Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лашкане в волана на Патрол ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лашкане в волана на Патрол ?

    Колеги,мислих с какъв термин да оприлича проблема,-"клатене" "мърдане" "вибрации" но "лашкане" е най близо.
    Сега,в час съм с устройството на кутията,отварял съм такава,за да видя принципа и конструктивното решение,знам че това се генерира от хидравликата,нещо като самовъзпроизвеждаща се система с увеличаване на амплитудата.Хидравличният демфер е точно за това,поглъща в зародиш опитите на системата да изпадне в ролята на генератор на противоречащи си импулси. Първият път беше разбит тампона в ухото на демпфера,тоест имаше луфт,вероятно се е случвало на мнозина ? Не знам чисто конструктивно това дали е избегнато при други системи и конструкции ? Сега луфт няма,вероятно демферът е заминал,но лошото е че се проявява само понякога. Понеже всичко е във взаимовръзка,замислих се дали пък амортисьор ако е заминал няма да даде същият симптом ?
    Има ли някой който се е сблъсквал със същият проблем ? Джипа е Патрол 2.8 td Y260 къса база 1990г.

  • #2
    До: Лашкане в волана на Патрол ?

    Чувал съм за такъв проблем но при по висока скорост когато е заминал демфера на волана. Защо не го демонтираш и да го провериш. Все пак е двойно действащ аморисьор.

    Коментар


    • #3
      До: Лашкане в волана на Патрол ?

      И ако имаш възможност,направо го смени с по-твърд.Хидравликата няма и да го усети после,но ти-със сигурност...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Лашкане в волана на Патрол ?

        По описанието което даваш много пилича на демпфера на кормилното устройство сваляш и проверяваш но имай на предвид ,че:
        1-този амортисьор работи правилно само в хоризонтално полужение и проверката се прави в такова.
        2-на ръка е трудно да се провери правилната работа на амортесьори от който и да е вид защото те загубват първо свойството да успокояват късите трептения тоест това което те притеснява теб и точно това което не можеш да пресъздадеш с ръка.
        3- при мен подобен проблем правеше когато много се бяха разбили втулките на конкретния амортисьор и понеже не намерих други нови изпилих тампончета за стабилизираща щанга да станат конусни и готово.
        4-провери си окачването на предния мост ресори втулки обици итн.после провери и кормилните щанги ,че и те правят проблем.
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #5
          До: Лашкане в волана на Патрол ?

          Ако не носиш кал!
          Втулките на стабилизиращата щанга са честия причинител на биене във волана. Дори и изпуснал или липсващ демпфер не е голямото зло.
          Луфта се установява лесно. Хващаш захватите на щангата с моста и рамата и някой ти люшка волана, ако има макар и минимално мърдане, то следва смяна на втулките. Ако са здрави, демпфера ще оказва влияние само при обилно напасала се гума с кал.
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #6
            До: Лашкане в волана на Патрол ?

            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
            Ако не носиш кал!
            Втулките на стабилизиращата щанга са честия причинител на биене във волана. Дори и изпуснал или липсващ демпфер не е голямото зло.
            Луфта се установява лесно. Хващаш захватите на щангата с моста и рамата и някой ти люшка волана, ако има макар и минимално мърдане, то следва смяна на втулките. Ако са здрави, демпфера ще оказва влияние само при обилно напасала се гума с кал.

            Мисля че си прав,брат ми ми каза че нещо не е наред с тия втулки,като се пооправи времето ще ги погледна,интересно че този проблем с омекване на времето ли,но временно изчезна.

            Коментар


            • #7
              До: Лашкане в волана на Патрол ?

              Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
              ...

              този проблем с омекване на времето ли,но временно изчезна.
              Набит сняг или кал в джантите даже и в много малко количество създават големи вибрации в волана(баланса на една джанта няколко грама).Същият проблем съм го имал неведнъж след някой кален или снежен ловен ден-решава се с една автомивка особенно отвътре на джантите.
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X