпа рейката на помпата и гаси двигателя.Да обаче,то не спира,в резултат двигателят работи неравномерно,отнема му се горивото,подава му се,отнема му се,подава му се, а редукторчето се върти постоянно.Имам още един същият такъв нисан,и там е решен въпросът с жило което се опъва ръчно.Имам питане,- отстраним ли е проблема и как.Сега временно решавам проблема като откачам куплунга който явно командва двигателчето с редуктора,но има вероятно и други функции,защото после не иска да запали ако не е мушнат куплунгът,някаква обратна връзка сякаш,а и жиците са много на брой за да има само една две функции.
Коментар