Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Свий
X
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеНа №13 сигурно ще се намери подходящ по размер, но няма да ти свърши работа, защото оригиналният има едно каналче за зегерка. Сменяхме го на моя, но поради посочената причина не съм търсил по размер, а взех оригинален.
В краен случай може и да се направи на струг, до колкото знам, стига да си струва, понеже с тоя твърд материал е малко куца работа.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение... В краен случай може и да се направи на струг, до колкото знам, стига да си струва, понеже с тоя твърд материал е малко куца работа.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
До колкото разбирам от схемата се касае за големите опорни лагери/става въпрос за този с канала/ на първичния вал/
Не се плаши,сменях на моята кутия преди 2 години.Сваляш въпросните лагери и отиваш в магазин за лагери/не в магазин за авточасти/.....Има си ги лагерите и са си точно същите с канала.
Аз си сложих на ФАГ и бяха по 35.00лв. тогава като цена,но ми измъкнаха и родно производство ....НРБ.....старото матриал..../бяха по 5.00лв. ама не се престраших/.
П.П.При отварянето на ск. кутия внимавайте ,защото под 5-тата скорост има една много шибана втулка,която ако не я избиете не можете да отворите самата кутия.Втулката има периферия,но е много близо до корпуса и не може да се бръкне със скоба.Японеца го е измислил да се вади със специализирана скоба която представлява една тръба и три болчета които са по на 120 градуса отстояние едно от друго.На самата втулка има също три кръгли отвора .....Мушкате тръбата,завивате болчетата/трябва да съвпаднат с отворите/ и отгоре има гайка на края на която навивате болт и той подпирайки на оста изважда втулката.Проблема е че въпросната втулка доста често е като заварена на оста и ваденето и е проблем,но....едни 98.00лв. за нова оправят нещата/има я втулката дори налична в Нисан -България/.Друг начин за вадене НЯМА...а и не те съветвам да пробвате,че после можеш да оскъпиш ремонта и със заварки по леглото на лагера зад втулката на аргон.....!!!!!
Успех и не се притеснявай.....лагерите ще са ти най-белия кахър от цялата работа!!!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Не съм на това мнение че лагерите ще са му най-малкия проблем. Аз разхвърлях скоростната кутия и сега започна голямото ходене по мъките да търся лагерите. Съчмените се намират лесно, ролковия е един и се намира с метален сепаратор, а оригиналния е с пласмасов (металния ще е по-шумен), а що се отнася за иглените касетъчни лагери- всеки вдига рамене и казва че незнае къде може да се намерят. Някой ако знае къде може да се намерят нека да помагат.
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Първоначално публикуван от MAXS Преглед на мнениеСъчмените се намират лесно, ролковия е един и се намира с метален сепаратор, а оригиналния е с пласмасов (металния ще е по-шумен)
Сега за другите лагери - какво им е проблемното, щом всички могат да се поръчат оригинални и да стигнат до тук за 2 седмици? Има фирми, които могат да го свършат, а отделни има и няколко колеги във форума, които също могат да го направят. Аз лично пазарувам от колега тук.
Ето тук например:
http://nissan4u.com/
могат да се намерят оригиналните номера на всички части. Хубавото на NISSAN-ите е че може да се намери почти всичко. Поне аз не съм имал особени проблеми с моя. Виж да намериш определени неща за DAIHATSU например си е "кауза пердута". От официалния вносител режат глави безобразно с цените (тук нищо ново, но конкретните направо прекаляват), а дори и останалите фирми, дето внасят части, почти винаги нямат частта, която ти трябва, ако е нещо различно от нещата, които се сменят най-често. Не желаят и да внасят по поръчка.
Та, нисанаджиите нямаме много право да се оплакваме. Едно че сравнени с други марки, частите се намират по-лесно, едно че обикновено струват що-годе нормални пари, и не на последно място - извън познатите типични дефекти на това или онова (за които обикновено части има налични в магазина, с малки изключения, пък и самите дефекти не са чак толкоз много), другото се троши сравнително рядко.Последно редактирано от sparkybg; 09-07-10, 01:14.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Да, става на въпрос точно за сепаратора, който е полимерен. Лагера е на междинния вал на скоросната кутия и е на FAG. Номера му е: NUP204E.TVP2 има и още едно означение по него: 048Y.K. Ако искаш мога да ти приложа и снимка на всичките лагери от скоростната кутия.
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
А можеш ли да дадеш номерата на лагерите за които питам по-горе?
За полимерния сепаратор си прав, ползва се за да е по-безшумен лагера!
Понеже имам и Y61, скоро сменях семеринг на задна полуоска и там лагера (двоен ролков) също е с полимерни сепаратори!TLC 100
TLC 120
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнениеА можеш ли да дадеш номерата на лагерите за които питам по-горе?
За полимерния сепаратор си прав, ползва се за да е по-безшумен лагера!
Понеже имам и Y61, скоро сменях семеринг на задна полуоска и там лагера (двоен ролков) също е с полимерни сепаратори!На Нисан.
Последно редактирано от dimvex; 10-07-10, 22:07.
Коментар
-
От: Лагери за скоростна кутия на Y60 2.8td
Веднага мога да ти кажа че съчмения лагер (13) е 6306 и се намира лесно с фабрично направен канал-SKF а що се отнася за втория- трудна работа. Няма го никъде и никой не се наема да ти го достави. Трябва да е доставка от Нисан. Размерите на ролковия лагер са 31.5х20х21 31.5 е отвора в първичния бал 21 е диаметъра на вторичния и 21 е дължината на самия сепаратор. И още нещо много важно: при смяната на теези лагери задължително смени и бронзовата втулка в коляновия вал. Намира се за 21-24лв
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар