Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С БИЕЛЕТКИТЕ НА ТЕРАНО 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ С БИЕЛЕТКИТЕ НА ТЕРАНО 2

    Колеги миналата седмица смених биалетките на нисана,днес като го качих на канала на едната биалетка горният тампон го нямаше и биалетката се движи свободно нагоре надоло и на ляво и на дясно разбил се е отворът на насоча през който минава рамото на биалетката.Въпросът ми е ако заваря една стоманена шайба на носача за да възстановя големината на отвора ще стане ли?
    БЛАГОДАРЯ
    Последно редактирано от TsOnIsLaV; 16-03-10, 15:28.
    NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
    Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

  • #2
    До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

    Най-вероятно горната шайба е със разбит отвор. Отиваш при един стругар и си поръчваш 4бр дебелостенни шайби по 2-3мм с отвор точен по биалетката и си готов. Купените са по 1мм и лесно се разбиват. При мен държат такива вече 2 години.
    [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

    Коментар


    • #3
      До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

      Или просто не купувайте буклуците с марка "FLENNOR" и подобни.

      Стават оригинални, Delphi и 555. Купувайте само от доверени магазини, обаче.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

        биалеТките на патрула са същите като на Москвич-и струват по 2 лева едната комплект с тампоните.Двете ????4 лева.

        Коментар


        • #5
          До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
          биалеТките на патрула са същите като на Москвич-и струват по 2 лева едната комплект с тампоните.Двете ????4 лева.
          Тия са с ябълковиден болт. Няма начин да струват 4лв., дори не в Русия, а в Китай да са правени.

          При терано 1 има от другите. Някакъв вариант е да се търси стабилизираща щанга от 1-ца, и да се сложат другите биалети. Те са просто ос с 4 шайби и 4 тампончета. Нямам идея защо са променени на 2-ките.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Нямам идея защо са променени на 2-ките.

            Как за какво, за пари естествено.
            Видяли са, че при единицата е доста надеждно и няма да създава проблеми и хоп на двойката нещо дето по-ще се счупва.

            Коментар


            • #7
              До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
              Как за какво, за пари естествено.
              Видяли са, че при единицата е доста надеждно и няма да създава проблеми и хоп на двойката нещо дето по-ще се счупва.
              Надали. Те и тия като са читави не създават проблеми. Просто трябва да са правилните. С DELPHI карам вече над половин година, и няма грижи.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                Погледни и отвора на носачите в които влизат биалетките сигурно е разбити от халтавенето на страни се разбиват новите тампони и шаиби.
                Човек се учи с много практика:D

                Коментар


                • #9
                  До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                  "Или просто не купувайте буклуците с марка "FLENNOR" и подобни."

                  Не, че нещо, но сте малко крайни в изказването си. Аргументирайте се, откъде имате такива сведения. Специално ремъците Фленнор, са едни от най-добрите на пазара, от 8 години работим с тях и без проблеми изкарват 60 000 между смените си. А и концерна със сигурност се грижи за качестовото си. А и за да не съм голословен, ето дори и извадка от далечната 99г, от експертния отдел на "За Рулем" за водещите ремъци предлагани на пазара и руски аналог ....

                  "Истинно хороший ремень не должен вытягиваться постоянно - чем раньше процесс стабилизируется, тем выше качество изделия. Это блестяще продемонстрировал "бошевский" ремень - достигнутая им на десятой минуте вытяжка 0,21% не изменилась до самого финиша! В итоге - чистое первое место.
                  "Серебро" досталось немцу FLENNOR, достигшему стабильности после 1 часа обкатки. Третье и четвертое места поделили QH и GATES - бельгиец быстро достиг стабильности, но вытянулся сильнее, чем англичанин. Пятым финишировал немецкий CONTITECH, а шестым - израненный "бомж" из России. Последние места заняли сошедшие с дистанции FLEXTRA и "балаковский" ремень.
                  Таким образом, без малейших замечаний испытания выдержали пять ремней. Исходя из многолетнего опыта подобных стендовых испытаний, эксперты отмечают, что ремни, выдержавшие 400 часов работы на стенде, должны обеспечивать ресурс работы на легковом автомобиле не менее 110 тыс. км. Цифра вселяет уверенность, но... не так-то много места в багажнике займет запасной ремень..."
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • #10
                    До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                    "Или просто не купувайте буклуците с марка "FLENNOR" и подобни."

                    Не, че нещо, но сте малко крайни в изказването си. Аргументирайте се, откъде имате такива сведения. Специално ремъците Фленнор, са едни от най-добрите на пазара, от 8 години работим с тях и без проблеми изкарват 60 000 между смените си. А и концерна със сигурност се грижи за качестовото си. А и за да не съм голословен, ето дори и извадка от далечната 99г, от експертния отдел на "За Рулем" за водещите ремъци предлагани на пазара и руски аналог ....

                    "Истинно хороший ремень не должен вытягиваться постоянно - чем раньше процесс стабилизируется, тем выше качество изделия. Это блестяще продемонстрировал "бошевский" ремень - достигнутая им на десятой минуте вытяжка 0,21% не изменилась до самого финиша! В итоге - чистое первое место.
                    "Серебро" досталось немцу FLENNOR, достигшему стабильности после 1 часа обкатки. Третье и четвертое места поделили QH и GATES - бельгиец быстро достиг стабильности, но вытянулся сильнее, чем англичанин. Пятым финишировал немецкий CONTITECH, а шестым - израненный "бомж" из России. Последние места заняли сошедшие с дистанции FLEXTRA и "балаковский" ремень.
                    Таким образом, без малейших замечаний испытания выдержали пять ремней. Исходя из многолетнего опыта подобных стендовых испытаний, эксперты отмечают, что ремни, выдержавшие 400 часов работы на стенде, должны обеспечивать ресурс работы на легковом автомобиле не менее 110 тыс. км. Цифра вселяет уверенность, но... не так-то много места в багажнике займет запасной ремень..."
                    Биалетки FLENNOR изкараха точно седмица, а може би по-малко. Или казано по друг начин - до първото излизане на черно, малко по-неравно от зелена поляна. От тогава вече 10 месеца и около 7000км съм с Deplhi, и тоя проблем го няма.

                    Ремъци на тая марка не съм купувал, но биалети няма да купя никога със сигурност.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                      все пак реално погледнато при окачване, Фленор е в ниския клас, сигурно сте и прави ...

                      ... от личен опит бих препоръчал 555, вместо оригиналните шарнири на Ренегада които карат, ама и струват невероятните /поне за мен/ 90 лв/бр. 555 се справи толкова добре колкото и оригинала, а бих казал, че и по-добре.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • #12
                        До: ПРОБЛЕМ С БИАЛЕДКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        все пак реално погледнато при окачване, Фленор е в ниския клас, сигурно сте и прави ...

                        ... от личен опит бих препоръчал 555, вместо оригиналните шарнири на Ренегада които карат, ама и струват невероятните /поне за мен/ 90 лв/бр. 555 се справи толкова добре колкото и оригинала, а бих казал, че и по-добре.
                        Да, това и аз препоръчвам. 555 и Delphi. За шарнири - също. При това от двете за предпочитане е 555. Просто когато купувах мойте, за да сменя FLENNOR-а, 555 не намерих.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: ПРОБЛЕМ С БИЕЛЕТКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                          Здравейте колеги, аз също имам проблем с тези биалетки. На Тераното купувах какви ли не, даже и делфи и постоянно се късат тези тампони. Някой може ли, да ми даде акъл какво да правя. Благодаря, предварително.




                          Моля, спазвайте правописа. В противен случай ще бъда принуден да изтривам мненията Ви!
                          Модератор.
                          Последно редактирано от CarTest™; 04-05-10, 08:58. Причина: Правопис

                          Коментар


                          • #14
                            До: ПРОБЛЕМ С БИЕЛЕТКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                            Първоначално публикуван от stafa_a Преглед на мнение
                            Здравейте колеги, аз също имам проблем с тези биалетки. На Тераното купувах какви ли не, даже и делфи и постоянно се късат тези тампони. Някой може ли, да ми даде акъл какво да правя. Благодаря, предварително.




                            Моля, спазвайте правописа. В противен случай ще бъда принуден да изтривам мненията Ви!
                            Модератор.
                            При мен Delphi-то издържаха 7000-8000км. Едната е сдала. Тампончетата и прочие са си там, но самата биалетка има около сантиметър аксиален луфт.

                            Сега ще купувам оригинални. Не са кой-знае колко по-скъпи от другите. Колко ще изкарат - ще видим.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: ПРОБЛЕМ С БИЕЛЕТКИТЕ НА ТЕРАНО 2

                              Здравейте колеги!
                              Моето терано го карам вече четвърта година и допреди една година постоянно имах проблем с биелетките.Сменях ги кажи-речи през месец.Издържаха максимум 2-3 разходки , особено ако са "по-хард" .
                              След обстоен размисъл реших да "усъвършенствам" японската технология чрез безцеремонно побългаряване.
                              Изрязах от транспортна лента дебела 8 мм. шайби които надянах на оста на биелетката вместо оригиналните тампони - съответно над и под дупката в носача където се захваща биелетката.Долния тампон не се вижда на снимката , но е кръгъл с нужния диаметър за да мине през отвора за гайката.Металните шайби са от "Практикер", дебели са 2 мм.
                              Получи се много грозно и здраво ! С тия "биелетки" вече карам 17 000 км.и не са мръднали.
                              Най-важното - струваха ми 0 (нула) лева и един час забавление да ги монтирам.
                              Дори да се разбият след сто години , имам още от транспортната лента ! ......Ако дотогава японците не се научат да правят биелетки...











                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X