Колеги,мислих с какъв термин да оприлича проблема,-"клатене" "мърдане" "вибрации" но "лашкане" е най близо.
Сега,в час съм с устройството на кутията,отварял съм такава,за да видя принципа и конструктивното решение,знам че това се генерира от хидравликата,нещо като самовъзпроизвеждаща се система с увеличаване на амплитудата.Хидравличният демфер е точно за това,поглъща в зародиш опитите на системата да изпадне в ролята на генератор на противоречащи си импулси. Първият път беше разбит тампона в ухото на демпфера,тоест имаше луфт,вероятно се е случвало на мнозина ? Не знам чисто конструктивно това дали е избегнато при други системи и конструкции ? Сега луфт няма,вероятно демферът е заминал,но лошото е че се проявява само понякога. Понеже всичко е във взаимовръзка,замислих се дали пък амортисьор ако е заминал няма да даде същият симптом ?
Има ли някой който се е сблъсквал със същият проблем ? Джипа е Патрол 2.8 td Y260 къса база 1990г.
Сега,в час съм с устройството на кутията,отварял съм такава,за да видя принципа и конструктивното решение,знам че това се генерира от хидравликата,нещо като самовъзпроизвеждаща се система с увеличаване на амплитудата.Хидравличният демфер е точно за това,поглъща в зародиш опитите на системата да изпадне в ролята на генератор на противоречащи си импулси. Първият път беше разбит тампона в ухото на демпфера,тоест имаше луфт,вероятно се е случвало на мнозина ? Не знам чисто конструктивно това дали е избегнато при други системи и конструкции ? Сега луфт няма,вероятно демферът е заминал,но лошото е че се проявява само понякога. Понеже всичко е във взаимовръзка,замислих се дали пък амортисьор ако е заминал няма да даде същият симптом ?
Има ли някой който се е сблъсквал със същият проблем ? Джипа е Патрол 2.8 td Y260 къса база 1990г.
Коментар