Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

    Днес си свалих вентилаторчето на парното защото започна да тече вода в купето през него.Зимата явно се беше напълнило и една сутрин се качвам пускам парното и то изхруптя,беше замръзнало и след това работи само на 4-та степен.НЕЗНАМ КАК ТРЯБВА ДА СЕ ОТРЕМОНТИРА
    Прилагам снимки на вентилатора
    Прикачени файлове
    NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
    Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

  • #2
    До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

    Проблема е в резистора а не във вентилатора,затова работи само на 4 скорост.Извади него и провери термо защитата ли е изгоряла или някоя от намотките.
    FORD MAVERIK 2.7TD
    Тел.0898662817
    LZ1IID

    Коментар


    • #3
      До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

      Въобще не разбирам на тия транзистори и намотки.Май ще му се пуля още дълго време
      NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
      Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

      Коментар


      • #4
        До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

        Осветли простосмъртните с отговор на въпроса от къде си
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

          Дядо Владо от Плевен съм кажи некой трик или требва да ти я пращам по куриер?
          NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
          Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

          Коментар


          • #6
            До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

            Питай Спарки дали е разглобявал на "Тераното" (според мен трябва да са еднакви)...и проблема невярвам да е в мотора, а някъде по веригата. Ако е с резистори във въздуховода (най-използвания стар вариянт) обикновенно е плочка с крачета(ел.контакти) отвън на тръбата, и нещо като навита на "пружинка" жица, или керамична тръбичка вътре, вероятно това или нещо е прекъснало, или е сработила защита .....ама от клавиатурата не става да диагностирам
            Ако е с електронно управление на ключа "силно-слабо" тогава съм "пас"
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

              С резисторна плочка е. Двигателя си е в ред. Можеш да си го монтираш. А полчката до колкото помня е между него и филтъра за вътрешния въздух.

              А се пълни с вода, понеже се е скапало уплътнението на капачето над въздухозаборника под чистачките. Махаш чистачките, махаш пластмасата под тях, и ще видиш капака от дясно, мисля че беше на 4 болта. Отвиваш го, махаш му оригналното уплътнение, почистваш останалите боклуци и лепило със спирт, намазваш дебело с неутрален силикон или неутрална течна гарнитура (например графитената на Viktor Reinz"), завинтваш го, и забравяш за проблема.

              На пластмасата под чистачките има 2 странични щипки, които най-ветоятно ще счупиш при махането. В средата има болт, който трябва да отвиеш (и трите се виждат отвън), а между болта и виждащите се отвън щипки има и по една вътрешна, скрита, които също сигурно ще счупиш, или поне едната от тях. Виждащите се отвън щипки се замества с подходящи болтчета, а вътрешните можеш и да не слагаш.

              Чистачките обаче се махат трудно. Трябва да се вадят със скоба или обратен чук.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                С резисторна плочка е. Двигателя си е в ред. Можеш да си го монтираш. А полчката до колкото помня е между него и филтъра за вътрешния въздух.

                А се пълни с вода, понеже се е скапало уплътнението на капачето над въздухозаборника под чистачките. Махаш чистачките, махаш пластмасата под тях, и ще видиш капака от дясно, мисля че беше на 4 болта. Отвиваш го, махаш му оригналното уплътнение, почистваш останалите боклуци и лепило със спирт, намазваш дебело с неутрален силикон или неутрална течна гарнитура (например графитената на Viktor Reinz"), завинтваш го, и забравяш за проблема.

                На пластмасата под чистачките има 2 странични щипки, които най-ветоятно ще счупиш при махането. В средата има болт, който трябва да отвиеш (и трите се виждат отвън), а между болта и виждащите се отвън щипки има и по една вътрешна, скрита, които също сигурно ще счупиш, или поне едната от тях. Виждащите се отвън щипки се замества с подходящи болтчета, а вътрешните можеш и да не слагаш.

                Чистачките обаче се махат трудно. Трябва да се вадят със скоба или обратен чук.
                Вече го сглобих ама тая плочка нещо не ми е ясно каде се намира?Чистачките бяха най лесното нещо което махнах и пластмасовите щипки ги извадих здрави.Тази плочка над това моторче с вентилатора в голямата кутия ли се намира?
                NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
                Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                  Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнение
                  Вече го сглобих ама тая плочка нещо не ми е ясно каде се намира?Чистачките бяха най лесното нещо което махнах и пластмасовите щипки ги извадих здрави.Тази плочка над това моторче с вентилатора в голямата кутия ли се намира?
                  Някъде зад жабката, до колкото помня. Между кутията на вентуилатора и кутията на филтъра.

                  Сега, вентилацията на терано 2 е 2 варианта. Твоята може и да има някаква разлика от моята, но резисторната плочка е винаги между вентилатора и разпределителя с клапите в средата, дори и да няма филтър за вътрешния въздух. Търси нещо като букса с 3-4 кабела, върху тръбата по пътя на въздуха там.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                    Играх си миналата седмица и за по-лесно сваляш жабката(тя е на 2 рапидки в долния край) и пред тебе се вижда бяла букса, е това в което е мушната буксата ти е блокчето със съпротивленията(реотанчетата)мисля че проблема ти е там,защото при извадена букса имаш само 4та степен успех.
                    Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                      Да поблагодаря и аз на sparkybg , намазах дебело капачето над въздухозаборника под чистачките точно както е описал колегата , че и при мене се пълни с водица в дясно на всеки дъжд и дори си бях извадил гумената тапа на пода да се изтича навън.И явно съм късметлия че не е спряло вентилаторчето ми още.Сега ще дебна за дъжд да видим дали се е получило
                      TERANO II 2.7 TD 95г, MURANO 3.5 06г, ML W164 320 cdi 2010г.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                        От скоро сьм сопственик на Терано 2001г моторчето на парното изглежда замръзна от студа .Много ще бъда благодарен ако някои ми пише каде се намира моторчето на парното за даго почистя. Благодаря предварително

                        Коментар


                        • #13
                          От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                          1. Прочиташ от настоящата тема всички въпроси преди твоя.
                          2. Правиш всичко както е написано. В процеса на четене и правене ще ти се изяснят всички питанки - на тях просто вече е отговорено. Така или иначе нищо от споменатото не можеш да си спестиш, ако искаш да си решиш проблема.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                            Първоначално публикуван от Nikolai_63 Преглед на мнение
                            От скоро сьм сопственик на Терано 2001г моторчето на парното изглежда замръзна от студа .Много ще бъда благодарен ако някои ми пише каде се намира моторчето на парното за даго почистя. Благодаря предварително
                            Сваляш жабката и ще го видиш.Разгледай по-горните снимки за да се ориентираш как изглежда-разбира се няма да се вижда перката....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане за ремонт на вентилатора на парното на терано 2

                              Здравейте,
                              Вече започвам да подозирам, че тераното ми има някаква връзка с домашното wifi и чете темите от раздела
                              Ето - прочете, че някой има проблем с парното и моето взе та умря
                              Не изцяло де. Всичко си работи, с изключение на факта, че втулките на ротора започнаха да свирят на умряло. Успяват и музиката да надвикат. Предполагам е свързано със студовете тия дни, но два триещи се на сухо метала не ми се сториха добра идея. Измъкнах турбината, почистих което можах. Даже смазах задния лагер на двигателя. Обаче, както можеше да се очаква, свирещия лагер (втулка или каквото е там) е точно този, който е от към перката. Не можах да загрея как точно се отделя турбината от оста на мотора. Опитах с някакви леки усилия, но предвид възрастта на пластмасата не натисках много. За момента се изхитрих лекичко да усвиня пейзажа, като пръснах смазка по тръбичка прекарана през секциите на ротора и последваща помощ от гравитацията. Ситуацията се позакрепи, но ми се ще, като се постопли, да прекарам турбината през по-основно почистване и оценка на износването на колектора, че и такова забелязах.
                              Някой може ли да даде жокер как се отделя перката от оста на мотора?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X