На последната разходка в края на август миналата година из горите на палатка, така си надрах колата, че реших, трябва да си взема джип. Тъй като опита ми с джипове се свежда до карането на УАЗ година и половина в казармата почнах да чета в интернет и стигнах до този форум. Реших да си го избера по форма и затова се спрях на NISSAN PATROL GR Y60. Планът ми беше - зимата да се интересувам и да чета и да питам за да мога пролетта да имам поне основни знания и да си избера конкретен Y60.
Джипа мисля да го ползвам за барбекю-разходки, за излети на палатка и други леки преходи на къси разстояния. Понеже няма да го карам зимата /студено е за палатки
/, това лято мисля да му се порадвам какъвто е и да му подменя някоя друга счупена пластмаска или липсваща част по интериора, а есента ще го зазимя, след това през пролетта да почна да му правя подобрения, като смяна на окачването, а по натам и нови гуми. Като идеята е окачването да е 2,5”, а гумите 33”. Имам желание и да го накича с експедиционен багажник, булбар, ванти, допълнителни фарове и други.
Не на последно място искам да благодаря за помощта и съветите на всички, които ми помогнаха за избора
Ето и малко информация за джипа. Окачването е изпуснало, т.е. за смяна. По двигателят личат следи от ремонт, като видимо главата е по-нова от блока, но пък като го водих на преглед в сервиз ми казаха, че добре звучи и пушенето му е нормално.По въпроса с ръждата – стойката на акумулатора барабар с калника са за сериозен ремонт, а иначе отдолу по рамата и купето ръжда няма, чак в сервиза се учудиха как може да няма грам ръжда след като е от 90-та година.
Лошата новина е, че беше регистриран като товарен, тъй като отзад липсва седалката, така че освен пластмасите, търся и задна седалка, за да мога след това да мина през Технотест и да го регистрирам като пътнически.
Да се похваля – вече имам един покорен връх – връх Чепън, известен и като Петров кръст /намира се между Годеч и Драгоман/, едно затъване в кал, от което без помощ не можах да се измъкна и едно окантаряване, от което за съжаление нямам снимки.
тук още е с КаНадска реристрациа





от върхът


от калта

ето тази странна верижна машина ме измъкна от калта

ама си е кал, въпреки че на някой може да му се стори смешно

и първо BBQ с джипката
Джипа мисля да го ползвам за барбекю-разходки, за излети на палатка и други леки преходи на къси разстояния. Понеже няма да го карам зимата /студено е за палатки

Не на последно място искам да благодаря за помощта и съветите на всички, които ми помогнаха за избора
Ето и малко информация за джипа. Окачването е изпуснало, т.е. за смяна. По двигателят личат следи от ремонт, като видимо главата е по-нова от блока, но пък като го водих на преглед в сервиз ми казаха, че добре звучи и пушенето му е нормално.По въпроса с ръждата – стойката на акумулатора барабар с калника са за сериозен ремонт, а иначе отдолу по рамата и купето ръжда няма, чак в сервиза се учудиха как може да няма грам ръжда след като е от 90-та година.
Лошата новина е, че беше регистриран като товарен, тъй като отзад липсва седалката, така че освен пластмасите, търся и задна седалка, за да мога след това да мина през Технотест и да го регистрирам като пътнически.
Да се похваля – вече имам един покорен връх – връх Чепън, известен и като Петров кръст /намира се между Годеч и Драгоман/, едно затъване в кал, от което без помощ не можах да се измъкна и едно окантаряване, от което за съжаление нямам снимки.
тук още е с КаНадска реристрациа
от върхът
от калта
ето тази странна верижна машина ме измъкна от калта
ама си е кал, въпреки че на някой може да му се стори смешно
и първо BBQ с джипката
Коментар