Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Температура на работа на патрула

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Температура на работа на патрула

    Смених незнам поред кое виско и все нови купувам и все ми се струва ,че не е наред полужението става въпрос за 260 2.8тд каде трябва да се включва виското и каде започва критичната температура?В книжката до червеното все си го дават нормална зона ама май не е нормална.При мен виското включва след третата черта която е първата след средата и ми е много интересно защо виското включва само при по ниски обороти демек ако го напечеш по баир на 3500об и да подмине третата черта няма да се включи ако му намалиш оборотите или спреш да поднат се вклюючва и после си работи докато охлади.Нещо не работи май както трябва освен радиатора да сменям за друго не се сещам и ако тогава пак така си работя явно си е нормално ама знам ли до сега всичко що съм имал с виско при здраво виско си се включва без значение от оборотите дали 1000 дали 6000 все тая ама тука нещо не иска кажете и вие опит и наблюдение?
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    До: Температура на работа на патрула

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Ето ти бюджетен вариант. В някои случаи даже и без алтернатива, но това е друга тема.
    Усеща се леко падане на мощноста.



    Стягане на Фероза

    линк ...


    Скорее всего виско-муфта накрылась.
    Вот что можно сделать (сам не пробовал):
    Снять биметаллическую пружину (см. рисунок)и повернуть ось муфты на 90 градусов против часовой стрелки. Муфта должна заблокироваться и вентилятор будет включен постоянно. Если будешь делать - напиши получилось ли.
    Дополнение:
    Главное это разница усилий вращения вентилятора рукой на холодном двигателе и на горячем. Разница должна быть ощутимая.
    И еще. Процедура с биметаллической пружиной, которую я описал, а Друг проделал, рекомендуется компанией Крайслер именно, как процедура проверки работоспособности муфты. В том смысле, что если при отключении муфты таким способом двигатель перестал перегреваться, то муфту необходимо менять.
    senior
    Результат


    Как Senior обьяснял, повернул хвостовик биметаллической спирали на 180 град против часовой стрелки. При этом втулка муфты повернулась на 90 град, так как у неё свободный ход только на этот угол.
    По ощущениям когда вращаешь муфту о руки - ничего не изменилось, такое же слабое сопротивление. Это меня сильно удивило.
    Ожидал, что заблокируется "намертво". Уж подумал, что всё без толку и муфта вышла из строя окончательно.
    Поставил на место и поехал сегодня на работу.
    Как ни странно - всё изменилось:
    те же пробки на дороге, та же температура воздуха "за бортом", а температура стоит как влитая на 95 град.
    За всё время поездки ~35 мин, ни разу не перевалила за 100 град.
    Специально ехал в активном режиме для повышенного тепловыделения - всё стабильно.
    Всё отлично и спасибо Seniorу за совет.
    Если будут рецидивы с перегревом, то сообщу. Всем ещё раз большое спасибо.
    Аз направих гореописаното. След смяна на глава и радиатор, по правилата купих ново виско и термостат. На баир, на висока предавка, с тежки гуми, теглейки ремарке, Патрула тръгваше да прегрява. Дори и тогава виското не зацепваше на 100%.
    След още доста лутане и експерименти, намерих темата на Иван и линка. На мойто виско лесно стана откачането и презацепването на пружината. Резултата е повече от добър - където се налагаше да ръчкам надолу, сега си карам на по високата предавка.
    В началото, като че ли усещах леко загуба на мощност. После не прави впечетление.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X