Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

    Имам и друг ел.проблем някъде ,защото не може да се кънектне чрез буксата казаха ,че ми се губи "к" линията -каквото и да означава!Пробвахме дюзата с мултицета и показа 8килоома,замерваха дебитомера,датчика на маховика,мериха налягане на турбото и всичко там е ОК!Всички при които ходих,без да имат представа какво е правил предния бяха единодушни -умна дюза.Открих един човек в Кюстендил-Андрей Андонов който ме уверява ,че може да отремонтира дюзата,а аз му вярвам и сега ще му я пращам!
    Следва продължение!
    [url=http://www.akusherstvo.ru/lines/][img]http://lines.akusherstvo.ru/lineika/706683.gif[/img][/url]

    Коментар


    • #17
      От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

      Аз много не вярвам, че ще ти поправи дюзата.Но пробвай де.
      К-линията(данни), може да се губи и от проблем в контролера.Никакви данни ли не се четат, или само по-двигателя?
      Имай в предвид, че 14-пиновата букса е трудна за комуникация.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

        Ако питаш мен, първо си реши другия проблем, и тогава се мятай на умната дюза. Просто ако компютъра продължава да трупа грешките, които си изборил, дори и при перфектна умна дюза пак ще си влиза в авариен режим и пак няма да върви.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Имай в предвид, че 14-пиновата букса е трудна за комуникация.
          Е какво и е толкоз трудното? Прост сериен порт на 9600bps, но вместо с нива +12 и -12, само с о и +12 (или +5 беше, не помня). Прехода към съвсем баш най-стандартен сериен порт се състои в един чип MAX232, който привежда нивата към сатдартните +12 и -12 волта на RS232, и един генератор на честота 100 и кусур килохерца.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

            Колега провери много добре масата на мотора, или масата от самия акумулатор. Отвиваш гайките и зачистваш окисите или ръждите, които са се получили и пак завиваш.
            Наличието на толкова много и разнообразни грешки според мен не могат да бъдат породени от "умната дюза".
            Можеш да провериш и това дали ти зарежда хубаво генератора, защото това също може да е причина за толкова много грешки. Трябва да зарежда над 13 волта, не гледай лампата защото тя гасне и когато зарежда и на 12,3 волта.
            Последно редактирано от tomik; 28-05-10, 09:06.

            Коментар


            • #21
              От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
              Можеш да провериш и това дали ти зарежда хубаво генератора, защото това също може да е причина за толкова много грешки. Трябва да зарежда над 13 волта, не гледай лампата защото тя гасне и когато зарежда и на 12,3 волта.
              Не е от генератора. Пробвано не трупа грешки при изключен генератор въобще. Виж, някоя маса наистина може да прави въртели. Както и по-горе казах, проблема е генерален, в компютъра или (по-вероятно) в инсталацията. Не че върху всичко това не може да има и скапана умна дюза, но трябва да трупа само грешките, свързани с умната дюза, а от изброените поне 2 нямат нищо общо с умната дюза, а са и извън помпата, на тотално различни места.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                Чакам дюзата от ремонта и пак ще отида на диагностика ,защото както по-горе писах ,минах на 2-3-ма диагностика ,а някой от тях вадиха и пръскаха с контактен спрей различни букси отпред при мотора и е вероятно от там да са другите грешки .Докато чакам дюзата съм в застой!
                [url=http://www.akusherstvo.ru/lines/][img]http://lines.akusherstvo.ru/lineika/706683.gif[/img][/url]

                Коментар


                • #23
                  От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                  Надали са от буксите. Не и всичките.

                  Виж какво ще стане с дюзата и ни дръж в течение. Може да е полезно и на други.

                  А проблемите с жиците - казах ти откъде идват. Снопа между двигателя и купето. При мен вече 2 пъти, а на колега не му стигаше изобщо ток до датчика за маслото.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                    Има ли някакво развитие?
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                      Тия от "Еконт"са за е......е!Добре че звъннах на Човека днес ,за да видя как вървят нещата,а се оказа чак днес е ходил и проверил дали не е пристигнала пратката!Сега чак започва ремонта и до 2-3 дни ще е готов,та от там нататък резултати!
                      [url=http://www.akusherstvo.ru/lines/][img]http://lines.akusherstvo.ru/lineika/706683.gif[/img][/url]

                      Коментар


                      • #26
                        От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Не е от генератора. Пробвано не трупа грешки при изключен генератор въобще. Виж, някоя маса наистина може да прави въртели. Както и по-горе казах, проблема е генерален, в компютъра или (по-вероятно) в инсталацията. Не че върху всичко това не може да има и скапана умна дюза, но трябва да трупа само грешките, свързани с умната дюза, а от изброените поне 2 нямат нищо общо с умната дюза, а са и извън помпата, на тотално различни места.
                        Проблема не е в това, че като изключиш генератора ще дава грешки.
                        Проблема е, че когато не зарежда достатъчно и акумулатора е примерно наполовина изтощен, при натоварване на мотора на по-високи обороти има доста голяма конумация на ток, само акумулатора не успява да подаде достатъчно и всички датчици, които работят на напрежение, а не на съпротивление дават грешка.
                        Вервай ми, пробвано и доказано. Докато го разбера, че е това направо .....

                        Коментар


                        • #27
                          От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                          Първоначално публикуван от Van_Nisan Преглед на мнение
                          Чакам дюзата от ремонта и пак ще отида на диагностика ,защото както по-горе писах ,минах на 2-3-ма диагностика ,а някой от тях вадиха и пръскаха с контактен спрей различни букси отпред при мотора и е вероятно от там да са другите грешки .Докато чакам дюзата съм в застой!
                          Колега не е проблема в буксите, проверката и почистването на масата на двигателя и на самото шаси става за една минута, направи го, ще си спестиш много неприятности, ако не сега - то за в бъдеще.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                            Откъде тая повишена консумация на дизелов мотор? Просто няма от какво. Авансатора и клапана за количеството така или иначе си работят при всякакви обороти. За други крупни консуматори не се сещам. Само консумацията на клапана за количеството се променя с натоварването, но тя е мижава по принцип. Компютъра и той все толкова си харчи.

                            ...просто не виждам откъде ще дойде повишена консумация.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Откъде тая повишена консумация на дизелов мотор? Просто няма от какво. Авансатора и клапана за количеството така или иначе си работят при всякакви обороти. За други крупни консуматори не се сещам. Само консумацията на клапана за количеството се променя с натоварването, но тя е мижава по принцип. Компютъра и той все толкова си харчи.

                              ...просто не виждам откъде ще дойде повишена консумация.
                              Верно е, че все пак моя е бензинов, ама нищо не пречи на колегата да го провери.
                              Иначе консумацията може и малка да е, ама ако е по-изтощен акумулатора, и малко консумация му е проблем.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Помощ!Светна ми оранжевата лампа"чек" и загуби мощност!

                                А, че да го провери де. Става за секунди.

                                После, имай в предвид че при пускането на дизела има едни подгревни свещи, дето харчат едни 80 ампера студени и около 25-30 топли. Ако акумулатора е сдал, хич няма и да запали.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X