Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GR Y 60 къс или дълъг?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GR Y 60 къс или дълъг?

    Писано е в форума за късите и дългите бази по принцип,но мен ме интересува конкретно GR.Разликата в кг. е някъде около 120,което според мен не е фатална.Как се отразяват те обаче на двигателя,разхода,за проходимоста е ясно.
    Моля хора които са имали/имат/карали тези два джипа да споделят мнение.
    Аз съм имал къса база и за мен лично мощност си имаше и ми беше напълно достатъчна,въртеше 31 регенерати без проблем.Започнах да се заглеждам и по дългите бази,малко са като микробуси големи,но това не е голям проблем.
    Очаквам вашите мнения и коментари.


    Поздрави

  • #2
    От: GR Y 60 къс или дълъг?

    Лично моето мнение е, ако го караш повече в градски условия и леки черни пътища с повече хора и багаж дългата база е за предпочитане. Но ако си падаш по черни пътища горички и деренца определено къса база! Избора си е твой, успех.

    Коментар


    • #3
      От: GR Y 60 къс или дълъг?

      За градски условия, обаче в София, където често имаш чувството, че вдяваш игла когато паркираш...или завиваш на 90 градуса по тесните улички, при паркирали от двете страни коли - съмнително удоволствие/имам пред вид дълга база/.
      Не случайно отговарям от гледна точка София, защото останах от някаква друга тема с впечатление, че се очертава този град/или просто греша/.
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #4
        От: GR Y 60 къс или дълъг?

        Да този град не само че се очертава,а ще бъде.За маневреност е ясно,но мен ме интересува разход,как го понося по тежкото купе този 2.8,такива ти ми неща.За превоз в София ще се ползва главно служебен автомобил или градският транспорт защото там разхода е литри на часове и каквато и кола/джип да взема ще си гори и то доста.
        Има няколко патрола които ми се усмихват палаво,това е един от тях:

        http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...627&f1=details

        И нещо пак взех да се филмирам за джип,които е казал че веднъж качиш ли се няма да искаш друго-прав е бил!

        Поздрави

        Коментар


        • #5
          От: GR Y 60 къс или дълъг?

          Понеже си имал Патрол знаеш, че предната решетка от този вид е до 93-та година.
          Другите неща отговарят на 96-та.
          Това е новия мотор,който е с няколко коня повече.
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #6
            От: GR Y 60 къс или дълъг?

            Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
            Понеже си имал Патрол знаеш, че предната решетка от този вид е до 93-та година.
            Другите неща отговарят на 96-та.
            Това е новия мотор,който е с няколко коня повече.
            Какво ще рече новият мотор? И от къде му идват тея няколко коня повече? Интеркулер ли има, че аз нещо не го виждам?

            Коментар


            • #7
              От: GR Y 60 къс или дълъг?

              Първоначално публикуван от dido0o``` Преглед на мнение
              Какво ще рече новият мотор? И от къде му идват тея няколко коня повече? Интеркулер ли има, че аз нещо не го виждам?
              "Стария" RD 28T е 85 kW 116 коня, "новия" /за тогава/ е 95kW - 129 коня.
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #8
                От: GR Y 60 къс или дълъг?

                Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                "Стария" RD 28T е 85 kW 116 коня, "новия" /за тогава/ е 95kW - 129 коня.
                Това си е точно моторът със 116 к.с. "Новия", за който говориш съвсем не е нов, а същия "стар", но с интеркулер. Тази комплектация се слага на Y61. Aз поне не съм чувал серийно да има Y60 с интеркулер - 129 к.с. Но тук има достатъчно специалисти по темата Нисан, нека те да кажат.

                П.П. По темата - не вярвам дългата база да е много по-различна по разход, ускорение и скорост от късата. 120 кила не са цифра, способна да повлияе сериозно върху тт данните на Патрола. Лично аз предпочитам дългата база, и именно поради факта, че не успях да се вмъкна отзад на бившия ми Патрул /къс/ го и продадох. А и по принцип не съм фен на двувратките изобщо.
                Последно редактирано от Тихомир; 24-06-10, 08:15. Причина: допълнение

                Коментар


                • #9
                  От: GR Y 60 къс или дълъг?

                  Каквото и да кажем може да е относително. Според мен 2.8 е малко слаб за дългата база, но всичко зависи и от това, какво планираш да направиш с колата и каква експлоатация предвиждаш. 4 инча лифт, 33-ки и разумна скорост на дълъг път му понасят. Макар и да има доста прилична маневреност, все пак дългия Нисан е най-дългата дълга база и за в града ми се струва неуместен. Казвам го като човек който кара дълга база в града от време на време .

                  Относно разхода. В София не мисля, че има смисъл да го коментираме, извън града няма да има особена разлика (почти никаква) между къса и дълга база, ако са в стандартна комплектация (31-ци гуми, без лифт, без багажници и подобни), в рамките на 10-12.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X