Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гасителят на двигателя 3.3 тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гасителят на двигателя 3.3 тд

    Еми,пак съм аз.
    Проблемът се явява понякога,но вече зачести.
    При гасене от контактният ключ,някъде под помпата има едно двигателче с редуктор,да кажем че е подобно като на чистачките.Трябва да направи оборот и да спре.Така издърпва жило,което дърпа рейката на помпата и гаси двигателя.Да обаче,то не спира,в резултат двигателят работи неравномерно,отнема му се горивото,подава му се,отнема му се,подава му се, а редукторчето се върти постоянно.Имам още един същият такъв нисан,и там е решен въпросът с жило което се опъва ръчно.Имам питане,- отстраним ли е проблема и как.Сега временно решавам проблема като откачам куплунга който явно командва двигателчето с редуктора,но има вероятно и други функции,защото после не иска да запали ако не е мушнат куплунгът,някаква обратна връзка сякаш,а и жиците са много на брой за да има само една две функции.

  • #2
    От: Гасителят на двигателя 3.3 тд

    Свали релето което управлява помпата и презапой елементите в него.Със сигурност има студени спойки.Имал съм същия проблем и така се оправи.
    Иначе моторчето действително има няколко функции, при подаване на контакт премества рейката на помпата напред докрай и това всъщност е обогатителя при палене, след като поработи известно време мотора премества в средно положение рейката и остава така, при изключване на контакта премества рейката назад и така гаси двигателя.
    Има още една много хитра функция, релето е свързано с датчика за налягане на маслото, и при евентуална загуба на налягане гаси принудително мотора!
    TLC 100
    TLC 120

    Коментар


    • #3
      От: Гасителят на двигателя 3.3 тд

      Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнение
      Свали релето което управлява помпата и презапой елементите в него.Със сигурност има студени спойки.Имал съм същия проблем и така се оправи.
      Иначе моторчето действително има няколко функции, при подаване на контакт премества рейката на помпата напред докрай и това всъщност е обогатителя при палене, след като поработи известно време мотора премества в средно положение рейката и остава така, при изключване на контакта премества рейката назад и така гаси двигателя.
      Има още една много хитра функция, релето е свързано с датчика за налягане на маслото, и при евентуална загуба на налягане гаси принудително мотора!

      Къде точно се намира това реле,какво представлява като габарити,форма ?

      Коментар


      • #4
        От: Гасителят на двигателя 3.3 тд

        Под стойката на десния акумулатор, има предпазна ламаринка която се сваля с две рапидки.Проследяваш кабелите от куплунга който разкачаш и ще те заведат до релето.То е с размери пиблизително 80x80mm и най-важното от него излизат два отделни снопа кабели, единия е до куплунга който разкачаш, а другия е с куплунг към инсталацията на джипа.
        TLC 100
        TLC 120

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X